حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چه اطلاعاتی از آیفون ۶ اس داریم؟جمع بندی لورفته ها، اینجاست!

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

سه روز دیگر تا یکی از هیجان انگیز ترین کنفرانس های سال مانده است و هر طرفدار ( بی تعصبی‌ ) برای آن روز لحظه شماری می‌کند. اپل ایده های بسیاری دارد که باعث می‌گردد با کنفرانسی رو به رو باشیم که به سختی بتوان در آن نفس کشید. یادآوری می‌کنیم که این رویداد در تاریخ ۱۸ شهریور ساعت ۲۱:۳۰ در سالن بیل گراهام سن‌فرانسیسکو خواهد بود. لازم به ذکر است که این سالن جمعیتی در حدود ۷۰۰۰ نفر دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در سری های مختلف، بگوییم در این کنفرانس باید منتظر چه چیز هایی باشیم.

iPhone

شاید اگر کسی بگوید در این کنفرانس شاهد معرفی آیفون های جدید نیستیم، به او می‌خندیم و القاب بدی به او می‌دهیم(!). مطمئن هستیم که در کنفرانس ۱۸ شهریور از نسل جدید آیفون در دو سایز مختلف رونمایی خواهد شد و حتی اطمینان داریم که نام این سری iPhone 6S است. در این مدل ها قانوناً نباید شاهد بروزرسانی ظاهری باشیم و تنها باید شاهد چند سخت افزار بهتر باشیم. گفته می‌شود برای استحکام بیشتر آیفون ۶اس از آلومینیوم سری ۷۰۰ بهره برده است که دیگر شاید Bend Test ها یا تست خم شدن نباشیم. همچنین می‌دانیم این آیفون دارای یک رنگ آشنا به نام Rose Gold یا رز سرخ می‌باشد که پیش از این در اپل واچ ادیشن شاهد آن بودیم که گفته می‌شود برخلاف ساعت اپل، این رنگ معمولی حساب شده و قیمتی برابر با خاکستری فضایی،‌ طلایی و نقره ای دارد.

از طرف دیگر در قلب دستگاه نیز شاهد انقلاب هایی هستیم و پیشرفت های خارق العاده ای حاصل شده است. نمی‌دانم از کجا شروع کنم اما بگذارید به سراغ پردازنده برویم که همانند سالیان پیش شاهد افزایش قدرت هستیم. اگر اپل بد قلقی نکند، نام پردازنده امسال A9 خواهد بودکه قطعا پیشرفت هایی خواهد داشت. از طرف دیگر موردی که مارا بسیار سوپرایز کرد، شایعه ی دوگیگابایت رم تعبیه شده در آیفون ۶اس و ۶اس پلاس بود که می‌تواند نوید وجود قابلیت های مالتی تسکینگ جدید را بدهد. تقریبا همانند چیزی که در سیستم عامل iOS 9 ویژه آیپد ها شاهد آن بودیم. از طرف دیگر با رم قوی تر، می‌توان به سرعت بیشتری در LTE و درنهایت NFC دست یافت که هر کدام می‌تواند یک آیفون فوق العاده را رقم بزند.

iphone-6s7

ویژگی های فوق العاده ای که هر سال در سری S شاهد آن هستیم، یک نوآوری بزرگ محسوب شده و در دیگر دستگاه های “پرچمدار” به هیچ وجه شاهد آن نیستیم. به نظر می‌رسد اپل اینبار برروی فورس تاچ مانور ویژه ای دهد؛ این قابلیت که پیش از این در دو دستگاه دیگر اپل یعنی اپل واچ و مک بوک( می‌توانید بررسی آن هارا در ترنجی بخوانید. ) وجود داشت، به کاربر اجازه می‌دهد با فشاری بیشتر از تاچ عادی، به منو و قابلیت های جدیدی دست یابد. همین جا می‌گوییم این آن چیزی نیست که در اندروید شاهد آن بودیم و در متن شاید کمی شبیه به نظر برسد. این ویژگی با اندازه گیری فشار وارده می‌تواند اقدامات مربوطه را انجام دهد. بگذارید مثالی فرضی بزنیم و این مورد را برای شما بازگو کنیم. شما اگر فشار عادی بدهید،‌ خب قطعا هیچ اتفاقی نمیافتد! کمی فشار را بالا برده… در این حالت شما شاهد منو ۱ خواهید بود و درصورتی که کمی بیشتر نیرو وارد کنید، به منوی دوم وارد می‌شوید.

Apple-iPhone-6s-concept

دوربین بهتر نیز، از نقاط برتری این دستگاه است. گفته می‌شود دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در نهمین نسل آیفون قرار گرفته باشد که ۴ مگاپیکسل افزایش ظرفیت دارد. گفته می‌شود این نسل از iSight بتواند فیلم برداری با کیفیت ۴K داشته باشد که همگام با پرچمداران دنیا است. نکته قابل توجه دیگر دوربین جلو ( فیس تایم) است. به نظر می‌رسد این دوربین نیز افزایش کیفیت به خود بگیرد و در نهایت ۵ مگاپیکسلی شود.

نظر شما چیست؟ با توجه به نکات و  ویژگی هایی که گفته شد، کنفرانس موفقی برای اپل پیشبینی می‌کنید؟ تاثیر این محصول را در بازار چگونه ارزیابی می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.idownloadblog.com/2015/09/05/september-9-2015-rumor-roundup/”]idownloadblog[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیر

تو بهترینی … تو بهترینی … :yahoo:

احمد

بازم میگم فقط باطری رو درست کنه کافیه

rubiker

چشم همه شرکتا ب نوآوریای اپله.کلا خ از تغییرات اپل باعث خ از تغییرات گوشیای دیگ میشه.امیدوارم ی انقلابیم برای باتری راه بندازه.دیگ از زدن گوشی ب شارژ خسه شدم.عمر باتری های لیتیومیم ب سیکلای شارژشونه.

md4956

فقط منتظر کنفرانس هستم .. هیچی لذتش به اندازه دیدن کنفرانس به صورت لایو نیست ! پیشنهاد میدم یک بار هم که شده پول ترافیکش رو بدین، و کنفرانس رو تماشا کنین .. عالیه 🙂

Reza 6s

دوست عزیز تقریبا هزینه اش چقدر میشه و چطور میشه به صورت زنده تماشا کرد؟از همون سایت اپل؟

md4956

والا هیچ هزینه ای نداره، چون حجمش از ۵۰۰ هم کمتره (در صورتی که سرعت نتتون کم باشه، خودش به طور اتوماتیک کیفیتش رو برای شما کاهش میده) ، و به یک گیگ نمیرسه .. ولی بعضی مواقع پیش میاد کلا ۵۰ مگ از سرویس مونده باشه، برای همین از هزینه اسم بردم 😀 هزینه هیچ، اگر آی دیوایس دارین، باهاش برید توی سایت اپل، به راحتی میتونید تماشا کنید 🙂

mohammadkhan

میگم نمیخواین گوشی جدید htc رو بگین که معرفی شده ؟ باشه شما هم این شرکت لج بشین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....