حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت‌های هوشمند اندرویدی حال به آیفون‌ هم متصل می‌شوند

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

قبل از این که این خبر به صورت رسمی تایید شود شایعات زیادی پیرامون عرضه برنامه Android Wear برای سیستم‌عامل iOS وجود داشت. امروز گوگل رسما اعلام کرده است که برنامه مربوط به ساعت‌های هوشمند اندرویدی‌اش برای آیفون‌‌ها به‌زودی عرضه خواهد شد. گوگل همچنین جزییات بیشتری را درباره این برنامه منتشر کرده است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

گوگل رسما اعلام کرده است کاربرانی که از آیفون ۵ یا جدیدتر و با سیستم‌عامل iOS 8.2 استفاده می‌کنند می‌توانند این برنامه را نصب کرده و ساعت‌های هوشمند اندرویدی را به تلفن‌هوشمندشان متصل کنند. تا اینجا کار همه چیز عالی است اما متاسفانه یک نکته عجیب وجود دارد. در حال حاضر تنها ساعت هوشمندی که در حال حاضر به آیفون شما وصل می‌شود LG Watch Urbane است! البته گوگل وعده داده است که به‌زودی تمام ساعت‌های هوشمند اندرویدی به این لیست اضافه خواهند شد.

در حال حاضر آیفون قادر نیست از پس تمام کارهایی که می‌توان با نسخه اندرویدی این برنامه انجام داد برآید اما هنوز هم می‌توان برخی کار‌ها را انجام داد. برای مثال همچنان می‌توانید بر روی ساعت هوشمندتان نوتیفیکشن‌ها را ببینید، پیام‌هایتان را بخوانید و یا تمرین‌های ورزشی خود را مدیریت کنید. البته هنوز قابلیت‌های بیشتری هم وجود دارد، برای مثال می‌توانید از وضعیت ترافیک یا برنامه پرواز در فرودگاه‌ها مطلع شوید.

همانگونه که حدس می‌زدید ساعت‌های هوشمند اندرویدی می‌توانند میزان حرکت و ضربان قبل شما را بررسی و ثبت کنند حتی با وجود اینکه از آیفون استفاده می‌کنید. همچنین هنوز هم می‌توانید با گفتن عبارت OK Google دستورات مختلفی را به ساعت‌ هوشمندتان بدهید تا آن‌ها را اجرا کند.

نظر شما چیست؟ آیا شما هم در کنار آیفونتان از ساعت هوشمند اندرویدی استفاده خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

منتظر یه رقابت سنگین باشید خخخخ
ترنجی داره نوت۵ رو بررسی میکنه واسه همین سایت خلوته و دیر اپدیت میشه خخخخخخخ :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

galaxy

۱۰ تا نویسنده باهم دارن نوت۵ بررسی میکنن ؟؟!!!
یه نفر بررسی میکنه دیگه بقیه این چهار روز گجا بودن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs