حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

HTC One A9 به پردازنده‌ی ده هسته‌ای MT6797 مدیاتک و ۴ گیگابایت رم مجهز خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

زمان زیادی تا معرفی اسمارت‌فون جدید اچ‌تی‌سی باقی نمانده است. این شرکت قصد دارد تا از اسمارت‌فون جدید خود رونمایی کند که به احتمال زیاد، نام آن HTC One A9 خواهد بود. اخیرا این گوشی در بنچمارک Geekbench رویت شده و استفاده از پردازنده‌ی ده هسته‌ای مدیاتک MT6797 تایید شده است و جالب این‌که این گوشی در امتیاز چند هسته‌ای، بسیار موفق عمل کرده است و امتیاز فوق‌العاده‌ای را به دست آورده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

این پردازنده دارای دو هسته‌ ۲٫۵ گیگاهرتزی Cortex-A72 برای کارهای سنگین، چهار هسته ۲ گیگاهرتزی Cortex-A53 برای کارهای متوسط و چهار هسته ۱٫۴ گیگاهرتزی Cortex-A53 برای کارهای سبک می‌باشد. این پردازنده، یک پردازنده‌ی ۲۰ نانومتری است که از ۳۰ درصد انرژی کمتر نسبت به پردازنده‌های بالارده استفاده می‌کند.

با توجه به آزمایش Geekbench، این گوشی توانسته است در آزمایش تک هسته‌ای، امتیاز ۱۸۳۵ را به دست بیاورد که کمی از امتیاز ۱۹۰۳ کسب شده توسط انویدیا تگرا کی‌وان (Tegra K1) موجود در HTC Nexus 9 کمتر است. در آزمایش چند هسته‌ای، این گوشی موفق به کسب امتیاز ۵۸۸۴ شده است که از امتیاز ۵۳۷۵ کسب شده توسط اگزینوس ۷۴۲۰ سامسونگ گلکسی اس ۶ و سامسونگ گلکسی اس ۶ اج بیشتر است.

با پردازنده‌ گرافیکی Mail-T880، شاهد به‌وجود آمدن رقابت داغی بین شرکت‌های کوالکام و مدیاتک خواهیم بود. به گفته‌ی کوالکام، تولیدکنندگان اسمارت‌فون در نظر دارند تا از اسنپدراگون ۸۲۰ در ۳۰ مدل از اسمارت‌فون‌های جدیدشان استفاده کنند.

به نظر می‌رسد که گوشی جدید اچ‌تی‌سی به ۴ گیگابایت رم مجهز خواهد شد و به همین دلیل، این گوشی عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان خواهد داد اما باید تا زمان معرفی این گوشی به صورت رسمی از سوی اچ‌تی‌سی صبر کنیم.

مدیاتک MT6797 با 10 هسته که HTC One A9، به آن مجهز خواهد شد.

بنچمارک پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای مدیاتک MT6797

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/HTC-One-A9-to-feature-MediaTeks-MT6797-deca-core-CPU-and-4GB-of-RAM_id73646″ background=”#5ab28d”]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dontbon

اشالله به روزای خوبش برگرده :good:

alirezame

اچ تی سی تو ام ۸ گل کاشت امیدوارم دوباره به روزهای اوج اش برگرده :good:

ALONE

یه حسی میگه این گوشی پر فروش میشه انشاالله :rose:

Moazez

Htc لیاقتش زیاده. ایشالا برگرده

Nfs

به امید موفقیت این برند که دلم نمیخواد این برند های چینی جاش رو بگیرن :good: :rose:

no bias

فقط خدا کنه طراحیش شبیه ۶ نباشه

Master of Puppets

htc hero اولین گوشی هوشمندم بود هنوزم مثل اسب کار میکنه B-) B-)

Behzad 1280

آیا سوار شدن بر کشتی ای که در حال غرق شدنه، کار عاقلانه ایه ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی