حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Gear S2 از ماه آینده عرضه خواهد شد؛ پشتیبانی از گوشی‌های اندرویدی با نسخه ۴٫۴ و بالاتر

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

در روز سه‌شنبه، سامسونگ از ساعت‎‌های هوشمند جدید خود رونمایی کرد. سامسونگ Gear S2 و سامسونگ Gear S2 Classic، ساعت‎‌های هوشمند جدید سامسونگ هستند که به یک صفحه‎نمایش دایره‌ای مجهز شده‎‌‌اند. نسخه‌ی ۳G سامسونگ Gear S2 به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند از شبکه‌های ارتباطی استفاده کنند. سامسونگ Gear S2 و Gear S2 Classic از ماه بعد عرضه خواهند شد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

این ساعت هوشمند به یک صفحه‌نمایش ۱٫۲ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۰۲ppi مجهز شده است. همچنین Gear S2 به یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای ۱ گیگاهرتزی، ۵۱۲ مگابایت رم و حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۴ گیگابایتی مجهز شده است. علاوه بر این، ساعت هوشمند جدید سامسونگ دارای Wi-Fi و بلوتوث ۴٫۱ می‌باشد. این ساعت هوشمند دارای گواهی IP68 می‌باشد و همچنین عمر باتری ۲ روزه را داراست. سیستم‌عامل این دستگاه مانند نسل قبلی، تایزن می‌باشد.

در رویداد امروز، سامسونگ جزئیات بیشتری را منتشر کرد و گفت که Gear S2 به هر گوشی اندرویدی که دارای نسخه‌ی ۴٫۴ و بالاتر باشد و همچنین رم ۱٫۵ گیگابایتی و بالاتر داشته باشد، وصل خواهد شد. سخنگوی سامسونگ گفته است که سامسونگ به دنبال اضافه کردن پشتیبانی از iOS به ساعت هوشمند Gear S2 است. سامسونگ می‌گوید که فروش ساعت‌های Gear S2 جدید از ماه آینده میلادی آغاز خواهد شد اما با این حال، قیمت این ساعت‌ها، هنوز از سوی سامسونگ اعلام نشده است.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Gear-S2-line-to-ship-next-month-will-support-any-phone-running-Android-4.4-and-higher_id73375″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
LORD

یکم شبیه ساعت های قدیمی citizen نشده البته اونا پلاستیکی بودن

Samsung--Electronics

شدیدا توصیه میکنم مراسم رونمایی رو از ی.و.تی.وب و یا … ببین. خیلی از قابلیت های جدید رو متوجه میشی و این که این ساعت استیل هست!! نه آلومینیوم . تو مراسم گفتن که برای استحکام بیشتر استیل استفاده کردند.
:good: :yahoo:

HasanHoseinPoor

لامصب خوشگلترین ساعتیه که تو هوشمندا دیدم ولی هنوز اون ساعتی و که خواسته های منو داشته باشه پیدا نکردم
دوست دارم ساعت مایکروسافت رو هم ببینم!

راستی دوستان به نظر شما کدوم رنگ کیبورد سرفیس پرو ۳ برای خرید بهتره؟
فیروزه‌ای،قرمز، بنفش،مشکی یا آبی؟
چشمو اذیت نکنه و حروف واضح تر باشن شما کدوم رنگ و پیشنهاد میکنید؟

Ari khan

امیدوارم عملکرد باتری خوبی داشته باشه!!! 🙁

SAMSUNG _ The Best Brand

سه تا چهار روز خوبه ؟ (طبق گفته ی سامسونگ در مراسم رونمایی)

K.m

دوستش میدارم بسی :yes:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی