حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به تغییرات آفیس جدید برای آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

هیچ شرکتی به اندازه‌ی مایکروسافت علاقه به ارائه‌ی محصولات نرم‌افزاری خود برای پلتفرم‌های رقیب ندارد و ظاهرا طعم شیرین ios9 و آیپد‌ خوش اندام اپل این شرکت را بر آن داشته تا مجموعه‌ی آفیس را برای این ویرایش از ios و ابعاد ۱۳ اینچی آیپد بهینه کند و کاربران اپلی بیش از پیش تشویق به استفاده از مجموعه‌ی آفیس ردموندی‌ها شوند. در ادامه با ما باشید.

دیشب در جریان کنفرانس اپل اتفاقی افتاد که شاید در میان مراسم‌های این شرکت کمتر دیده می‌شود و آن هم اشاره‌ی مستقیم به عرضه‌ی یک سری نرم‌افزاری پرطرفدار از سوی رقیب آن‌ها یعنی مایکروسافت برای آپید ۱۲٫۹ اینچی بود که در واقع همه را شگفت‌زده کرد و پرده از همکاری‌های پشت صحنه‌ی میان اپل و مایکروسافت برداشت چرا که این شرکت به ردموندی‌ها بابت ارائه‌ی آیپد بزرگتر آماده‌باش داده بود و آنها نیز به صورت تمام و کمال مجموعه‌ی آفیس را برای این محصول جذاب بهینه کردند و شاید این همکاری‌ها از ماه‌ها قبل شکل گرفته بود.

بنابه اعلام این شرکت، مجموعه‌ی جدید آفیس برای تبلت آیپد پرو جدید آنها و همچنین سیستم‌عامل جدید WatchOS 2 آنها عرضه خواهد شد که مسلما خبری بسیار خوب برای دوستداران این گجت‌ها خواهد بود.

office-updates-for-the-ipad-1-1024x763

درحالیکه در جریان مراسم دیشب اشاره‌ای جزیی به مایکروسافت و مجموعه‌ی آفیس شد، در بلاگ رسمی مایکروسافت جزییات بیشتری از آفیس بهینه شده برای آیپد پرو منتشر شد که اطلاعات بهتری را از آن در اختیار ما قرار می‌دهد. قابلیت‌های ‘Slide Over’ و ‘Split View’ از ویژگی‌های جدید آفیس بهینه شده برای آیپد پرو هستند و به کاربر این امکان را می‌دهد که در کنار کار اصلی که مشغول انجام دادن آن است، یکی دیگر از نرم‌افزارهای آفیس را در گوشه‌ی صفحه اجرا کند و به صورت همزمان به کار کردن با آنها بپردازد.

office-updates-for-the-ipad-2-1024x768

با قابلیت جدید ‘Inking’ نیز کاربران می‌توانند به لطف قلم جدید آیپد پرو انواع و اقسام کارهای مختلف را مانند یادداشت برداری بر روی فایل‌ها یا به اشتراک گذاری کارها به صورت گروهی اقدام کنند که در نوع خود می‌تواند برای کاربران اپل دوست قابلیت‌هایی جالب توجه باشد.

امکان جستجو نیز کاملا تقویت شده و اکنون به شکلی هوشمندانه با انجام جستجو در هریک از نرم‌افزارهای مجموعه‌ی آفیس، به صورتی هوشمند در میان نوشته‌های OneNote و ایمیل‌های اوتلوک نیز گشت و گذار صورت خواهد گرفت و کاربران با یک بار جستجو از تمامی بخش‌های مختلف مطلع می‌شوند.

استفاده از کیبرد لمسی و یا اتصال کیبرد فیزیکی به آیپد پرو نیز در آفیس جدید کاملا بهینه شده و کاربران می‌توانند در کنار بهینه‌سازی‌هایی که در ios9 اتفاق افتاد، از گشت و گذار با آیپد جدید نهایت استفاده و لذت را ببرند.

اما آیپد پرو تنها محصولی نبود که مایکروسافت آفیس را برای آن بهینه کرد و این شرکت برای سیستم‌عامل ساعت هوشمند اپل یعنی WatchOS 2 نیز دست به کار شد و برای دارندگان اپل واچ نیز خبرهای خوبی را به همراه آورد. به لطف یکی از ویژگی‌های جدیدی که برای آنها عرضه شد، اکنون دارندگان اپل واچ به راحتی هرچه تمامتر می‌توانند از رویدادهای تقویم اوتلوک باخبر شوند.

با بهینه‌سازی‌های صورت گرفته کاربران در ساعت هوشمند خود به صورتی بسیار راحت می‌توانند در میان رویدادها سویچ کنند و در واقعا نیازی به صرف وقت زیادی برای این کار نیست و علاوه بر آن نرم‌افزار مترجم این شرکت نیز رنگ و بوی تازه‌ای گرفته و امکان پین کردن آن برای استفاده‌های سریع بعدی و همچنین ارائه‌ی اصطلاحات پر کاربرد بنابه مناطق جغرافیایی برای دارندگان اپل واچ بروز شد و آنها می‌توانند از بروز رسانی‌هایی که مایکروسافت برای آنها عرضه کرده استفاده کنند.

اپل تبلت آیپد پرو را در ماه نوامبر (حدودا آبان) عرضه خواهد کرد و قیمت مدل پایه‌ی بدون قلم آن ۷۹۹ دلار تعیین شده است و سایر دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل ios نیز می‌توانند از ۲۵ شهریور (۱۶ سپتامبر) آپدیت سیستم‌عامل ios 9 را دریافت کنند. دستگاه‌هایی که بروز رسانی نرم‌افزارهای آفیس و مترجم مایکروسافت در بالا را دریافت خواهند کرد، بزودی در قالب یک بسته‌ی بروز رسانی می‌توانند از آنها لذت ببرند.

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/a-deeper-look-at-offices-update-for-the-ipad-pro-ios-9-and-watchos-2″ background=”#5ab28d”]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali alipour

نمیدونم چرا هرچی نگاه میکنم میبینم خیلی به سرفیس شبیه . کلا عین همن

ali pourtaghi

عجب تقلیدی کرد این اپل از مایکروسافت قلم هم که از سامسونگ تقلید کرد

Alireza Ra

بالاخره محصول خودم معرفی شد.
سرفیس عالی هست اما دلم می خواست از پیچیدگی های ویندوز دور بشم،حالا با آیپد پرو تمام ویژگی های مورد انتظارم از یه لپتاپ -تبلت هیبریدی مثل سرفیس برآورده میشه هم از پیچیدگی های ویندوز راحت میشم.
راحتی کار با آی او اس،این چیزی هست که این نسبت به سرفیس داره.
عالیه اما قیمت خوبی نداره،البته برای استفاده ازش ارزشش رو داره،سرفیس ویندوزی میره کنار

grimm

هورا آخرش معلوم شد سرفیس پرو از کجا اومده
از آیپد پرو تقلیید کرده
نامرد مایکروسافت این کلمه پرو – کاورکیبرد و قلم رو همه باهم یکجا از آیپد پرو برداشته الان فهمیدم
مایکروسافت تقلید کن نامرد رحم نکرده همه رو باهم از اپل برداشته حتی اندازشم از آیپد پرو برداشته :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...