حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وقتی موتور جستجوی گوگل با جزئیاتی بیشتر قدرت می‌گیرد؛ توانایی کمک در خدمات منزل و جستجوی بهتر اپلیکیشن‌ها

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

این چند روزه گوگل در حال بروزرسانی موتور جستجو و سرویس‌های مختلف خود است؛ این بروزرسانی‌ها بیشتر در قالب سرویس‌هایی جدید برای کمک کردن به دیگران صورت می‌گیرند. گفته می‌شود گوگل با آپدیت موتور جستجوی خود دو قابلیت مهم را در عمل جستجوی اینترنتی بوجود آورده است، که البته یکی از آن‌ها تنها در سانفرانسیسکو فعال بوده و به مرور زمان به دیگر نقاط جهان هم راه پیدا خواهد کرد. برای آشنایی بیشتر با این دو ویژگی جدید، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اولین قابلیتی که قصد بحث در مورد آن را داریم، دسترسی به افرادی است که توانایی کمک به شما در امور منزل را دارند، می‌باشد. برای این کار شما ازین پس اگر گروه کلمات “تعمیر قفل در” یا “تعمیر شکستگی لوله‌ها” را در موتور جستجوی گوگل سرچ کنید، در ابتدا با کارت‌هایی روبه‌رو می‌شوید که در آن، لیست نام و شماره تلفن افراد لوله‌کش، قفل ساز و هر شخص دیگری که به این زمینه‌ها ربط داده می‌شود، وجود دارد. البته شرط اول برای دسترسی به چنین سرویسی، ساکن بودن در یکی از نقاط سانفرانسیسکو است!

Screen_Shot_2015-08-28_at_3.47.23_PM8-28.0

افرادی که قصد دارند نام و شماره تلفن خود را در نتایج چستجوی گوگل جای دهند، باید با شرکتی که در آن کار می‌کنند، هماهنگ کنند. گوگل نیز پس از این هماهنگی و مسلما با دریافت مبلغی، این اجازه را به شما می‌دهد.

مورد بعدی، توانایی بهتر در جستجوی اپلیکیشن‌های مورد نظرتان است. اگر قبلا از سیستم جستجوی اپلیکیشن در گوگل راضی نبودید، الان با آپدیتی بهتر در این زمینه، نظر خود را دوباره بررسی کنید! از این پس اگر دنبال اپلیکیشن دلخواهتان هستید، با کارت‌هایی رنگی و زیبا روبرو خواهید شد که آیکون و نام نرم‌افزار در آن قرار دارند.

app-search-results-640x379 (1)متاسفانه چنین قابلیتی فقط برای اپلیکیشن‌های موجود در گوگل پلی استور فراهم است و کاربران وینفون و iOS به چنین سرویسی دسترسی ندارند. البته این سرویس هنوز هم جای آپدیت دارد و مطمئنا پشتیبانی از استورهای دیگر هم افزوده خواهد شد. به هر حال با این دو ویژگی جدید، نیاز کاربران تنها در یک نگاه رفع خواهد شد.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/08/google-beautifies-app-search-results/?utm_source=mainrss”]ubergizmo[/su_button]

[su_button url=”http://www.theverge.com/2015/8/28/9223425/google-home-services-ads-begin-san-francisco”]theverge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

گوگل رو عشقه!!!! :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....