حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترنج‌اَپ : Block it ؛عملیات متوقف کردن دایره

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

بدون شک با کمپانی ketchapp و بازی های اعصاب‌خردکنش آشنا هستید و شاید بررسی‌ بازی‌های این شرکت را در ترنجی خوانده باشید. امروز قصد داریم جدیدترین بازی این شرکت یعنی Block it را برای شما بررسی کنیم. این بازی هم مانند دیگر شاهکارهای این شرکت سبک رکوردی و بدون پایان دارد و هدف اصلی این بازی فقط و فقط خرد کردن اعصاب شماست!در ادامه با ترنج اپ همراه باشید…

برای شروع این بازی کافیست به راهنمای اول بازی توجه کنید تا متوجه روش بازی شوید، بعد از باز شدن پنجره اصلی این بازی، باید صفحه موبایل خود را لمس کنید تا دایره شروع به حرکت کند.
کاراکتر اصلی این بازی یعنی دایره کوچک در فضایی مستطیل شکل شروع به حرکت می‌کند و از شوق، خود را به درو دیوار می‌کوبد ولی باید حواستان باشد که دایره خوشحال ما نمی‌تواند زیاد اوج بگیرد و در زمانی بسیار کم به پایین صفحه بر می‌گردد و شما وظیفه دارید که مانع خارج شدن او از خانه یا مستطیل اصلی بازی شوید و دقیقا لحظه‌ای که دایره کوچک قصد فرار از مستطیل را دارد باید صفحه را لمس کنید تا در به روی او بسته شود. اگر خیلی زود یا دیر صفحه را لمس کنید ممکن است دایره سرگردان از دست شما فرار کند و شما را عصبانی!
موسیقی پس زمینه این بازی هم مانند سایر بازی های شرکت ketchapp بسایر هیجان‌انگیز و مناسب سبک بازی است، حتی زمانی که دایره به دیوار برخورد می‌کند صدای دلنشین کوبیده شدن دو فلز به هم را حس خواهید کرد پس حتما این بازی را با صدای بلند انجام دهید.
رنگ پشت‌زمینه این بازی پس از هر شروع مجدد تغییر می‌کند و بازی را از حالت یکنواختی خارج می‌کند. طبق معمول گرافیک و طراحی در ketchapp حرف اول را می‌زند و امکان تولیدبازی بی‌کیفیت در این شرکت غیرممکن است پس با خیال راحت این بازی را دانلود کنید و از آن لذت ببرید و امتیازهایی را که در این بازی کسب کرده‌اید را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

Block It

Ketchapp

اندروید | iOS

 ۴۱٫۵ مگابایت برای اندروید

۵۹٫۶ مگابایت برای iOS

قیمت: رایگان
اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali asc

ببخشید اینو اینجا میگم اما مهمه برین تو سایت همسایه ببینین مقایسه اس۶ بازد۵رو خدایی اس۶ لوله کردزد۵ روتمامه فن های سونی که دیدن اونجادیگه حرفی ندارن شروع کردن به گفتن اینکه هردوتاعالین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سروش نصرپور
سروش هستم. گرافیست ترنجی و عاشق دنیای اپلیکیشن‌ها و تکنولوژی