حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ اولین بلوری پلیر با قابلیت پخش محتوای ۴K UHD را در نمایشگاه IFA معرفی کرد

نوشته

8 سال قبل | 12 دیدگاه | ترنجی

سامسونگ در نمایشگاه IFA 2015 دست خالی نیست و با خود محصولات متنوعی را در زمینه‌های مختلف به ارمغان آورده است. این شرکت بلوری پلیر UBS-K8500 که اولین دستگاه پخش بلوری با وضوحیت ۴K است را با خود به نمایشگاه آورده و تحسین همگان را برانگیخت. در ادامه با ما باشید تا از جزییات محصول جدید بیشتر مطلع گردید.

به دلیل همراهی با تلویزیون‌های منحنی این شرکت، محصول جدید با شکل و شمایلی منحنی مانند طراحی شده که وضوحیت تصویر تولید شده توسط آن بالغ بر ۴ برابر وضوحیت پلیرهای بلوری حال حاضر است که به صورت استاندارد در بازار موجود است. علاوه بر وضوحیت تصویر، دقت نمایش رنگ‌ها در آن نیز بیش از ۶۴ برابر بلوری پلیرهای استاندارد کنونی است که تمامی اینها نشان از ارزش کار این شرکت خوشنام کره‌ای بوده است.

دستگاه جدید تصاویر فوق‌العاده باکیفیت خود را با رابط اتصال HDMI 2.0a با تلویزیون به اشتراک می‌گذارد. سامسونگ هیچ اشاره‌ای به قیمت‌گذاری یا زمان دقیق ارائه‌ی این محصول نکرد، فقط به این موضوع بسنده که قیمت آن در زمان عرضه در اروپا و آمریکا که در سال آینده‌ی میلادی روی خواهد داد، کمتر از ۵۰۰ دلار خواهد بود و شاید این موضوع خبر خوبی برای عاشقان فیلم باشد!

اولین محتواهای عرضه شده برای دستگاه‌ های بلوری پلیر توسط شرکت ۲۰th Century Fox عرضه شده که خود را آماده کرده تا چندین محتوای متنوع و جدید را برای سوگلی جدید سامسونگ ارائه دهد. تمامی فیلم‌های جدید با وضوحیت UHD عرضه خواهند شد و Fox قول داده که برخی از محتواهای قبلی را نیز به این وضوحیت ارتقا بخشد.

دستگاه جدید عرضه شده رنگ‌ها را با قدرت ۱۰-bit به نمایش درمی‌آورد که این بدان معناست که رنج وسیعی از ۱۶٫۷ میلیون رنگ را پوشش می‌دهد که در مقایسه با ۱٫۰۷ میلیون نسل کنونی اختلافی فوق‌العاده فاحش به حساب می‌آید. محصول جدید قابلیت پشتیبانی از ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را داراست. همچنین پشتیبانی از تشخیص صدای محیط مانند سیستم‌های Dolby Atmos و DTS:X از دیگر توانایی‌های این دستگاه قدرتمند به حساب می‌آید.

DSC06518-980x653 DSC06557-980x653 DSC06560-980x653 DSC06562-980x653

[su_button url=”http://arstechnica.com/gadgets/2015/09/samsung-unveils-worlds-first-4k-ultra-hd-blu-ray-disc-player/” target=”blank” background=”#159f84″]arstechnica[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهیار مهدی خانی

ببخشید شاید من اشتباه میکنم لطفا روشنم کنین 🙂
مگه تو ces پارسال Panasonic از اولین ۴k bluray player دنیا رونمایی نکرد؟
http://www.extremetech.com/electronics/196945-panasonic-demos-first-4k-blu-ray-player-but-can-discs-survive-another-standard-transition

SAMSUNG _ The Best Brand

امروز سامسونگ با یک دنیا ایده ها و محصولات خلاقانه و بی نظیر قدم به IFA گذاشت که این یکیشه…

SAMSUNG… Feel The SuperPower B-)

Master of Puppets

ر ی د ی

Navid

مشکل از تربیت….

iman

اولین ؟ :/ شاید منظورشون اولین از بین پلیر های خود سامسونگ بوده چون اگر غیر از این بود باید ذکر میکردن اولین در جهان که خب قبلا معرفی شده !

mehrdad296

به این میگن نواوری , واقعا پیشرفته ترین محصولات رو سامسونگ هرساله معرفی میکنه , قیمت بسیار مناسبی هم داره

mehrdad296

بسیارعالی B-)

mehrdad296

بازهم نواوری از سامسونگ B-)

ايليا زندى

اینم واسه بنجول پرستا

Yas

ایول سامسونگ پخش فیلمهای ۴kاونم با نرخ ۶۰فریم بر ثانیه :wacko:
اگ سونی بود میترکید

Amir Nayebi

هار هار

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...