حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر اسمارت‌فون جدید تایزنی سامسونگ زد ۳ لو رفت

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

سامسونگ، علاقه زیادی به تولید اسمارت‌فون با صفحه‌نمایش بزرگ دارد و در کنفرانس معرفی گلکسی اس ۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵ که ماه گذشته برگزار شد، تنها بر روی معرفی فبلت‌های جدید خود تمرکز کرده بود. این غول کره‌ای، بر روی سیستم‌عامل اختصاصی خود یعنی تایزن سرمایه‌گذاری کرده و امیدوار است تا بتواند موفقیت‌های بزرگی را به دست بیاورد. سامسونگ زد ۱ که دارای سیستم‌عامل تایزن می‌باشد، در بعضی از کشورها با فروش خوبی مواجه شده است و اکنون این شرکت قصد دارد تا مدل جدیدی را با نام سامسونگ زد ۳ عرضه کند. اخیرا، تصاویر منتسب به اسمارت‌فون تایزنی جدید سامسونگ زد ۳ لو رفته است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

COHYsasUcAAw1hI-479x465

سامسونگ زد ۳ در تصاویر جدیدی لو رفته است؛ تصاویر، اندازه‌ی صفحه‌نمایش سامسونگ زد ۳ را در برابر زد ۱ نشان می‌دهند. به نظر می‌رسد که سامسونگ زد ۳، صفحه‌نمایش بزرگتری نسبت به زد ۱ دارد و احتمالا زد ۳ به یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی سوپر امولد مجهز شود. مدل قبلی، به یک صفحه‌نمایش ۴ اینچی مجهز شده بود و همچنین صفحه‌نمایش ۵ اینچی زد ۳، کمی از صفحه‌نمایش ۴٫۸ اینچی گلکسی اس ۳ بزرگتر خواهد بود. این گوشی به نسخه‌ی جدید تایزن مجهز خواهد شد و به نظر می‌رسد که رابط کاربری زد ۳، کمی شبیه به رابط کاربری زد ۱ است.

COHYsVCUAAASD6R-546x465

سامسونگ زد ۳ به یک صفحه‌نمایش HD با رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Spreadturm SC7730S، رم ۱٫۵ گیگابایتی، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی و دو اسلات سیم‌کارت مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود که زد ۳ به یک باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپری و سیستم‌عامل تایزن ۳٫۰ مجهز شود. سامسونگ قصد دارد تا این دستگاه را در بازارهای هند، بنگلادش و نوال عرضه کند.

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/09/05/samsung-z3-photos-leak-continues-samsungs-betting-big-mantra/”]SAMMOBILE[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Zed

:|||||||||
زد۳پلاس
و
زد۵ پریمیوم سامسونگ نیاد صلوااات 😐

Ari khan

اونا اکسپریا زد۳ پلاس و اکسپریا زد۵ پریمیوم هستن و این فقط زد۳!!!!!
بعدشم شما اکسپریا اس و گلکسی اس رو فراموش نکن (البته بر اساس منطق شما این رو گفتم) 😉

Ari khan

مشتاقم یه بار با تایزن کار کنم ببینم چطوریه…. :yes:

HM-R O Y A L

ارزش سیستم عامل به اپلیکیشنها و پشتیبانی از سیستم عامله وگرنه چیزی که زیاده سیستم عامله ولی کو اپلیکیشن
ماکروسافت این وسط داره زور میزنه از لحاظ تعداد و کیفیت اپلیکیشنها به ios و Android برسه و هنوز راه زیادی در پیش داره…. حالا os های جدید، بماند….

just samsung

دوست عزیز شما کاربران مایکی و سامسونگ رو باهم مقایسه میکنی !؟؟؟ سامسونگ الان خودش یه اکوسیستم جدا حساب میشه و براحتی میتونه تایزن رو توسعه بده و سهم زیادی از اندروید جدا خواهد شد , نصف فروش اندروید سامسونگ هست و براحتی میتونه یه اکوسیستم جدید برای خودش داشته باشه مثل اپل و اون موقع میبینی که وقتی سیستم عامل و سخت افزار باهم مچ باشن گوشی های سامسونگ با اندک سخت افزار بسیار روان و بهینه خواهند بود , الان سامسونگ اینقدر سهم بالایی رو از بازار داره که بخاد بره سمت تایزن توسعه دهنده ها مجبور میشن اولویت کارشون رو تایزن قرار بدهند و اندروید میره تو حاشیه ,

ostad-shahin

ویندوزفون موفق میشه
شک نکنید
ویندوزفون پتانسیل بسیار بالایی داره که حداقل ۲۵ درصد از مردم رو جذب کنه

SAMSUNG _ The Best Brand

خیلی دوست دارم یک گوشی تماما اختصاصی سامسونگ داشته باشم به نظرم تجربه ی کاربری فوق العاده ای میشه. :heart:
از فروش بی نطیرش تو هند که ظاهرا همینگونه بوده. B-)

galaxy

برنامه براش زیاد شه فروشش تضمین میشه

ostad-shahin

من خیلی دوست دارم تایزن رو امتحان کنم
به نظرم چیز جالبیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی