حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ‌تی‌سی دیزایر ۷۲۸ (HTC Desire 728) رونمایی شد؛ صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی در کنار پردازنده مدیا‌تک

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

در راستای فعالیت اچ‌تی‌سی در بازار های چین و پر رونق، این شرکت تصمیم به معرفی رسمی یک میان رده غول پیکر گرفت. این قبلت قیمتی معادل ۲۶۹ دلار آمریکا دارد. صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ ( اچ دی ) و دقت تصویر ۲۶۷ppi از مشخصات صفحه نمایش این دستگاه است. از طرف دیگر پردازنده MT6753 که ساخت شرکت مدیاتک است، وظیفه پردازش اطلاعات این دستگاه را به عهده دارد. برای اطلاعات بیشتر، در ادامه با ما همراه باشید.

اچ‌تی‌سی دیزایر ۷۲۸ دارای پردازنده ۸ هسته ای مدیاتک بوده و توان پردازشی ۱.۳ گیگاهرتز را دارا می‌باشد.از طرف دیگر، چیپست گرافیکی Mali-T720 با قدرتی که دارد، این دستگاه را به یک ارزان قیمت قدرتمند تبدیل می‌کند. دوگیگابایت رم به همراه ۱۶گیگابایت حافظه داخلی از مشخصات دیگر این دستگاه می‌باشد.

در پشت این دستگاه دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قرار داده شده است که البته، دوربین جلو، ۵ مگاپیکسلی است. باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که قابلیت شارژ ۱.۵ آمپری دارد، در دیزایر ۷۲۸ وجود دارد. سیستم عامل این دستگاه به طور پیشفرض اندروید ۵.۱.۱ است.

این دستگاه با قابلیت پشتیبانی از دوسیم کارت دارای قابلیت ۴G Cat4 است. البته در نهایت شما با اینترنت خط می‌توانید سرعت ۱۵mbps را تجربه نمایید. در پایین، می‌توانید تصاویر مربوط به این دستگاه را مشاهده کنید.

HTC-Desire-728-is-now-official-in-China.jpg-4

HTC-Desire-728-is-now-official-in-China.jpg-3

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Apple-iPhone-stops-a-bullet-saves-the-life-of-a-24-year-old-student_id73445″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MEGA08

:heart:

milad.tech

یه میان رده عالی و بی نقص از htc
ا

Dr.Zed

دستگاه خوبیه ولی اندکی شبیه گوشی های هواوی شده

ناصر

اشتباه املایی پیش اومده
سرعت cat4 برابر ۱۵۰mbps هست. جای اصلاح داره

میلاد

نسبت به قیمتش امکانات فوق العاده ایی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....