حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۷۳ درصد از کاربران whatsapp اندرویدی هستند؛ ۱۰ درصد از ویندوزفون استفاده می‌کنند

نوشته

8 سال قبل | 10 دیدگاه | ترنجی

امروز آماری منتشر شده است که نشان می‌دهد کاربران مسنجر محبوب Whatsapp از چه سیستم‌عاملی استفاده می‌کنند. براساس این آمار اکثریت کاربران این مسنجر از اندروید استفاده می‌کنند. اما تعداد کاربران ویندوزفونی این مسنجر نیز بسیار قابل توجه است.

با ترنجی همراه باشید…

ویندوزفون یکی از سیستم‌عامل‌‌های بزرگ جهان است که علی‌رقم تلاش بسیار مایکروسافت برای اشاعه‌ی بیشتر این سیستم‌عامل در بین مردم نتوانسته است سهم زیادی در بازار جهانی ندارد و این آمار موجب شده است تا توسعه‌دهندگان زیادی جذب این سیستم‌عامل نشوند. این سیستم‌عامل کاربرانی دارد که به این سیستم‌عامل عشق می‌ورزند و نسبت به آن تعصب زیادی دارند.

بدون شک Whatsapp یکی از مسنجر‌های بروز و سریع‌ ویندوزفون است و اکثر کاربران ویندوزفون از این مسنجر در کنار دیگر مسنجر‌ها همانند تلگرام استفاده می‌کنند. طبق آماری که softpedia منتشر کرده است٬ Whatsapp درحال‌حاضر بیش‌از یک میلیارد کاربر فعال دارد. این شرکت تحلیلی داده‌ی بیش از ۸۰۰ میلیون را بررسی کرده و به این نتیجه رسیده است که از بین این ۸۰۰ میلیون نفر در حدود ۷۳ درصد از این آمار از سیستم‌عامل اندروید٬ ۱۰ درصد از کاربران از سیستم‌عامل ویندوزفون و ۱۷ درصد از کاربران در iOS و دیگر سیستم‌عامل‌ها مسنجر Whatsapp را نصب کرده‌اند. (در منبعی که ما برای پوشش خبر از آن استفاده کرده‌ایم اسمی از iOS برده نشده است).

whatsapp-welcome-moto-x-hero

این آمار در صورتی منتشر شده است که در حدود ۳ درصد از کاربران تلفن‌های همراه در جهان از ویندوزفون استفاده می‌کنند. اندکی آمار منتشر شده عجیب به نظر می‌رسد اما باید تا واکنش احتمالی فیس‌بوک در رابطه با مسنجر محبوب Whatsapp صبر کنیم. مسنجر Whatsapp یکی از مسنجر‌هایی است که پشتیبانی خوبی را از ویندوزفون به عمل می‌آورد.

whatsapp-calling-lumia-680x453

از جمله دلایل محبوبیت Whatsapp می‌توان به: امکان برقراری تماس تلفنی بر بستر سرور‌های Whatsapp ٬ سرعت بسیار سریع و اتصال بدون قطعی٬ وجود نسخه‌ی Web برای کاربرانی که دوست‌ دارند در دستگاهی به‌غیر از گوشی‌هوشمند خود به گفتگو با دوستانشان بپردازند٬ سرویس یک‌ساله‌ی رایگان و… اشاره کرد. Whatsapp اعلام کرد که قصد دارد در ماه‌‌های آینده نسخه‌ای مخصوص ویندوز ۱۰ موبایل عرضه کند. این موضوع احتمالا به افزایش تعداد کاربران این مسنجر در ویندوزفون کمک خواهد کرد.

whatsapp-windows-phone-578x385

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/10-percent-of-whatsapp-users-have-windows-phone-490305.shtml” target=”blank” background=”#159f84″]news.softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

بهترین برنامه پیام رسان همین واتس اپ هست من که خیلی راضیم

Cortex

ای او اس ۱۷ درصد؟؟؟فک میکردم بیشتر باشه

Ari khan
Ehsan kulak

به نظر من تلگرام خیلی بهتره

md4956

یک توجیه از طرف یک کاربر اپل، برای ۱۷% سهمش :
به دلیل اینکه دوستان نزدیکم هم یکی از محصولات اپل (و یا بیشتر) رو دارند، برای ارتباط باهاشون از سرویس های آی مسیج و فیس تایم استفاده میکنم، همیشه .. چون کیفیت این سرویس ها هم فوق العادست، مخصوصا فیس تایم. اگرچه واتس اپ رو هم دارم، ولی کمتر ازش استفاده میکنم.

mostafasaeedix

خب الان مشکلی هست؟
کاملا درسته این حرفتون 😉

md4956

اخه این مورد برای بعضی از افراد ابهام داره که چرا اینقدر کم .. که من یکی از دلایلشو گفتم 🙂

Cortex

این واتس فنا ناپذیره…وایبره خدابیامرز که پکید…تلگرامم امروز با کندی خیلی بدی مواجه شدم…حتی با فی*لتر شکن هم رفتم ولی باز درست نشد…

Samsung--Electronics

من که فقط هنگ اوت دارم. خیلی خیلی کم هستن که بیان طرفش ولی من راضی هستم. تو ایران واتس اپ خیلی رو دوره ولی تو خارج تا اونجا که فهمیدم اوضاع هنگ اوت از ایران بهتره
ولی الان تو هنگ اوت فقط یکی از فامیل هامون هست!!! منم هیچ مسنجر دیگه ای ندارم.
هرکی کارم داره بره هنگ اوت
دیدید چه اعتماد به نفسی دارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com