حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در آیفون ۶S دستور Hey siri بدون نیاز به اتصال به شارژر نیز عمل خواهد کرد

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

طبق اطلاعات جدیدی که توسط سایت اپل اینسایدر منتشرشده امروز در مراسم معرفی آیفون های جدید، اپل از قابلیتی پرده‌برداری می کند که به کاربران این امکان را می دهد که بدون لمس کردن آیفون و با استفاده از فرمان صوتی Hey Siri دستیار هوشمند خود را فعال و شروع کنید به دستور دادن و این‌گونه است که زندگی آسان می‌شود! البته این قابلیت قبلا نیز وجود داشت اما فقط با اتصال به شارژر که ظاهرا این محدودیت حذف شده است. در ادامه با ما باشید.
طبق اطلاعات فاش شده این قابلیت Hot Wording نام دارد که با فعال نگه داشتن پردازنده و صدابَر (میکروفون) اقدام به شناسایی دستور صوتی می‌کند تا بدون نیاز به لمس کردن هیچ دکمه‌ای بتوانید از گوشی خود استفاده کنید. البته این قابلیت برای کاربران سیستم عامل اندروید قابلیتی آشنا بوده چون به کمک برنامه گوگل می توانید در هر بخشی از گوشی با گفتن فرمان OK Google اقدام به فعال‌سازی دستیار صوتی خود کنید. البته استفاده از این قابلیت در اندروید تنها به دستورات محدود نمی‌شود و می توانید به استفاده برنامه Tasker دستورات مورد نظر خود را برای اجرای هر دستوری شخصی‌سازی کنید. اگر اپل طبق رسم و سنت های قبلی خود پیش برود امکان شخصی‌سازی این قابلیت وجود نخواهد داشت و فقط برای اجرای برنامه سیری قابل استفاده خواهد بود.

لازم به ذکر است که این قابلیت در آی او اس ۸ نیز وجود داشت اما فقط در زمان شارژ شدن گوشی و یا قرار داشتن گوشی بر روی داک فعال می شد. این قابلیت در حال حاضر در یکی از آخرین محصولات اپل یعنی اپل واچ وجود دارد که با بالا آوردن مچ و گفتن دستور Hey Siri می‌توانید سیری خود را فعال کنید و به کمک صوت خود حکمرانی کنید. جهت اطلاعات بیشتر از مراسم امشب اپل در ساعت ۲۱:۳۰ وبلاگ نویسی ترنجی و خبرهای تکمیلی قبل و بعد مراسم را دنبال کنید همچنین نظرات خود را درباره آیفون های جدید اپل با ما در میان بگزارید.

[su_button url=”http://appleinsider.com/articles/15/09/08/apples-iphone-6s-to-feature-always-on-hey-siri-functionality-source-says” background=”#5ab28d”]Apple Insider[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
galaxy

چه محدودیت چرتی
چه ربطی به شارژر داشت کارهایی میکنه این اپلا

De-Branded

مصرف باتری!

چون پردازنده بخشی مخصوص این کار نداشت باید کلا روشن میموند. اگه اونطوری میشد استند بای تایم نهایت میشد ۲-۳ ساعت!

apps

واقعا فکر میکنی به شارژ ربطی نداره؟
میکروفون همیشه باید روشن باشه و آماده باشه که سیری رو فعال کنه.
نگرانم که باتری ۶s رو ضعیف تر کنه :/

Alireza Jafari

لطفا تیتر را تغییر (در آیفون ۶S دستور Hey siri در صورت اتصال به شارژر نیز عمل میکند) :mail: :good:

Chalton

🚶‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....