حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Sony با Xperia Z5، Xperia Z5 Compact و Xperia Z5 Premium، نخستین تلفن هوشمند ۴K در جهان، از نسل جدید دوربین تلفن هوشمند رونمایی کرد

نوشته

8 سال قبل | 39 دیدگاه | ترنجی

سونی امروز از نسل جدید تلفن‌های هوشمندش، Xperia Z5 و Xperia Z5 Compact و نیز نخستین تلفن هوشمند ۴K  در جهان با نام Xperia Z5 Premium، که هر کدام برای بهتر کردن تجربه‌های روزمرهٔ زندگی مهندسی شده‌اند، رونمایی کرد.

Z5_White_onWhite_DI_007

هیروکی توتوکی، رئیس ومدیر ارشد اجرایی Sony Mobile Communications گفت: «از آنجایی‌که کاربران بیشتر محتوای پست هایشان را در حال حرکت خلق کرده و به‌اشتراک می‌گذارند، ما هم تازه‌ترین نوآوری‌های Sony در دوربین، طراحی و نمایشگر را در سری Xperia Z5 به‌کار گرفتیم تا این تلفن‌های هوشمند بهترین پلتفرم ممکن برای سبک زندگی و سرگرمی باشند.»

تجربهٔ دوربین موبایل متفاوت با سایرین

Z5_WHITE_PIU_OTS_FAST_AF_0015

Xperia Z5 به حسگر کاملاً جدید و بسیار بزرگ ۲٫۳/۱ اینچی Exmor RS  برای موبایل ۲۳ مگاپیکسلی و لنز G با دیافراگم ۲٫۰ متعلق به Sony مجهز شده است. این نخستین ماژول دوربین تلفن هوشمند کاملاً بازنگری شده از زمان  Xperia Z1 است که با فناوری دوربین‌های مجهز به لنزهای قابل تعویض αTM متعلق به Sony برای تصویربرداری واضح و زنده در هربار، طراحی شده است.

این دوربین توانایی سریع‌ترین فوکوس خودکار را در تلفن‌های هوشمند دارد و ثبت تصاویر را با ترکیب سرعت و دقت در کسری از ثانیه و به راحتی امکان‌پذیر می‌کند. این دوربین سرعت پیشگام ۰٫۰۳۷ ثانیه، سریع‌تر از سرعت پلک زدن انسان (به‌طور متوسط بین ۰٫۱ تا ۰٫۴ ثانیه)، را ارائه می‌کند. بنابراین چه در حال پریدن برای گرفتن فریزبی در پارک باشید یا شیرجه زدن در استخر  یا حتی پرش با اسکیت، قدرت ثبت هم‌زمان هر عمل غیرمنتظره‌ای را خواهید داشت.

ترکیبی از حسگر بزرگ۲۳ مگاپیکسلی Exmor RS برای موبایل، نرم‌افزار پردازش پیشرفته و بزرگ‌نمایی واضح ۵ برابر تصویر با کمترین میزان از دست‌دادن کیفیت، به شما اجازه می‌دهد به سوژه‌ها اعم از جاهای دیدنی، معماری‌های زیبا یا سایر اشیاء مورد علاقهٔ‌تان نزدیک‌تر شوید. علاوه‌براین پیشرفت‌هایی انجام گرفته در تصویربرداری در نور کم بدین معناست که می‌توانید حتی در شب یا محیط‌های تاریک‌تر، عکس‌هایی واضح‌تر و با نویز و محوشدگی کمتر بگیرید. قابلیتی که برای عکس‌برداری از طلوع یا چشم‌انداز ساختمان‌های شهر در شب ایده‌آل است.

با محبوبیت روزافزون ثبت محتوا برای رسانه‌های اجتماعی، سری Xperia Z5 برای پاسخگویی به این نیاز، پیشرفت‌های چشمگیری را در SteadyShotTM  تکامل‌یافته با حالت فعال هوشمند Sony، برای ویدیو ارائه می‌کند. بهبودهای بیشتر به معنای امکان ثبت یکدست و بدون تکان یا لرزش صحنه‌های پرتحرک مانند دوچرخه یا اسکیت‌سواری هستند.

Xperia_Z5c_WHITE_FINGERPRINT

طراحی‌شده برای زندگی، با همان تجربه‌های پرچم‌دار با گزینه‌های مختلف شکل ظاهری

Xperia Z5 که با خلاقیت پیشتاز در استودیوهای مرکز طراحی Sony در سوئد و ژاپن طراحی شده است، ظاهر پیوسته و مسطح خوش‌ترکیب و شیشهٔ مات پشت را ارائه می‌کند.

این تلفن هوشمند جذاب بوده و نگه‌داشتن آن در دست راحت است. علاوه بر این برای راحتی روزمره، ضدآب طراحی شده است. این تلفن هوشمند با داشتن نمایشگر ۵٫۲ اینچی ظاهری شیک دارد و با الهام گرفتن از آخرین روندهای مد و طراحی داخلی پاییز ۲۰۱۵، طیفی از رنگ‌ها را ارائه می‌کند. از رنگ‌های دلپذیر و برازنده گرفته تا رنگ‌های چشمگیر و متمایز برای هر سبک یا سلیقهٔ شخصی؛ سفید، مشکی گرافیتی، طلایی و سبز.

Xperia Z5 Compact برای کسانی که تلفن‌های هوشمند جمع‌وجور را ترجیح می‌دهند، همان فناوری و قابلیت‌های عالی دوربین را در دستگاهی جمع‌وجور با اندازهٔ جیبی ارائه می‌کند. این دستگاه با نمایشگر ۴٫۶ اینچی که برای استفاده با یک‌دست ایده‌آل است، همهٔ قابلیت‌ها را بدون چشم‌پوشی از هیچ کدام، به یک طراحی زیبای جمع‌وجور می‌آورد. این تلفن هوشمند همچنین با داشتن رنگهای تازه و زنده‌ای چون زرد و نارنجی روشن در کنار سفید و مشکی گرافیتی امکان ابراز سبک شخصی‌تان را فراهم می‌آورد.

هر دو دستگاه نمایانگر صنعتگری نمادین Sony با استفاده از مواد ممتاز در تمام قسمت‌ها شامل شیشه با پرداخت مات برای پشت دستگاه، نقش ظریف نشان‌وارهٔ Xperia که در کنار دستگاه حک شده است و همچنین درگاه USB بدون درپوش برای اتصال و شارژ کارا وسریع، هستند.

در کنار دستگاه، حسگر اثر انگشت یکپارچه‌شده با دکمهٔ روشن/خاموش بدین معناست که هر یک از این دستگاه‌ها به‌طور شخصی محافظت شده‌اند و به‌آسانی و تنها با برداشتن دستگاه و فشردن دکمه با یک حرکت طبیعی می‌توان قفل آن‌ها را گشود. این حسگر از استاندارد FIDO، احراز هویت با اثر انگشت برای سرویس‌های پرداخت آنلاین، پشتیبانی می‌کند که خبر مربوط به نخستین شرکای آن نزدیک به زمان عرضه، منتشر خواهد شد.

Z5_black_group

عملکردی قدرتمند که از پس خواسته‌ها برمی‌آید

Xperia Z5 و Xperia Z5 Compact به پردازشگر ، Qualcomm Snapdragon 810، که دارای واحدهای CPU هشت‌هسته‌ای، قابلیت ۶۴ بیتی و سرعت فوق‌العادهٔ  ۴G LTE است، مجهز شده‌اند و امکان دستیابی به سطوح جدیدی از عملکرد برای ویدیو، تصویربرداری و بازی را فراهم می‌آورند. هر دو دستگاه سرعت مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می‌دهند، چه در حال انجام هم‌زمان چند کار با Wi-Fi باشید یا با جدیدترین شبکه‌های ۴G، تنها در چند ثانیه ایمیل‌ها و ضمائمشان را دانلود کنید و از پخش جریانی ویدیو بدون تأخیر و بافر کردن ناخواسته لذت ببرید.

قابلیت‌های قدرتمند تلفن هوشمند نیازمند مدیریت انرژی هوشمند هستند. Xperia Z5 و Xperia Z5 Compact به فناوری نوآورانهٔ صرفه‌جویی در انرژی Sony و ماندگاری باتری شگفت‌انگیز دوروزه۸ مجهز شده‌اند که عملکرد باتری با ماندگاری طولانی را به شما ارائه می‌کنند. با وجود قابلیت Qualcomm® Quick Charge™ ۲٫۰ در این دستگاه‌های جدید، می‌توانید با استفاده از شارژر تأیید‌شدهٔ Quick Charge™ ۲٫۰ مانند شارژر سریع UCH10 (بسته به مدل‌های هر بازار)۹، تنها با ۱۰ دقیقه شارژ کردن، ۵٫۵ ساعت از دستگاهتان استفاده کنید.

Sony-Xperia-Z5-Premium (2)

پشتازی Sony در ۴K اکنون در دستگاه‌های همراه- Xperia Z5 Premium، نخستین تلفن هوشمند ۴K در جهان

Xperia Z5 Premium نخستین تلفن هوشمند ۴K جهان با نمایشگر واضح ۵٫۵ اینچی۴K TRILUMINOS™ Display برای موبایل و IPS است. نمایشگری که برای نمایش طبیعی‌ترین تصاویر، جزئیات خیره‌کننده‌ای را با دقت بسیار بالا و وضوحی چهار برابر وضوح Full HD به تصویر می‌کشد.

Xperia Z5 Premium محتوای دلخواهتان را به ۴K ارتقاء داده و کیفیت هر کدام از عکس‌ها و ویدیوهای گرفته‌شده توسط خودتان یا اشخاص ثالث را بهبود می‌دهد. بنابراین می‌توانید Netflix، YouTube یا تصاویری را که در تعطیلات گرفته‌اید با جزئیات زنده و غنی ۴K ببینید. علاوه بر این Xperia Z5 Premium طوری ساخته شده تا بتوانید با ضبط تصاویر ۴K و لذت بردن از آن روی تلفن هوشمندتان و نیز گزینهٔ حفظ هر لحظه‌ای به‌صورت عکسی با کیفیت ۸ مگاپیکسل، خلاقیت خود را به نمایش بگذارید.

همچنین می‌توانید کارت حافظهٔ دوربین  Sony 4K Action Cam FDR-X1000V را در Xperia Z5 Premium قرار دهید تا از تصاویری که گرفته‌اید بلافاصله لذت ببرید یا اینکه به آسانی یا از طریق سیم یا بی‌سیم آن را با استفاده از MHL نسخهٔ ۳٫۰ یا DLNA به نمایشگرهای بزرگ متصل کنید و از محتوایتان روی تلویزیون  ۴K لذت ببرید.

Sony-Xperia-Z5-Premium (1)

Xperia Z5 Premium از ابتدا و به‌طور کامل به‌عنوان دستگاه همراهی با عملکرد بالا طراحی شده است و همچنین به پردازشگر Snapdragon 810 مجهز است. شارژ باتری ۳۴۳۰ میلی‌آمپرساعتی با ظرفیت بالا تا دو روز باقی می‌ماند و با قابلیت شارژ سریع نیازی به شارژ شدن مرتب ندارد.

Xperia Z5 Premium دارای حافظهٔ داخلی بالای ۳۲ گیگابایتی با قابلیت افزایش تا ۲۰۰ گیگابایت با کارت‌های microSD است که فضای بیشتری برای ویدیوها و فیلم‌های ۴K و نیز عکس‌ها فراهم می‌آورد. Xperia Z5 Premium همچنین به قابلیت نوآورانهٔ حافظه در نمایشگر مجهز است- انتقال داده‌ها بین دستگاه و پردازشگر بهینه شده است، بنابراین فناوری حافظهٔ نمایشگر Xperia Z5 نمایش تصاویر دیده‌شده روی تلفن هوشمدتان را به‌خاطر می‌سپارد و تصویر یا ویدیو را در حافظهٔ موقت ذخیره می‌کند. از این رو نیازی به بازخوانی کامل تصویر در هر بار که به آن نگاه می‌کنید، ندارید و با این کار در مصرف باتری صرفه‌جویی می‌کند.

Z5_Premium_gold_group

Xperia_Z5premium_Colour_Range Xperia_Z5_Colour_Range Xperia_Z5_Compact_Colour_Range

سری پرچم‌داری که با اکوسیستمی از محتوا و سرگرمی پشتیبانی می‌شود

در تمام دستگاه‌های سری Xperia Z5 تخصص غنی Sony در فناوری‌های صوتی، به شما اجازه می‌دهد از صدا با جزئیات و وضوحی شگفت‌آور لذت ببرید. صدای با وضوح بالا برای داشتن صدایی با کیفیت استودیو فرکانس‌های بالای صدا را بازتولید می‌کند. DSEE HXTM همان‌دهی صدای آهنگ‌های MP3، AAC یا Spotify شما را به نزدیکی کیفیت صدای با وضوح بالا ارتقاء می‌دهد. علاوه بر این برای گوش دادن بی‌سیم به موسیقی، کدک LDAC™ متعلق به Sony داده‌ها را سه برابر کاراتر از کدکهای قدیمی از طریق Bluetooth انتقال می‌دهد.

همچنین برای نخستین‌بار هدست صدای با وضوح بالا مدل  MDR-NC750امکان لذت بردن از ترکیب صدای باوضوح بالا و  حذف نویز دیجیتالی را فراهم می‌کند و صدا را به همان شکلی که برای شنیدنتان در نظر گرفته شده با کاهش سروصدای محیط تا ۹۸٪ پخش می‌کند.

برای اطمینان از اینکه حتی لحظه‌ای از هیجان را از دست نخواهید داد، با PS4 Remote Play۱۰ در هرکجای خانه و در هر اتاقی که باشید، می‌توانید به بازی‌های دلخواه PlayStation®۴ (PS4™) خودتان ادامه دهید. تنها کافیست دستگاه سری Xperia Z5 خودتان را از طریق شبکهٔ Wi-Fi خانگی به PS4 متصل کنید و از کنترل‌کننده‌های بازی بیسیم DUALSHOCK®۴ استفاده کنید.

همچنین برای اطمینان از تداوم تجربه‌هایی که تنها Sony ارائه می‌کند، همهٔ کاربران سری Xperia Z5 از دسترسی به Xperia Lounge Gold که دنیای سرگرمی‌های Sony را به کف دستان شما می‌آورد، بهره‌مند خواهند شد. به مسابقه‌های اختصاصی دسترسی یابید؛ در بین نخستین کسانی باشید که برنامه‌های جدیدی را امتحان می‌کنند و از جدیدترین فیلم‌ها، سریال‌های تلویزیونی و موسیقی که در دستگاهتان قرار داده شده است، لذت ببرید.

Z5_Premium_Headphones_White

سبک هوشمند با لوازم جانبی جدید

طیفی از کاورهای شیک و محافظ پنجره‌دار برای هر کدام از مدل‌های سری Xperia Z5 در زمان عرضه مطابق با رنگ دستگاه در دسترس خواهد بود که به شما اجازه می‌دهد از طریق پنجره‌ای هوشمند به ویجت‌های دلخواهتان در تلفن هوشمند دسترسی داشته باشید.

هدست ‎ Bluetooth®‎ مدل SBH54 هدستی همه‌کاره با عملکرد اضافه‌تر گوشی‌ است که به کاربرانی که دستگاهی راحت در کنار تلفن هوشمندی با نمایشگر بزرگ می خواهند، اجازه می دهد تماس بگیرند و تماس ها را دریافت کنند، پیام ها را ببینند، موسیقی پخش کنند و از رادیو  FM لذت ببرند.

 

مشخصات و زمان عرضه

Xperia Z5 و Z5 Compact از اکتبر ۲۰۱۵ و Xperia Z5 Premium از نوامبر ۲۰۱۵ به بازارهای جهانی عرضه خواهند شد. Xperia Z5 و Xperia Z5 Premium در دو مدل تک‌سیم‌کارته و دوسیم‌کارته مجود خواهند بود.

اشتراک در
اطلاع از
39 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

من که سورپرایز شدم بدجور.خدا کنه تو عمل هم این محصولات لیاقت خودشونو نشون بدن
سونی عالی بود واقعا محصولات معرفی شده عالی بنظر میان.عاشق رنگ سفیدz5 شدم

Samsung--Electronics

خیلی از پرایمش خوشم اومد.عالی هست :yahoo: :yahoo: :yahoo: :rose: :rose: :rose: :heart: :heart: :heart: :good:
تبریک :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

hojjatoskouie

یه جورای داره ازش خوشم میاد
ولی هنوزم عاشق نوت ۵ هستم :yahoo:

the.hero

سری طلاییش واقعا قشنگه 🙂 ولی همچنان با اقتدار شدیدا عاشق نوت ۵ هستم :yahoo:

احمد

بنظرم با اختلاف فاحش از نوت خوشگلتره

hojjatoskouie

نوت ۵ رو وقتی تو دستت میگیری اصلا ادم دلش نمیخواد بزاره زمین . لامصب اونقدر طراحیش شیک و باکلاس و خوشگله که وقتی میبینه گوشی های دیگه به چشم ادم نمیاد 😉 :yahoo:

saeid rezaei

از نظر خوشگلی موافقم قشنگ تره. اما چه فایده بازم ۸۱۰ گذاشت اصلا فکرشم نمیکردم وانسته سونی تا با ۸۲۰ بزنه. حالا رابط کاربری اصلا هیچ بابا توروخدا اون ایکنای صفحه اصلیو یه اندازه ای طراحی نمیکنه ادم گوشیو باز میکنه تو ذوق ادم نخوره. یعنی خدا نیامرزه کسی که اثر انگشتو کواد اچ دیو اورد تو موبایل و انگار پرچمداری که ایندوتارو نداشته باشه ملت میگن نه خوب نی و کلا گند زد به استفاده واقعی و مفید کاربر از گوشی. والا دیگه موندم چی بگیرم s6 که عالیه اما از یکم قیافش و دوربین بیرون و یکم باطریش خوشم نیومد. نوتم که عالیه اما دیگه استفاده از نوت ندارم(الان نوت۳ دارم دیگه استفاده ندارم) ال جیم که قطرش زیاده باطریم جالب نی. چممون به سونی بود که اینم اصلا فکرشو نمیکردم باز ۸۱۰ بزاره. حالا رابطشو دست نزد گیریم هیچ. با این اوصاف یا باید بمونم اس۷ سال بعد سامسونگ. یا هووایی پی۸ بخرم که خیلی چیزا رو رعایت میکنه که حتی برندهای معروف رعایت نمیکنن!

Moazez

با تمام احترام نوت۵ در مقابل پریمیوم از همه لحاظ شکست خوردست

mehrdad296

از کدوم لحاض ؟؟ ضاهرش که فرقی نکرده سخت افزار هم که همون زد تری پلاسه , یه صفحه ۴k داره که رسما بازی با اعداده و جز مصرف بالا دیگه خاصیتی نداره , چیش بهتره ؟؟

Moazez

صفحه نمایش بهتره قطعا، دوربین قطعا با اختلاف بهتره، اسپیکرهاش استریو هست که سونی خیلی هم تعریفشو کرد و گفت کیفیتی که تا حالا تجربه نکردید. باتری بزرگتر، طراحی شیکتر، دوربین جلوی ۸ مکایپکسلی، ضدآب و گردوغبار درگاه میکرو sd. حالا دیدی چقدر بهتره؟

saeid rezaei

اشتباه کردم نسخه اصلی۵٫۲اینچی فول اچ دیه. واقعا ازت ممنونم سونی که تو این سایز وارد این بازی مسخره کواد اچ دی زدن نشدی. ولی چی میشد ۸۱۰ نمزاشتی 😥 ایکنام درست میکردی :rose:

saeid rezaei

.

Mr. Askari

کلمه خارق العاده هم واسه سری z5 کمه
ایول سونی رو سفیدمون کردی

SONY
make.believe

رضا (z best)

در محصولات سونی زبانم بستس وذهنم قفل واقعا فراتر از انتظار …
اقای عطایی و دوستان دیگر نویسنده واقعا زبانم قاصره که بتونم تشکر بکنم واقعا زحمت کشیدین
پابرجا و وزنده وترنجی باشید
ممنون…

SAWANA

هر سه تاشونو میخام.مدل کامپکتو به خاطر باتریه فوقالعادش، مثل نسلای قبلیش اما کوچیکه و رم ۲ گیگ.
مدل پریمیوم به خاطر صفحه بزرگ و با کیفیتش اما از بازدهیه باتریش هنوز چیزی نمیدونم.
اگه مدل ۵.۲ اینچی باتریش خوب جواب بده و مثل z3 باشه بدون شک مشتریشم. دوربینشونم که ظاهرا جزو بهترینهاست.

عشق ایرانی

مسخره اش 😐 سونی مقایسه با نوت ۵ نمیشه!! 😮 😮
سونی …..
سونی..
۷.۸ میلی‌متر بالاتر از نوت ۵ :unsure: :unsure:
پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ صغیف تر از نوت ۵ !!! :unsure: :unsure: :unsure: :negative:
پردازنده گرافیکی: آدرنو ۴۳۰ عالیه
وزن: ۱۸۰ گرم زیاد از نوت ۵ :unsure: :unsure: :unsure:
دوربین اصلی: ۲۳ مگاپیکسل زیاده چه خبره ۲۳ تا بازی اعداد! مثل مدل نوکیا ۸۰۸ سه سال پیش دوربین ۴۱ مگا بود که بیخود! 🙁 به نظرم ۸ تا ۱۶ مگا کافی و کیفیت بسیار بالا میشه
دوربین جلو: ۵ مگاپیکسل بد نیست خوبه مثل نوت ۵ :good:
صفحه نمایش: رزولوشن ۴k بالاترین از نوت ۵ اما کیفیت پایین تر از نوت ۵ :unsure: حالا بعدا دیسپلی میت اعلام کنه :mail: ,من اصلا ۴k لازم ندارم :whistle: :whistle:
رم: ۳ گیگابایت کمتر از ۴گیگ نوت ۵ چون نوت ۵ برنامه ها بسیار سنگین از اینه :yes: :yes:
حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت خوب! اما سرعت انتقال داده‌ها پایین تر از نوت ۵ :unsure: :unsure:
باتری: ۳۴۳۰ میلی‌آمپر بالاتر از نوت ۵ اما نوت ۵ شارژ سریع تر و شارژ بی‌سیم عاااالیییی بسیار تحسین شده عمر باتری بسیار خوب از سونی است به‌ دلیل استفاده از پردازنده کم‌مصرف‌تر و بهینه‌ سازی‌های بیشتر، می‌تواند شارژ بیشتری نگه دارد!! : :whistle: :whistle: :whistle: :rose: :rose: :rose:
دارای گواهی ضد آب و گرد و غبار IP68 بسیار خوب ! :good:
طراحی هر دو گوشی زیباست :rose: :rose:
نوت ۵ استفاده قلم عااالی و نه سونی ! :unsure:
تبریک میگم طرفدار سونی :rose: :rose: :rose:

احمد

نوت۵ از سونی پرومیوم سرتره ولی اس ۶ از زد۵ شکست میخوره البته نظر منه

Moazez

احمد جان یذره فکر کن. از هیچ جهتی نوت۵ به پریمیوم حتی نزدیکم نمیتونه بشه. خود سامسونگم اینو فهمید معرفی نوت۵ رو به ایفا نذاشت بکشه

sina98_altogether

دوست عزیز معزز اصولا مصرف کننده های نوت۵ افراد اماتور و کم تجربه ای که تازه با گوشی اشنایی پیدا کرده کار نمیکنه چون نوت برای افراد حرفه ای هست و چیز دیگه که هر سری از گوشی ها چه سونی وچه سامسونگ و هر شرکتی مشتری های خاص خودش رو داره مثلا قابلتی هایی که زد۵ پریمیوم داره رو نوت۵ نداره و نوت۵ قلم رو داره که زد ۵ پریمیم نداره قلم برای افراد حرفه ای هست
من اگر خودم میخواستم انتخاب کنم هیچ کدام رو برتر نمیدونم و اصولا دوست داشتم هردو رو در کنار هم داشته باشم

Heisenberg

کاربرعزیز “عشق ایرانی”
فکر کنم شما با نوستراداموس نسبتی دارین که اینده رو دارین میبینین و همین الان نیومده این گوشی رو بررسی کردین نتیجشم گذاشیتن!مرسی از زحماتتون به نظرم ترنجی دیگه زحمت مقایسه رو به خودش نده چون شما انجام دادین!
همه حرفاتون یه طرف اون یه تیکه هم که گفتین صفحه نوت بهتراز اینه و دیسپلی میت هم تاییدش میکنه یه طرف!
با همین حرفتون ثابت کردین که خودتون هم میدونید سایتای خارجی مث دیسپلی میت طرف سامسونگ رو میگیرن!
بازم تشکر از لطفتون ، راستی شما که اینده رو میبینید میشه بگی من چند سال دیگه ازدواج میکنم و صاحب چنتا بچه میشم؟ 😐

Ehsan

لطفا یکی زنگ بزنه بیمارستان 😐
این چشه؟ 😐

mehrdad296

ببخشید مگه تا دیروز رزلوشن Qhd اصلا بدرد نمیخورد رو.گوشی و سونی اصلا اینو بهش اعتقادی نداشت چی شد یهو شد ۴k ?? جالب اینجاست الان این میشه بهترین و چشم فن های سونی کاملا تفاوت فول اچدی و ۴k رو تشخیص میده . :wacko: به این میگن بازی با اعداد , از لحاظ سخت افزاری هم که از نوت پنج عقب تر هست , پردازنده ۱۴ نانو و حافظه پر سرعت نوت خودش یه سرو.گردن گوشی رو بالاتر میبره , در کل چیز خیلی شاخی نیست چیز جدیدی هم نداشت , به هرحال مبارک خریداراش باشه

Mr. Askari

آره تو راست میگی note5 خیلی سریعه
پس کی بود جلوی محصول یک سال پیش اپل از نظر سرعت کم اورد

Heisenberg

منظورت از پردازنده ۱۴ نانومتری همونیه که سامسونگ تکنولوژیشو از یه کمپانی دیگه کش رفته بود؟؟؟
تازه پردازنده ۷۴۲۰ سامسونگ همچین بدون مشکل هم نیست که اینقد سنگشو به سینه میزنید!

farbod_SONY

سونی هنوز هم معتقده به حرفش و برای ۵ اینج فول اچ دی میزنه

سامی ( سامسونگ یعنی سه ستاره )

خوب نبود به نظرم نوت ۵ بسیار از سونی سرتره!! :yahoo: :yahoo: :rose: :rose:

Moazez

تشت آب یخ به اندازه کافی موجوده

raminrx7

به شدت منتظر بررسی دوربینش هستم B-)

Tesla

با اینکه طرفدار سامسونگم ولی من با سونی مشکلی ندارم {فقط با بعضی به ظاهر طرفداراش مشکل دارم که اونم مشکل شخصی نیست به خاطر بی منطق بودنشون تو بعضی موارده}

ولی به نظرم Z5 از تمام پرچمدار های سونی تو این چندین سال در زمان خودش کاملتره و به بلوغ رسیده.
از حق نگزریم با دیدن این عکسها و مطالب از Z5 خوشم اومد

مبارک طرفدارای سونی :mail: :mail: :mail: :good: :good: :good: :good: :good: :good:

fandogh

ترولهای سامسونگ سکوتتتتتت….
مرگ با شمشیر سامورایی.
یکم طراحی و متریال عالی و نواوری یاد بگیرید.همییییینننن

sina98_altogether

تو چند تا پست هست که میگم الان هم میگم وقعا این سه گوشی خیلی برازنده و مثل همیشه خوشگل با طراحی بی نظیر هست سخت افزار هم که عالی هست و اگر هر کس هر کدام از این گوشی ها رو بخره مطمعنا تا دو الی سه سال نیاز به گوشی جدید نخواهد داشت
……..
دوستانی که زد۵ یا زد۵ پریمیوم رو با نوت۵ مقایسه میکنن واقعا کار اشتباهی هست نوت۵ جایگاه خودش رو داره تو فبلت ها و کاملا فرق داره اگر سونی هم گوشی با قلم و کاربری های نوت میزد اونوقت مقایس اش عقلانی هست نوت کاربر های خودشو داره و سری زد هم کاربر های خاص خودش رو
موفق و سربلند باشید :rose:

Amirali205

واقعا بعضی نظرات متعصبانه مثل نظرات اقا معزز رو میبینم برای ایشون و بقیه ترول ها متعصب میشم. من خودم فن هیچ برندی نیستم الان اس۶ دارم قبلش جی ۲ و قبل از اونم اکسپریا زد. واقعا وقتی نظرات این اشخاص رو میخونم براشون تاسف میخورم . هر کس سلیقه ای داره که برای خودش محترمه ممکنه یکی سامسونگ دوست داره یکی سونی یکی الجی و… نباید بخاطر برند ها به همدیگه توهین کنیم و سلیقه هر کس رو مسخره کنیم قطعا اگر مدیر عامل سونی و سامسونگ هم کنار هم بزاریم مثل این اشخاص به جون هم نمیوفتن. همه این شرکتا شما رو به چشم خریدار نگاه میکنن و مثلا اگر فن سونی باشی قطعا سونی به خاطر فن بودنت بهتون گوشی مجانی نمیده و همشون تو فکر خالی کردن جیب شما هستن. این وسط اگر شرکتی گوشی موفق تولید کنه و فروش خوبی داشته باشه قطعا چیزی از اون سود به جیب شما نمیره و برعکس. هرکس از کار کردن با گوشی برندی لذت میبره و همین هم مهمه. و وجود همه این شرکتا برای پیشرفت تکنولوژی لازمه . پس لطفا ترول های محترم یه مقدار به سلیقه دیگر اشخاص احترام بزارین. شرمنده که طولانی شد موفق باشید :rose:

Ehsan

بهتر نیست همه تقصیر رو گردن فن های سونی ندازیم؟!
قبول دارید که یه سری از افراد که فک کنم حتی طرفدار سامسونگ هم نیست باعث تنش نظرات میشن؟!
بقیه حرفاتون رو کاملا قبول دارم، من با همه ی گوشی ها حال میکنم S6و Note5و Z5و G4 حالا چ دلیلی داره بیام به بقیه زور کنم این بهتر اون بهتره 😐

Amirali205

من کار هیچ ترولی تایید نمیکنم چه ترول سونی باشه چه سامسونگ بله حق با شماست سامسونگ هم ترول های بی منطق زیادی داره اما من بیشتر میبینم که معزز همیشه این بحث ها رو شروع میکنه اما حق با شماست همه ترول ها باید یکم به سلیقه دیگر کاربران احترام بذارن

micro0

عالییییی… تبریک به خریداراش :rose:

micro0

دوست عزیز چقد خوبه که با این لحن صحبت نکنیم :rose: . من یه طرفدار سامسونگم و خیلی خوشحالم به خاطر این گوشی ها

milad7

نسخه پریمیوم واقعا زیبا و عالیه.تقریبا تصمیم به خریدش گرفتم فقط یه موردی که هست رم ۳ گیگه.کاش رم ۴ استفاده میکرد.

WizKhalifa

گوشی خیلی خوب و “کامل” ی هستش. تبریک به طرفداراش . لزت ببرید.

فقط یه موضوع که منو خیلی خوشال کرد. شعور فنای سامسونگ و نظرات در راستای کمترین تنش . خیلی زیبا بود . به دوستانی از جمله اقای معزز درس قشنگی دادید. سونی شرکت بزرگ و بااصالتیه .امیدوارم به حقش برسه.

تا اینجای کار امسال سری اج .. نوت ۵ و زد۵پریمیوم بهترینا بودن

MEGA08

چپ دستان عزیز حسگر سمت راست گوشی. فاجعه طراحی. 🙁
پشت گوشی چش بود.
مثلا خواس بگه من فرق می کنم :whistle:
همه چی عالی جز همین مورد و صفحه نمایش ۴k

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)