حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل، پیشنهاد بزرگی را به جرمی کلارسون و ستارگان برنامه‌ی تخت گاز داده بود

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

ماه گذشته، آمازون اعلام کرد که این شرکت، بودجه‌ی ۱۶۰ میلیون پوندی را در اختیار ۳ مجری معروف برنامه‌ی تخت گاز قرار داده است. این سه نفر به آمازون پیوستند و قرار است تا برنامه‌ی جدیدی را در سرویس ویدیو Prime Instant  آمازون پخش کنند. Netflix و Sky نیز قصد داشتند تا این سه مجری را جذب کنند اما به نظر می‌رسد که شرکت دیگری نیز پیشنهاد بزرگی را به این سه مجری برنامه‌ی Top Gear (تخت گاز) داده بود. به گفته‌ی Variety، شرکت اپل یک پیشنهاد جدید و بی نظیری را به این ستارگان بعد از خروج از بی‌بی‌سی داده بود. در ادامه همراه ترنجی باشید.

گفته می‌شود که شرکت اپل در اوایل سال جاری، پیشنهاد بزرگ و بی نظیری را برای حفظ ستارگان “Top Gear” یا “تخت گاز” داده بود اما سرانجام شرکت آمازون با پیشنهاد خود، جرمی کلارسون، جیمز می و ریچارد هموند را در ماه ژولای جذب کرد.

قرار است که این سه مجری بریتانیایی در پاییز سال آینده، برنامه‌ی خود را آماده کنند تا در سرویس ویدیو Prime Instant آمازون پخش شود.

[su_button url=”http://www.autoblog.com/2015/09/01/apple-clarkson-top-gear/” target=”blank” background=”#159f84″]autoblog[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

این ۳ نفر خیلی باحالن!!!!!امیدوارم هرچه زودتر برنامه جدیدشون شروع بشه و بتونم ببینمش 😉

M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉

نه اخه چرا از بی بی سی رفتید
هرچیش بد بود حداقل دوبله فارسی بود خیلی قشنگ بود امیدوارم یکی از شبکه ها خودش ور داره دوبله کنه ببینیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی