حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت Cityman و Talkman به عنوان لومیا ۹۵۰XL و لومیا ۹۵۰ معرفی خواهند شد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

مایکروسافت قصد دارد تا از پرچم‌دارهای جدید خود با نام Cityman و Talkman در ماه‌های آینده رونمایی کند. مشخصات این دو پرچم‌دار لو رفته است و تقریبا می‌دانیم که قرار است این گوشی‌ها به چه سخت‌افزاری مجهز شوند. بعضی از شایعات شنیده شده، می‌گفتند که Cityman و Talkman به عنوان لومیا ۹۵۰XL و لومیا ۹۵۰ معرفی خواهند شد اما شایعات دیگری، می‌گفتند که این گوشی‌ها به عنوان لومیا ۹۴۰XL و لومیا ۹۴۰ معرفی خواهند شد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

اکنون، لودهنده‌ی محبوب Evan Blass یا evleaks که اخیرا رندرهایی را از Cityman و Talkman منتشر کرده بود، توییتی را ارسال کرده است که می‌گوید دستگاه‌های جدید مایکروسافت با نام لومیا ۹۵۰XL و لومیا ۹۵۰ معرفی خواهند شد:

Cityman and Talkman will be known as the Lumia 950XL and the 950

هنوز معلوم نیست که آیا Cityman و Talkman به عنوان لومیا ۹۵۰XL و لومیا ۹۵۰ معرفی خواهند شد یا خیر و باید تا زمان معرفی پرچم‌دارهای جدید مایکروسافت صبر کنیم.

[su_button url=”http://wmpoweruser.com/microsoft-cityman-and-talkman-to-be-the-lumia-950-xl-and-lumia-950/” target=”blank” background=”#159f84″]wmpoweruser[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sadeghi

اگه این عکسا واقعی باشین به عبارتی مایکی بزرگترین قهوه ای کاری دنیارو انجام داده که حتی بیرون از جو زمین میشه دیدش.

حسین

ههههه. دمت گرم قهوه ای کاری !!! پرچمدار رو نگاه !!! کار و راهی که یه عمر سامسونگ انجام می داد و بالاخره ازش دست کشید رو تازه مایکروسافت داره میره . هی هی . بازم دم متخصصان کارخونه های گوشی سازی مایکروسافت گرم با این تلاش بی وقفه شون … به مش ویلون هم دو سال وقت می دادی گوشی بسازه حداقل از نظر قیافه قشنگ تر از این می ساخت تا اینی که مایکروسافت ساخته !!! فک کنم تن سازندگان و طراحان گوشی های نوکیا که n8 و n95 رو می ساختن با دیدن همچین گوشی به رعشه افتاده !!!

Blue Tech

بابا این چه قیافه ی زشتیه
یکی دو سال ملت رو الاف کرده واسه این!؟
یعنی اون ابهت نوکیا به کلی له میشه اگه همین باشه
تازه کلی امید بسته بودم به مایکی
خدا کنه این نباشه کلی امید بستم به مایکی
جان هرکی دوست دااره اون آرم لامصب رو بیاره تو قسمت پایین گوشی نه اون وسط
خیلی ضایعس
۸۱۰ هم نباشه

steelfree7

سلام من طراحم . واقعاً برام جالبه که ایرانیها بلدن در مورد همه چی ایراد بگیرن. از نظر طراحی به نظرم باتوجه به سادگیش خیلی خوب طراحی شده . مطمئناً کسانی از این طرح ایراد میگیرن که دنبال طراحی های شلوغ هستن من و امثال من با اینگونه افراد زیاد سرو کار داریم … در بحث طراحی امروزی هر چی طرح ساده تر و شکیل تر باشه اون طرح نمره بهتری میگیره .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی