حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکسپریا زد ۵ رسما توسط سونی معرفی شد

نوشته

8 سال قبل | 17 دیدگاه | ترنجی

بعد از مدت‌ها انتظار٬ امروز اکسپریا زد۵ رسما توسط سونی معرفی شد. اکسپریا زد ۵ آمده است تا از آبروی سونی در بین دیگر پرچمدار‌ها حفاظت کند و یک از بهترین گوشی‌های اندرویدی باشد.

با ترنجی همراه باشید…

بعد از مدت‌ها انتظار امروز پرچمداران جدید سونی معرفی شدند. یکی از این پرچمداران سونی که امروز معرفی شد اکسپریا زد ۵ نام دارد که از بهترین امکانات موجود در آن استفاده شده است. این گوشی از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۱۰ به همراه چیپ گرافیکی ادرنو ۴۳۰ بهره می‌برد که یکی از بهترین و قدرتمندترین پردازنده‌ها در دنیا است. سه گیگابایت رم به شما کمک می‌کند تا در این گوشی شاهد کم‌ترین مقدار لگ و هنگ باشید. اندازه‌ی نمایشگر پرچمدار جدید سونی ۵٫۲ اینچ با رزولوشن فول اچ‌دی است که تراکم پیکسلی ۴۳۲ ppi را رقم می‌زند. در این گوشی از یک اسکنر اثر انگشت در محل کلید روشن و خاموش‌کردن گوشی (دکمه‌ی پاور) استفاده شده است که طبق ادعای سونی از دقت بالایی برخوردار است. دوربین ۲۳ مگاپیکسلی این گوشی قصد دارد تا حماسه‌ای خلق کند. دوربین سلفی این گوشی نیز ۵ مگاپیکسل است که می‌تواند نوید دهنده‌ی یک سلفی بی‌نظیر باشد.

DSC_0741

طبق گفته‌ی سونی دوربین این گوشی بهترین دوربین در نور کم و شرایط لرزش است. دوربین  فوکوس این گوشی بسیار سریع است که به شما در تهیه‌ی یک عکس خوب بسیار کمک می‌کند (در حدود ۰٫۰۳ ثانیه). اکسپریا زد ۵ از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و این خبر بسیاری خوبی برای طرفداران سونی است. حافظه‌ی داخلی این گوشی ۳۲ گیگابایت است که با توجه به پشتیبانی از مموری کارت می‌تواند نگرانی‌ها در رابطه با کمبود حافظه را حل کند.

Z5 3

سونی اکسپریا زد ۵ به صورت پیشفرض از اندروید ۵٫۱ با رابط کاربری UI atop بهره می‌برد و با توجه به پردازنده‌ی ۶۴ بیتی نوع سیستم‌عامل در حال اجرای این گوشی نیز ۶۴ بیتی است. اما بگذارید از دوربین این گوشی بیشتر برای شما بگوییم. دوربین این گوشی می‌تواند تا ۵ برابر بدون آن‌که کیفیت تصویر تغییری کند زوم کند و این بسیار عالی است. این گوشی قابلیت استفاده از ایزو ۱۲۸۰۰ در حالت عکاسی و ۳۲۰۰ در حالت فیلم‌برداری بهره می‌برد و این می‌تواند نوید دهنده‌ی ثبت یک عکس روشن در حالت شرایط نوری کم باشد. این گوشی قادر است تا فیلم‌های ۴K ضبط کند.

این گوشی همانند زد ۳ پلاس از گواهی IP65/68 بهره می‌برد و شما می‌توانید از زد ۵ به‌عنوان یک گوشی بی‌رقیب در بخش ضدآب بودن نام ببرید. در این گوشی از یک باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپری استفاده شده است که ظاهرا دو روز می‌تواند بدون شارژ مجدد همراه شما باشد.

منبع خبر تاکنون ۱۴ بار بروز شده و سه بار مشخصات دوربین سلفی تغییر کرده است. در آخرین بروزرسانی منبع خبر از یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی داده است. ما این صفحه را در صورت ایجاد تغییرات در مشخصات رسمی این گوشی بروز می‌کنیم.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Sony-Xperia-Z5-is-official-comes-with-worlds-fastest-autofocusing-rear-camera_id73221″ target=”blank” background=”#159f84″]phonearena[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
raminrx7

باز هم s810 :wacko:

احمد

افرین سونی افرین.منتظر بنچ مارکشم امیدوارم ناامیدم نکنه :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Moazez

فعلا بنچمارکها بالای ۶۰۰۰۰ دیده شدن.

Nfs

در ضمن اینم بگم که اون گوشی که بنچمارکش بالای ۶۰۰۰۰ بوده نسخه ازمایشی بوده حالا نسخه اصلی چه شود :yahoo: :yahoo: :yahoo:

hamediook

qHD نیست احیاناً ؟!

Mr. Askari

ایول سونی عالی بود

سعید تقی پور

عالیه فقط امیدوارم داغ نکنه

pouya

دم سونی گرم با دست پر اومده بود 😉 :heart: :rose:

Father10r

امیدوارم تو عملم بترکونه و فقط رو کاغذ نباشه

mahdi007

سونی گند زد.فک کردم همون z3+ رو یه بار دیگه معرفی کرده ای خدا مردم از خنده خخخخخ باز رم ۳ باز s810 باز صحفه ۱۰۸۰ خخخخخ تا ده سال دیگه میخواد همینا رو تکرار .سونی تا کی میخوای درجا بزنی

Mr. Askari

یکی به این آب برسونه داره آتیش میگیره

Moazez

خب z5 واسه بقیه کافیه. سونی گفت برای مافوق حرفه ایها پریمیوم زدیم که اشالا دیگه نوت۷ بهش میرسه

حسین

چالش آب یخ !!! مردی از خنده !!! خخخخ . منم مردم از خنده با نظرت !!!!

pesarak72

عالیییی…دم سونی گرم …پریمیومش یعنی ترکوند
سونی معنی ارتقا رو تو هرنسلش رعایت کرده
اگه همون Z3 پلاس رو در نظر داشته باشیم و رتقا توش ببینم بدون شک خارق العاده میشه این گوشی

ali221488

دوستان درست شنیدم سرعت فوکوس ۳ صدم ثانیس ؟
بدنه الومینیوم شده کاملا ؟
کسی مقایسه رابط کاربری جدید رو با قبلی رو داره عکساشو ؟
من یه فیلم از اثر انگشتش دیدم و سریعترینی بود که تا حالا دیده بودم توی گوشیا اصن یجور خاصی سریع و خوش دست بود
هدوفون های خود گوشی از کیفیت hi res audio هستن یا باید واسش جدا خرید ؟
شارژر فست شارجینگ با خود گوشیه یا باید خریداری بشه بصورت جداگانه ؟
دیافراگ گوشی ۲ هستش یا ۱٫۸ ؟
فیلمی که من دیدم عمفق رنگ مشکیش عالی بود صفیدش هم خیلی خوب بود ؟
سونی جزئیاتی از روشنایی و بقیه چیزای گوشی نگفته
بنظرم کنفرانس اصلا در حد و اندازه سونی نبود ولی خود گوشی ها بسیار خوب بودن و تنها مشکلش طراحی تکراریشه ( نظر کاملا شخصیه و نیاید بگید بهترین طراحی رو داره و ….. بله منم میدونم طراحی زیبایی داره ولی ای کاش تغییر میکرد یا لاقل حاشیه های گوشی کمتر میشد (حد اقل دور گوشی )
ولی گوشی بسیار شایسته ای هست امیدوارم که پرچمدار یکساله سونی باشه و نه ۶ ماهه

MahdiDE

در یک کلام :
زیبا و کاربردی 🙂 😉 :good:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com