حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Apple Tv جدید بین ۱۴۹ تا ۱۹۹ دلار قیمت دارد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

مدت‌هاست که شنیده‌ایم اپل در صدد تدارک نسخه‌ی جدید اپل تی وی بعد از سال‌هاست و در کنفرانس Hey siri, give us a hint که مختص به معرفی آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس است، رونمایی می‌کند. چیزی به شروع این رویداد نمانده و چهارشنبه هفته‌ی آینده شاهد تیم کوک بر روی صحنه‌ی تالار بیل گراهام خواهیم بود. اطلاعات مختلفی از این نسل اپل تی وی داریم که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد؛ راستی، امروز هم متوجه شدیم که این دستگاه کوچک و دوست‌داشتنی بین ۱۴۹ تا ۱۹۹ دلار قیمت دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اپل تی وی یکی از جذاب‌ترین و البته ارزان‌ترین دستگاه‌های اپل است که به دلیل نیازمندی به اینترنت پرسرعت، خیلی موردتوجه قرار نگرفت. اما این دلیل نمی‌شود که شاهد نسل جدید این دستگاه‌ها بعد از نزدیک ۵ سال از آخرین تغییرات عمده نباشیم؛ طبق شایعات این دستگاه در نهم سپتامبر یا ۱۸ شهریور رونمایی می‌شود اما باقیمت بالاتر! تاکنون این دستگاه باقیمت ۶۹ دلار به فروش می‌رفت.

اما نسخه جدید که با امکانات تازه‌تر و طراحی دگرگون گشته است، دارای قیمت بالاتر و بین ۱۴۹ تا ۱۹۹ دلار است. شنیده‌ایم که این دستگاه برای اولین بار میزبان دستیار صوتی هوشمند سیری است و علاوه بر امکان برنامه‌نویسی توسط برنامه‌نویسان، دارای کنترلی باقابلیت تشخیص حرکات همانند wii هست. که به نظر می‌رسد با این ویژگی‌ها قیمت یادشده منطقی باشد.

به گزارش ۹to5Mac، شایعه‌هایی مبنی بر امکان ساخت یک دستگاه تلویزیون اینترنتی Apple TV باقیمت پایین‌تر است که قرار است سال آینده عرضه شود که به دلیل مشکلات هماهنگی و قانونی امکان عرضه این دستگاه امسال میسر نشده بود.

[su_button url=”http://www.theverge.com/2015/8/30/9227985/new-apple-tv-premium-pricing” target=”blank” background=”#159f84″]the verge [/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Cortex

یه جیز نسبتا بیخود در ایران

M.K.T

دقیقا :yes:

dooste.man83

من یکی تاره خریدم ۲۶۰ تومن
و واقعا بنظرم بیشتر از ۲۰۰ ارزش هزینه نداره برای ایران
حالا بیاد اینجا میشه ۸۰۰ تومن
شما تنها استفادتون ازش برای نمایش گیم و فیلم و عکس روی تلویزیون هست
و بقیه امکاناتش بی استفاده هست
جیلبریک هم که نمیشه
خریدش با این قیمت یک حماقت بزرگ هست
گرچه همیشه آدم هایی هستن که دنبال این هستن که پولشون رو چجوری به بیهودگی خرج کنن !!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....