حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

منتظر معرفی یک گوشی “زیبا” از سوی اچ‌تی‌سی در ۱۵ شهریور باشید؛ احتمال معرفی One A9

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

اچ‌تی‌سی، پستی را درمورد گوشی زیبای جدیدش در حساب توییتر محلی خود در چین منتشر کرده است که در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) به صورت رسمی معرفی خواهد شد. در اوایل تابستان امسال، مدیرعامل اچ‌تی‎سی، خانم Cher Wang گفت که این شرکت قصد دارد تا گوشی جدید “hero” را در ماه‌های آینده معرفی کند. طبق شایعات اخیر شنیده شده، اچ‌تی‌سی hero به عنوان HTC One A9 معرفی خواهد شد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

htc-a9-aero-invite

شایعه‌ شده است که پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی به عنوان One A9 معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که این گوشی به یک پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای مدیاتک Helio X20 مجهز شود. HTC One A9 به صفحه‌نمایش Quad HD یا ۱۰۸۰p، رم ۴ گیگابایتی و یک دوربین با رزولوشن بالاتر که از عکاسی RAW پشتیبانی می‌کند، مجهز خواهد شد.

احتمالا این گوشی در کشور آمریکا، توسط اپراتور مخابراتی AT&T عرضه شود و به نظر می‌رسد که قیمتی در حدود ۵۰۰ دلار تا ۶۰۰ دلار خواهد داشت.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/HTC-teases-a-handsome-phone-announcement-for-September-6th-say-One-A9_id73230″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sirish tech

اگه خدا بخواد گوشیه خوبیه شرکت htcموفق میشه
من میدونم :heart:

M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉

اگه اون که تو عکسا بود (اون گوشی که شبیه ایفون بود) فکر نکنم htc موفق شه باید مثل سامسونگ طراحیشو عوض‌کنه
اگه شبیه اون گوشی باشه خود شرکت قبر خودشو با دست خودش میکنه
دلم نمیخواد htc مثل نوکیا بشه

riofarina

اچ تی سی که همیشه زیبا بوده به زیباییش عادت کردیم. یکم باید کارا باشه .

mahdi007

نمی دونم اچ تی سی چرا داره خودشو به دست خودش نابود میکنه با سیاستایی که یه بچه هم میدونه اشتباهه دریغ و صد افسوس که خیلی میتونست جلوتر از این حرفا باشcomment image

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی