حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سهم ۲٫۰۳ درصدی مایکروسافت اج از بازار مرورگر پی‌سی در ماه آگوست

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

یک ماه پیش در ۷ مرداد، ویندوز ۱۰ به صورت رسمی منتشر شد و مرورگر اختصاصی ویندوز ۱۰ با نام مایکروسافت اج نیز رسما عرضه گردید. داده‌های Net Applications نشان می‌دهند که در ماه اول یعنی ماه آگوست، مایکروسافت اج توانسته است تا به ۲٫۰۳ درصد از بازار مروگر پی‌سی در سراسر جهان دست باید. در ادامه همراه ترنجی باشید.

تاکنون ویندوز ۱۰ بر روی ۷۵ میلیون پی‌سی و تبلت نصب شده است. به نظر می‌رسد که نیمی از کاربران ویندوز ۱۰، علاقه‌مند به استفاده از مرورگر جدید ویندوز نیستند. با این حال، اینترنت اکسپلورر ۱۱ مایکروسافت با ۲۶٫۹۰ درصد، هنوز هم پراستفاده‌ترین مرورگر در سراسر جهان به حساب می‌آید. گوگل کروم ۴۴ با ۱۷٫۶۳ درصد و اینترنت اکسپلورر ۸ نیز با ۱۰٫۹۲ درصد، در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

لازم به ذکر است که مرورگر اج (Edge)، مخصوص کاربران ویندوز ۱۰ است و این مرورگر برای دیگر سیستم‌عامل‌ها منتشر نشده است. با این حال، کاربران می‌توانند از دیگر مرورگرها مانند اینترنت اکسپلورر، کروم و موزیلا فایرفاکس در ویندوز ۱۰ استفاده کنند. همچنین می‌توانید از اینترنت اکسپلورر در ویندوز ۱۰ استفاده کنید.

[su_button url=”http://www.windowscentral.com/microsoft-edge-launches-203-pc-browser-market-share-august” target=”blank” background=”#159f84″]Windows Central[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

نسبت به اکسپلورر پیشرفت کرده ولی من هنوز کروم رو بهش ترجیح میدم…. 😉

M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉

تر نجی چرا از معرفی ماکروسافت تو ایران گزارش ندادی :scratch: :negative:

M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉

:good:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی