حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر مطبوعاتی اکسپریا زد ۵ (Xperia Z5) سونی منتشر شد؛ دوربین ۲۳ مگاپیکسلی تایید شد

نوشته

8 سال قبل | 146 دیدگاه | ترنجی

کانال‌های شبکه اجتماعی سونی موبایل، تصاویر مطبوعاتی جدیدی از پرچم‌دار جدید سونی یعنی اکسپریا زد ۵ را منتشر کرده‌اند. انتظار می‌رود که این گوشی، چهارشنبه آینده در IFA 2015 به صورت رسمی از سوی سونی معرفی شود. تصاویر منتشر شده، با تصاویر لو رفته‌‌ای که در روزهای گذشته منتشر شد، تطابق دارند. همچنین مجهز شدن پرچم‌دار جدید سونی به یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی ۱/۲٫۳ اینچ Exmor RS تایید شده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

تصاویر، فریم اکسپریا زد ۵ را نشان می‌دهند که لوگوی “XPERIA” بر روی آن قرار دارد. انتظار می‌رود که این گوشی در رنگ‌های طلایی، سفید و رنگی شبیه به فیروزه‌ای تیره عرضه شود. سونی اکسپریا زد ۵ به صورت رسمی در هفته‌ی بعد معرفی خواهد شد.

Xperia-Z5-Press_1-640x451

Xperia-Z5-Press_2-640x451

Xperia-Z5-Press_3-640x451

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.xperiablog.net/2015/08/27/xperia-z5-press-pictures-emerge-23mp-camera-confirmed/”]XPERIA blog[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
146 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
vesta24

نمیدونم چرا حس میکنم گوشی بسیار بسیار خوبی خواهد بود . والبته به نظر من به احتمال زیاد از لحاظ طراحی خیلی خیلی موفق خواهد بود و به احتمال بسیار زیاد بهترین کمرا فون . ( از این تریبون به نظرات مخالف هم احترام میذارم و ازشون اسقبال میکنم ) :rose: :rose:

mehrdad296

شما اول تفاوتش رو با زد تری پلاس بگو

Mr. Askari

هیسسسس
ترولها فریاد نمیزنن :bye:

Moazez

تو تفاوت s6 با نوت۵ رو بگو

hazhparsa

معزز جان اولا اس۶با اس۵ و نوت۵با نوت۴ مقایسه میشه اگر متوجه شده باشی که از یه خانواده نیستن که هر دو کلا عوض شدن!

مهرداد جان شمام الکی جو رو متشنج نکن دیگه خو خرید موبایل یه امر سلیقه ای هست و خیلیا هستن که عاشق طراحی سونی هستن و انتظار نداشته باش سونی بخواد یه ریسکه بزرگ بکنه و طراحیشو عوض کنه چون اونوقت ممکنه فن هاش ناراضی بشن و ضرر متحمل بشه

به هر حال به امید پیشرفت و سوددهی بالاتر سونی و اچ تی سی :good:

vesta24

مهرداد لحنتون بسیار جالب و مغرضانه بود. بهتر نیست کمی اروم باشید ( خیلیا نظر شما رو در مورد زد تو و تری هم داشتن اما بعدا متوجه شدن. ) به نظرات هم احترام بذاریم

amir7778

سونی شرکتیه که به اندازه کافی اسم و رسم داره که بخواد فروش کنه و باید یه گوشی توپ بده
من اینجا رسما میگم اگه سونی رابط کاربریشو عوض کنه شخصا میخرم
رابط کاربریش حوبه ها
بهینس اما قابلیت خاصی در حد تاچ ویز و الجی یو ایکس نداره هرچند تاچ و.یز بدم میاد
اما اگ سونی رابط کاربریشو عوض کنه میخرم
چون از صفحه تو زد۳ پلاس ثابت شد که کارشو بلده
و دوربینم که عالیه اگ تنظیمات دستی درست شه
روزای خوبو واس سونی میبینم
خدایا soc810 نباشه

حبیب

ایول سونی!
دوربین رفت رو بیست و سه!
امیدوارم اتوماتت همون بیست و سه باشه!
۱۶:۴ هم یادت نره سونی جان!

Mahdiiii

توی Xperiablog خوندم که میگفتن اکسپریا m5 اتومات ۲۱ مگاپیکسلی میندازه،فکر کنم اگه اون راست باشه صد در صد تو z5 هم همینطور میشه B-)

✰ BARDIYA ✰

بله دوست عزیز من هم دیدم یکی از کاربرا با قطعیت اشاره کرده بود که از حداکثر توانش یعنی ۲۱ مگاپیکسل استفاده کرده در حالت اتوماتیک :rose:

Moazez

دلیل اینکه در سری z1 تا z3+ از حداکثر توان استفاده نمیشد این بود که هرچه مگاپیکسل کمتر باشه سرعت فوکوس و نوررسانی به پیکسلها سریعتر و راحت تر انجام میشد ولی اگه میخواست از تمام مگاپیکسل استفاده کنه سرعت فوکوس کم میشد و احتمال خطا در عکس میرفت بالا. ولی با فوکوس هیبردی دیگه نگرانی برای سرعت فوکوس وجود نداره و استفاده از حداکثر توان امکانش خیلی خیلی زیاده.

ali221488

عزیزم نمیخواستم زیر نظرت چیزی بگم ولی مجبوریم دیگه .
در مورد فوکوس اطلاعی ندارم دقیقن ولی فک کنم نظرتون اشتباه باشه (البته فقط فک کنم )
۲ اونی که شما میگی وقتی اتفاق میوفته که اندازه هر پیکسل بزرگتر باشه (چیزی مثل ایفون ۵اس یا سیکس یعنی اندازه سنسور هونقدره ولی چون دوربین تعداد پیکسالهای کمتری داره در نتیجه اندازه هر پیکسل بزرگتر میشه یه چیز سخت افزاریه و نه نرم افزاری ) سری زد سونی از زد ۱ به بعد از بزگترین سنسور ها رو داره ولی چون تعداد پیکسلها بالاست اندازه هر پیکسل مثل گوشی های دیگه اتفاق میوفته و با تغییر دستی مگاپیکسل اندازه هر پیکسل بزرگتر نمیشه . البته اساس فناوری پیور ویو هم اگه اشتابه نکنم همینه یهتی لومیا ۱۰۲۰ چند پیکسل رو یکی میکنه (اگه اشتباه نکنم هر ۷ پیکسل رو یکی میکنه ) ولی سونی این کارو نمیکنه
در مورد زد ۵ هم به نظر من میتونه بهترین باشه .چون چیز های زیادو جالبی رو با خودش به سری زد سونی خواهد اورد و من بسیار به این گوشی امیدوارم
شمام که میگی نوت ۵ چه فرقی با اس۶ داره باید نوت ۵ رو با نوت ۴ مقایسه کنی اونوقته که درست میشه :good:
موفق باشید :rose:

no bias

آقا این عکس دوم یکم مشکوک میزنه نکنه سونی می خواسته برسونه علاوه بر ارتقای دوربین, دوربین بیرون میزنه؟

Moazez

علی جان نظر شما هم میتونه درست باشه.به هرحال من رد نمیکنم. ولی من منبع موثق دارم که بخاطر سرعت عکاسی رزولویشن رو ۸ تنظیم شده.

ali221488

گفتم که راجع به سرعت عکاسی چیزی نشنیدم و چیزی که گفتم نظر و حدسیات خودم بود (اونجام که گفتم به نظر خودم :mail: ) ولی خب وقتی منبع موثق دارید پس حرفی توش نمیمونه و میتونه درست باشه

✰ BARDIYA ✰

به به چشممون به جمالت روشن سالار معرکست طراحی هم مثل همیشه فوق العادست دوربین هم که محشرررره ۲۳ مگاپیکسل :yahoo:
گفتم سونی صد در صد سنسور جدیدشو معرفی میکنه با این گوشی :yahoo:
بی صبرانه منتظر معرفیتم غول سامورایی چرا این روزا اینقد دیر میگذره کی این ۵ روز تموم میشه!! :rose: :rose:

احمد

من حس میکنم سونی سورپرایزم میکنه میدونم

SAMAN_H

احتمالا هم دوربین و هم باتری پیشرفت چشمگیری خواهند داشت
بازم باید منتظر موند من به شخصه خوشبینم به z5

Mr. Askari

ایول سونی :good:
واقعا عالی :heart:
منتظر طوفان سونی باشید B-)
Sony Make.Believe B-)

Myxperia

مثل اینکه سنسور جدید ۲۳ مگاپیکسلی Xperia Z5 واقعیت داره… امیدوارم عملکردی فراتر از رقبا رو داشته باشه.
احتمالا سونی میخواد از دستگاه های جذابی رونمایی بکنه، منتظر غول سونی هستیم.

HEDAYAT

فکر کنم واقعا گوشی خارق العاده ای در بخش دوربین باشه!!
باید ببینیم در خصوص باطری چه خواهد کرد
اگر باطری فرا تر از z3 داشته باشه واقعا باید به فکر فروش z3 plus باشم!
ولی جدا طراحی خیلی تو ذوقم زد!
اینطور که پیداست، دوباره فلز و شیشه و افزایش ضخامت!
شاید همین z3 plus
گزینه ی زیبا تری باشه،،،

مچکر از همه دوستان

Yas

من یه سامسونگی ام
اما بنظرم فک میکنم زد۵ اگ مشکل حرارت سی پی یو رو مثل زد۳ نداشته باشه
و کیفیت صفحه نمایشش ب کواد اچ دی ارتقا پیدا کنه
بدون شک این اسمارتفون یکی از ۳گوشی برتر ۲۰۱۵خواهد شد
پیشاپیش *تبریک ب طرفدارهای سونی*

Kiarash.sh

ایول که مثل بعضی ها ترول بازی در نیوردی :rose:

no bias

دوستان نظرتون چیه سونی برای کم کردن حاشیه ها اونارو نرم افزاری کنه منظورم اینه که کلا حاشیه ی پایین حذف بشه و به صورت نرم افزاری قابل کنترل باشه و کاربر بتونه کم و زیادش کنه با توجه به سلیقه اصلا کار سختیم نیست می تونه از ویژگی مشابه palm rejection استفاده کنه

Amir Nayebi

چیشد داداش نفهمیدم بیشتر توضیح میدی

pouya

no bias
بالا در مورد دوربین بیرون زده گفتی

خواستم بگم ک ادنباخ میگه

برای ما اهمیت دارد که دوربین از
سطح گوشی بیرون نزند و یکدست بودن پشت دستگاه حفظ شود. شاید مردم فکر کنند که این کار ساده‌ای است اما
قراردادن یک دوربین کارآمد در بدنه‌ی باریک، کار دشواری است

ک هیچ وقت دوربین بیرون زده تو سونی نخواهیم داشت

saeid rezaei

امیدوارم همونطور که تو زد۳پلاس جای داک رو حذف کرد حالا هم دکمه دوربینو حذف کنه تا بیشتر دورش خلوت بشه. یه دست کوچولوم به رابط کاربریش بکشه حالا نکشیدم لااقل ایکن های اصلی رو یه اندازه یه شکل کنه که ادم یاد اندروید۲٫۲ نیفته! البته مهمترین فاکتور یعنی شارژدهی بالام حفظ کنه.

Moazez

دکمه دوربین یه مزیته که بقیه از نداشتنش دارای نکته منفی هستن

saeid rezaei

دکمه شاتر چیزی نیست که برندی نتونه بزاره. برندهای دیکه اینو متوجه شدن که کاربرا گوشی خلوت بیشترش خوششون میاد و تازه گوشی زیبا تر هم میشه. و بعد مگه چقد طول میکشه حالا دوثانیه بیشتر و زدن ایکن لمسی دوربین. به هر حال یک چیز سلیقه ای هست ولی خوب اگر همچین چیزی کمک به فروش میکرد برندهای دیگم میزاشتن دیگه

Moazez

داداش گوشیهای ضدآب باید دکمه شاتر داشته باشن. بقیه ندازن چون ضدآب نیستن. Z نداشت و برای همین برای عکس گرفتن در استخر به مشکل میخوردیم

ali221488

بله علت اصلی گذاشتن دکمه شاتر میتونه عکس گرفتن در زیر اب باشه و یه مزیته و در هر شرایطی هم که نگاه کنی نمیتونه یه ضعف باشه

ahmadM2

گوشیهای زیادی داریم که ضد اب هستن و دکمه شاتر ندارن این دیگه چه دلیله؟؟
اگه بخاد زیر اب عکس بگیره تو تنظیمات گرفتن عکس رو روی دکمه ولوم+ تنظیم میکنه و تمام
برا یه لیوان شیر که ادم گاو نمیخره

Mr. Askari

احمد
خوشگل کلید دوربین مزیته

Moazez

سونی هرکاری بکنه درسته بقیه تجریه ای ندارن در ضدآب کردن و بلد نیستن

Mohammad Ghasemi

اتفاقا بهترین مزیته دکمه ی شاتر

saeid rezaei

بله درسته البته من خودم زد داشتم. اما گوشیایی الان یه تیکی دارن تو تنظیمات کار با دسکش و.. که حساسیتو زیاد میکنه اگه اون فعال باشه دیگه زیر اب قاطی هم نمیکنه و بهتر عمل کنه احتمالا. یا یه فکر دیگه واسش بکنه..

Amir Sepehr Ghasedi

آرزو به دل موندیم به مراسم با شوق و ذوق تماشا بکنیم. زد ۵ که همه چیش لو رفت. آیفون ۶S هم که همه چیش از ۶ ماه پیش قابل پیش بینی بود. الجی و اچ تی سی هم که پرچمداری ندارن. ببینیم سامسونگ چه می کنه تو IFA. امیدوارم زد ۵ بتونه انتظارات هواداراشو برآورده کنه.

Moazez

داداش z5 چیش لو رفته؟!! تقریبا فقط سنسور اثرانکشت،دوربین عقب و نوع cpu مشخصه. بقیه چیزا مشخص نیست. تازه z5+ هم به کلی هیچیش مشخص نیست و فقط صفحه نمایش ۴k که روشه مشخصه. سونی در ایفا سه مدل گوشی معرفی خواهد کرد.کامپکت،اولترا و نسخه همیشگی سری z

Moazez

داریم به عشق نزدیک میشیم.

Mr. Askari

کمتر از ۶ روز دیگه… :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Moazez

عباس خیلی کم طاقتم. عین زمانی که اسطوره z2 میخواست معرفی بشه کم طاقتم. تجربه نشون داده سونی گوشیهایی که ازش لو نمیره خیلی موفق ترن. Z یادته؟!! هیچیش تا روز معرفی معلوم نبود و اون فروش رویایی نصیبش شد که تو ترکیه ملت براش صف میکشیدن روزای اول.

Mr. Askari

آره یادم. z خیلی عالی بود ولی نمیدونم چرا بعضیا بهش میگفتن فاجعه!!

Moazez

اون tft لعنتی اسمشو خراب کرد

Mr. Askari

درسته زاویه دیدش بد بود ولی کلا کیفیت صفحه نمایشش خوب بود بنظرم از s4 بهتر بود

im80za

سوپر امولد پیشرفته S4 رو با Tft داغون سونی مقایسه میکنی؟

Moazez

نه درست میگه از روبرو از s4 بهتر بود ولی در زاویه خوب نبود

SONY 1946

رنگ طلایی Z5 بی نظیر شده
واقعا این گوشی میتونه اولین قدم سونی برای فتح بازار باشه
مطمئناً اتومات دوربین عالی شده و همینجور باتری گوشی پیشرفت خیلی خوبی داشته
SONY لایک به وجودت :good: :good: :good:
SONY جان انقدر دلبری نکن،چشمت میزنن یوقت :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:
SONY با تمام وجود عاشقتم :heart: :heart: :heart: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:
بدجوری دلم اسیر خودت کردی :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:
سونی تو معرکه ای :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:
سونی عاشقتم :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

Mahdiiii

سونامی سونی تو راهه!!!!

در ضمن اینم بگم که توی پست مقایسه مقاومت در برابر آب نوت و آیفون،آقای عطایی یه حرفی زد که نتونست جمعش کنه کامنت هایی که منو یکی از دوستان از معزز دفاع کرده بودیم رو حذف کردن،حرف حق تلخه اما باید اشتباهمون رو قبول کنیم.
میدونم اینم تایید نمیشه

Moazez

من ۴ بار یه جوابو کپی کردم ۴ بار پاکش کردن. در پست سرعت نوت۵ و آیفون۶ هم همه نظرام پاک شدن.

Mahdiiii

شنیدن حرف حق واسشون سخته،خدا همه متعصب های بیخودی رو شفا بده

raminrx7

منتظریم تا معرفی بشه ببینیم چه میکنه با اسنپ ۸۱۰(امیدوارم نباشه ۸۱۰)

ali221488

منم مثل شما بشدت امیدوارم که s810 نبشاشه .ای کاش سونی گوشی رو دیرتر معرفی میکرد یا زمانس عرضش رو عقب تر مینداخب و بجاش از s820 استفاده میکرد .اون جوری موفقیتش تضمین شده بود ولی حالا …..
اگه هم تونسته باشه مشکل گرما رو حل کنه اس ۷ با soc جدید(یا ۸۲۰ یا ۷۴۳۰) وار بازار میشه و این واسه سونی حداقل در بخش سی پی یو و گرافیک چندان خوب نیست البته کسی منکر قدرت های s810 اگه مشکل گرما نداشته باشه نیست اما …

Nfs

سونی رابط کاربری هم یه دستی روش بکشی دیگه عالی میشه :rose: :rose: :heart:

homan

لوگوی اکسپریا اومده رو فریم گوشی….
به نظر من جالب شُده…
رنگ طلایی این گوشی محشر میشه….
سونی امسال خیلی مرموزانه داره میره جلو….
Z5 یه سوپر اسمارتفون میشه….

Danial.G

دوستان کسی از داک شارژ برای شارژ گوشی های سونی استفاده میکنه ؟ چقدر زمان میبره ؟!
من یه DK48 اصلی برا Z3 خریدم ساعتی ۱۰% ۱۵% شارژ میکنه اعصابمو خورد کرده ، شارژ کاملش از ۰ تا ۱۰۰ فکر کنم حدود ۶ تا ۷ ساعت رو داک طول بکشه 🙁

Mr.MJ

ن داداش من زد۲ رو با داک شارژ میکنم ۰تا ۱۰۰ ۳ ساعته نشده پر میشه،البته من از همون اول تاحالا دارم شارژمیکنم مشکلیم نداشتم تا حالا،فقط بعضی وقتا مثل شما میشه دور شارژ میکنه گوشیرو، گوشی رو از داک درش میارم دوباره میزارم خب میشه.

Moazez

مگه میشه؟!! من با شارژر اصلی خود z3 در عرض ۲٫۵ ساعت شارژ میکنم گوشیو.

Kiarash.sh

داداش z3 plus من تو کمتر از ۳ ساعت از ۰ میشه ۱۰۰

K.m

خوب بالاخره نوبت ترنجی و نویسنده هاش شد…….
بعد از متهم شدن تمام سایتها به جیره خوار سامسونگ بودن ایندفعه قرعه جیره خواری به نام نویسنده های ترتجی افتاد.آقایون رحمانی و عطایی موجود *م*تو پست تراشه ها ایندفعه شما رو متهم کردن به جیره خواری سامسونگ.جالب تر اینجاست که ایشون مثل کسی که صاحب اینجا باشه در پایان نظره عجیبش فرمودن: مرد میخواد نظر من رو پاک کنه.خود دانید،خیلی ها چنین روزی رو پیش بینی میکردن،موقعی که اون یکیشون با پررویی به کاربر تازه وارد گفت یکهفته بیشتر نمیزارمت اینجا بمونی،مسلم بود که کار همونجا تموم نمیشد.ایشون همون کسی هستن که هر وقت درباره چیزای مورد علاقه اش قلم زدید بهتون میگه مقدس،اما چون نظرش( که دقیقا باید پاک میشد چون تمام کاربرای سامسونگ رو احمق فرض کرده بود)پاک شد ،شدید جیره خوار.لطفا لطفا لطفا اگر امکانش هست حداقل کاری کنید بشه نظرات بعضی ها رو ندید.چون حقیقت خوندن نظر کسی که غیر از تهمت به همه دنیا کاری بلد نیست اصلا دلچسب نیست.با سپاس.

raminrx7

دوست عزیز ما که خسته شدیم بس که گفتیم
سایت خودشونه دوس دارن اینجور باشه و امار سایت بالا بره!(البته در نظر بگیرین نظر دوستانی مث اقای اریان رو نمیخونیم بجاش نظرات زیاد اقایون بلاکی رو میخونیم)
ما فقط استفاده میکنیم از مطلب های علمی بقیش دیگه خود مدیران سایت دوس دارن اینجور باشه

Ali mohammadi

خیلی عالیه من فقط نگران سی پی یو هستم دوباره از ۸۱۰ استفاده نکنه

Moazez

نگران s810 نباشید چون سیستم خنک کننده ی بسیار قوی در z5 استفاده شده

reza.tech

آقای معزز درسته سیستم قوی رو میخوان بزارن اما این سیستم باعث میشه کاربر بیشتر گرمای گوشی رو احساس کنه چونکه همین سیستم به اصطلاح قوی گرمی cpu رو میکشه و به بدنه بیرون گوشی منتقل میکنه که برای سلامت گوشی خیلی خوبه اما برای کاربر که میخواد از گوشی استفاده کنه آزار دهنده میشه
با تشکر :rose:

Moazez

اینطور که ricolo با هیجان گفت دستگاه خیلی خنکه انگار با آب یخ خنک میشه من مطمئنم سونی روش فکر کرده

raajer

بابا سونی چته؟!!!! به قول دوستان وات دیز فاز هر شش ماه یه پرچمدار؟!؟! یه شش ماه پرچمدار نده بشین یه گوشی درست و درمون درست کن بده دست ملت اینم اگه CPU s810 باشه حتی رادیات و اینتر کولر روش ببندی به خاطر بد درفتن s810 خراب میشه من در تعجبم کسی نیست این مدیر عامل سونی رو نصیحت کنه!!!

Moazez

ما هیچ مشکلی نداریم. دوستداریم سونی همیشه بروز باشه.

raajer

همه که مث شما پول دار نیستن هر شش ماه گوشی عوض کنن فاصله بین معرفی پرچمدارای همه شرکتا حداقل یازده دوازده ماه الا سونی چرا؟!

Moazez

آخه نیازی نیست همش آذم پرچمدار بخره. میتونی یکی در میون پرچمدار بخری. چون سونی از لحاظ آپدیت تمام قابلیتهای پرچمدارو به گوشی شش ماه پیشش میده نیازی نیست حتما سر شش ماه پرچمدار بخریم.

ali221488

بله اگه هر شش ماه پرچمدار نده بهتره ولی من به شخصه +z3رو یه پرچمدار اصلی نمیدونم و بیشتر یه spain off میدونمش و بنظرم سونی برگشته با پرچمدار یه ساله
ولی اگه اینجوری نباشه بهتر اینه که به پرچمدار یه ساله برگرده ولی خب سونی بخشی از این مشکل پرچمدار ۶ ماه رو با دادن اپدیت های زیاد واسه هر نسلش داره جبران میکنه و فقط میمونه این که گوشی شما بعد از ۶ ماه دیگه پرچمدار نیست و ان کلاس لازم را دارا نمی باشد :yahoo:

pouya

raajer
از شش ماه تغییر داده به ی سال یه مطالعه کن بعدش بیاد وات دیس میس کن :whistle: :negative:

آنچه اهمیت دارد کل بسته‌ای است که ارائه می‌شود. به همین دلیل نیز ما چرخه‌ی محصول را از ۶ ماه به یک سال تغییر دادیم تا بتوانیم محصول با تغییرات اساسی‌تری را عرضه کنیم. در کنار محصولات اصلی ما پلاس ورژن‌ها را ارائه می‌کنیم تا مطمئن شویم کاربران همیشه جدیدترین فناوری روز دنیا را در اختیار خواهند داشت

raajer

sony z 2013/2
sony z1 2013/9
sony z2 2014/4
sony z3 2014/9
sony z3plus 2015/6
هلو خودت فاصله ماه ها رو حساب کن اینا تاریخ عرضه سری زد به بازاره
و احتمالا sony z5 2015/9 اواخر ماه سپتامبر به بازار عرضه میشه این نشون از بی برنامگی و آشفتگی مدیرات نالایق بخش سونی هستش من طرفدار هیچ برندی نیستم اما حیفه سونی با این ابهت دست عده ای مدیر کله شق با سیاستهای عجیب به ورطه نابودی کشیده میشه البته بخش موبایلش منظورمه pouya گرفتی چی شد :negative:

sadeghi

به نظر من سونی تا وقتی ازLCD و این رابط کاربری بی روحش استفاده کنه بیشتر از این ویشرفت نمیکنه. B-)

‫احمدرضا گوهری‬‎

نظرت محترم ولی واسه خودت نگهش دار: bye

Moazez

خب ازین بیشتر پیشرفت نکنه برای برندهای دیگه بهتره چون هنوزم خیلی عقبن ازش

milad.tech

خدا وکیلی سایت ترنجی خیلی دمش گرمه که با کاربرا اینقد خوب و محترمانه رفتار میکنه.
خیلی ترولی به خدا. ولی بلاکت نمیکنن!

Moazez

الان ناراحتی من حقیقتو گفتم؟!! فکر نمیکنم حرف حق بلاک کردن داشته باشه

ahmadM2

بله منم تایید میکنم که هر چی یزید حرف حق میزد این اقای معزز هم همونقدر حرف حق میزنه
بسیار باید شکرگزار خدا باشیم وقتی کسی که صفحه نمایش افتضاح Z رو بهتر از اس۴ میدونه و کلا به نظرش سونی هیچ عیب و ایرادی نداره و فروش کمش به خاطر مشتریای خاصشه (که البته اگه منظورشون افرادی با طرز تفکر خودشون باشه کاملا درست میگن) و خلاصه سوابق واضح و روشنی که از ایشون و یاران خلفشون در دسترسه و در حافظه ترنجی نویسان و ترنجی دوستان ثبت شده ادعای حرف حق رو بکنه از سنگینی این واقعه اسمان فرو نمیریزنه و زمین دهان باز نمیکنه یا از شرم اب نمیشه …

Mr. Askari

احمد چی میگی؟!! :wacko:
صفحه نمایش z از روبرو از s4 بهتر بود ولی از زاویه خیر.
صفحه نمایش z روشنایی بیشتر ،دقت رنگ بهتر نسبت به s4 داشت

fandogh

فقط وزنش خیلی زیاد نشه چون این ضخامت باطری ۴۰۰۰ میلی داره شک نکنید مثه درویدتوربو.سونی واقعا شاهکاره

sadeghi

با عرض سلام خدمت دوستان به طورخلاصه میگم !!!!!!!!!!
دوشرکت زالو صفت وخونخوار ایران خودرو وسایپا در حیله ای جدید واگذاریه خودروهای خودرا به صورت اقساطی با پیش پرداخت ۷ملیون تومان شروع کرده که بتوانند محصولات بی کیفیت خود را به قیمت قبل به بفروش برسانند وبا سود ۲۳ درصد به بالا از مشتریان باز پس گیری کنند !!!!!!که مبلغ پرایدی که در حال حاظر ۲۰ ملیون است با این طرح میشود ۲۹ ملیون تومان !!!!!!!پس دوستان اطلاع رسانی کنید که گول این طرحای مزخرف را نخورید وبه نخریدن خودرو ادامه بدهید
و دراقدامی این دوشرکت زالو صفت از ورود خودروهای ژاپنی به ایران جلوگیری کردنند این خودروها که کیفیت آن از ماکسیما بهتر بوده وقیمت تمام شده آن برای مشتریان ۲۲ ملیون تومان بوده که با پا فشاریه این دوشرکت زالو صفت از ورود این خودرها جلوگیری کردنند
همه اطلاع رسانی کنید تا همگان بفهمند که این دوشرکت کثیف که قادر به رقابت در بازار نیستند با زور وجبر به فعالیت خود در بازار ادامه میدهنند لطفاٌ اطلاع رسانی کنید !!!!!!!!

Moazez

فکر میکنم منظورتون نیسان sentra باشه. لامصب ژاپن ماشین میزنه کیف میکنی. اینا از ماشینای اقتصادی ژاپن عین سگ میترسن. میترسن بیاد ایران دیگه کسی ماشین دیگه ای نخره.

امین

z5 بیاد شاید یه فرجی بشه سونی از other بیاد بیرون.
۸۱۰ بزاره روی z5 که دیگه رسما گوره خودش رو میکنه سونی.
اگه اسنپ ۸۲۰ بزاره و سنسور اثر انگشت و صفحه کواد اچ دی شاید قید edge رو بزنم z5 بگیرم.

Moazez

ببین دوست عزیز هدف سونی جایگاه نیست،هدف سونی کسب سود بیشتره. در ضمن همین الان z3+ در همه قسمتها از edge بهتره. نگران s810 هم نباش چون سیستم خنک کننده ی جدید رو z5 استفاده شده

امین

همیشه با مدرک حرف بزن معزز جان
تمام مقایسه speed test هارو که ببینی z3+ با اختلاف فاحش تو اجرای برنامه ها از s6 عقب تره.
بفرما اینم مدرک :
http://www.aparat.com/v/1NlzV
اختلاف ۴۰ ثانیه واقعا فاجعه به حساب میاد…!!!!

از نظر صفحه نمایش که s6 بهتره (طبق بررسی دیسپلی میت)
http://www.zoomit.ir/articles/mobile/18670-displaymate-galaxy-s6-s6-edge-best-mobile-displays
از نظر باتری هم s6 بهتره با وجود ظرفیت کمتر ماندگاریش بهتره.
s6 تو ۷۵ مین شارژ کامل میشه سونی ۳ ساعت…!!!
http://www.gsmarena.com/battery-test.php3?idPhone=6849#show
سنسور اثر انگشت هم که سونی هنوزم که هنوزه نداره ولی s6 بهترینش رو داره.
z3 + فقط ضد ابه که اصلا و ابدا برای من شخصا مهم نیس چون عقده عکس گرفتن تو استخر ندارم.
خیلی واضحه z3+ به هیچ وجه در حد s6 نیست اگه واقعا تعصب رو کنار بزاری متوجه این قضیه میشی 😉
همه سایت های معتبر هم حرف های بنده رو تایید میکنن دیگه حرف شما و عسگری این وسط مهم نیست.
میدونم الان میای میگی gsmareana و phonearena و displaymate همگی جیره خواره سامسونگن چون بهونه دیگه نمیتونی بیاری مجبوری صورت مساله رو پاک کنی خلاص.
خوش باشی :rose:

Moazez

ببین تو باتری z3+ بهتره طبق آمار فون آرنا و طبیعی هم هست بهتر باشه. با شارژر سریع هم ۷۰ دقیقه ای فول شارژ میشه و با ۱۰ دقیقه شارژ ۵٫۵ ساعت باتری نگه میداره. این از این. در تمامی سایتها صفحه نمایش z3+ با اختلاف از s6 بهتر بود. اینم سایت خودمون ترنجی.
https://toranji.ir/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%b1-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b3-6-%d8%a7%d8%ac-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%db%8c%d8%a7/

pouya

د همین دیگه اخه برادر من ۸۲۰ ک اوایل ۲۰۱۶ عرضه میشه

اون وقت الان از کجا ۸۲۰ بزاره مجبوره ۸۱۰ بزاره چون بهترین سی پی یو فعلا ۸۱۰

و اینکه این سری خبری از گرما نخوواهد بود با وجود سیستم خنک کننده جدید

امین

معزز اطلاعات غلط نده به ملت…!!!
باتری z3+ طبق نظر فون آرنا ۷ ساعت و ۱۵ دقیقه ماندگاری داره (با نمایشگر full hd)
در صورتی که s6 edge با وجود ظرفیت کمتر باتری ۸ ساعت ۱۱ دقیقه ماندگاری داره(با نمایشگر ۲k)
بفرما:
http://s2.img7.ir/9PflG.png
اون لینک ترنجی که دادی فقط یه نظر سنجی هستش به هیچ وجه با قاطعیت نگفته کدوم صفحه نمایش بهتره.
به هر صورت حرف اول رو desplaymate میزنه که گفته صفحه نمایش s6 بهتره.
http://www.zoomit.ir/articles/mobile/18670-displaymate-galaxy-s6-s6-edge-best-mobile-displays
پس حق دارن تیم ترنجی نظرات شمارو پاک میکنن چون از پایه مشکل داره تماما کذبه.

Moazez

ببین این دیسپلی میت که منبع معنبر هم محسوب نمیشه ببین z3+ رو داره تو لیستش؟!! خب پس وقتی نداره به هیچ وجه حرفش معتبر نیست. این سایت مقایسه کنار هم انجام میده؟!! پس چون نمیده معنبر نیست حرفش و لینک من از خود ترنجی هست معتبرتره چون مقایسه کنار هم هست. در باتری هم دیدیم که s6 زیر z3+ هست باتریش و با گذاشتنش خودتو ضایع کردی. تو وقتی به چشمات اعتماد نداری و منتظری یکی یچیز بگه تا گول بخوری ار تو چه انتظاری میشه داشت. انقدر علمت کمه که نمیری مقایسه کنار همو ببینی چون قدرت تشخیصش برات سخته کدوم بهتره. هرچند یه بچه هم متوجه میشه اگه مقایسه هارو ببینه که z3+ سرتره. حتی z2 هم صفحه نمایشش بهتره از s6. توکه ادعا داری s6 بهتره عکس مقایسه بذار.

Just LG and Samsung

امیدوارم سونی به جایگاه اصلیش برسه و یه گوشی بی نقص معرفی کنه تا رقابت پرچمدارای امسال جذاب تر بشه

NASSER MPA

واقعا نمیدونم چرا از هیچ گوشی به غیر سونی خوشم نمیاد :scratch:
به قرآن با اکثرشون کار کردم:
S6
iPhone 6
G3
فقط سونی جون هر کی که دوست داری از ۸۱۰ استفاده نکن :rose:

sinamirzaii

برو با نوت۵ کار کن دیگه حتی نگای اینا هم نمی کنی
به زودی نوت ۵ تو تهران رونمایی میشه اینم خبرش که سامسونگ تو ایمیل فرستاده بود
http://uupload.ir/files/vv8_screenshot_2015-08-28-14-03-21.png

Moazez

خخخخخ.

AM1

سونی بعد از ایفون اوله عالیه اونم :good:

vesta24

دوستان چند تا خط و خش ریز افتاده رو لنز دوربینم. خیلی ناراحتم بابت این موضوع . نمیدونم چیکار کنم ! برا جلوگیری از بیشتر شدنش هم نمیدونم چیکار کنم

pouya

طبق چیزی من خوندم برای بردن خط و خش روزی لنز از خمیر دندوون استفاده میکنن

خمیر دندون به لنز میزنی به مقدار کم بعدش به صورت دورانی روی دوربین میمالی یادت باشه به صورت

دورانی اینکار میکنی بعدش میشوری اون قسمت ۱ بار ۲ باری اینکار کنی درست میشه

اخرش اینکه اگه گوشیت سونی بشور اگه سونی نیست با ی دستمال نم و مرطوب پاکش کن به صورت دورانی ایشالا مشکلت حل میشه

منظور از بشور دیگه او طور نیست ببری زیر شیر اب فک کنی داری دست میشوری منظور اون قسمت بود

no bias

ساقیمو نمی گم ریا نشه :whistle:

AM1

اگه ایفون نبود حتما یکیشو میگرفتم :rose:

sinamirzaii

این سونی هم داره نسل به نسل ضخامت گوشی رو افزایش میده تو این نسخه ی جدید که میخواد بیاد هم به دلیل خنک کننده و دوربین بالاتر مجبور ضخامت رو افزایش بده تا یه وقت دوربین نیاد بیرون! یعنی بیشتر به دوربین اهمیت میده تا ضخامت و ظرافت گوشی.ضخامتش نشه یه سانت صلوات!!…این نسل علاوه بر بخاری کاشی و اجر هم هست (اجر شیشه ای)

Mr. Askari

اگه طراحیش بدرد نخوره سامسونگ از روش اسکی نمیرفت
بعدش دمای z3plus از s6 کمتره

sinamirzaii

چه ربطی داشت خوشگل پسر فعلا که اجر شیشه ای داره میاد ازش تعریف کن otherای ها حرف نمیزدند

sinamirzaii

در ضمن سامسونگ از کجای سونی اسکی رفته نکنه از شیشه ی پشتش؟؟! :wacko: شیشه هم که اسکی نداره اگه ایطور پش سونی هم شیش اش رو از ایفون۴ اسکی رفته چون اون هم شیش اس

Mr. Askari

پس چرا هر ساله جوایز بهترین طراحی به سونی میرسه؟!!
اینم لینک
toranji.ir/سونی-۴-جایزه-طراحی-از-design-awards-2015-دریافت-کرد

sinamirzaii

من کاری به جایزه ندارم تو گفتی سامی از رو سونی اسکی رفته منم جوابتو دادم فعلا که میمانه اجر شیشه ای

Mr. Askari

اولا اپل از روی سونی اسکی رفته
دوما خود اپل آرزوش بوده روزی به سونی برسه و محصولاتش شبیه به سونی باشه و استیو جابز میگفت همه ی شرکتا آرزو محبوبیت سونی رو دارن.

sinamirzaii

اون بدبخت که تا وقتی زنده بود اصلا سونی رو به عنوان یه شرکت گوشی ساز نمیشناخت فکر میکرد که سونی فقط دوربین و تلویزیون میسازه نه گوشی و اخیرا هم تبلت!!

Mr. Askari

اون زمان که سونی گوشی میزد سامسونگ و اپل و … کجا بودن

Mr. Askari

ببین اون زمان که سونی گوشی میزد سامسونگ ماهی صادر میکرد

Mahdiiii

حرفات بد بوی تعصب میده!!!
اقا شما نوت رو دوس داری خب برو بخر بیخیاله سونی شو کسی مجبورت نکرده که بیای اینجا اطلاعات غلطتو تو بوق و کرنا کنی!!!
ضخامت گوشی های سونی داره نسل به نسل زیاد میشه؟؟؟؟z2:8.2 – z3:7.3 – z3+:6.9mm
قبل حرف زدن یه ذره به مخه اکبندت فشار بیار نترس فسفر نمیسوزونی!!! :wacko:

sinamirzaii

خو بر فرض من اطلاع غلط دادم این عسگری و معزز جرا تو پست های سامسونگ اطلاعات غلط میدادن؟!

Mr. Askari

عشقم میکشه!!!

sinamirzaii

جالبیش اینجاس که یه سری رفتم یه دکانی دیدم چند تا از این گوشی های سونی اونجا بود بعد به بدبختی تشخیص دادم که یکیش هان زد۳پلاسه بعد جالب تر از اون این بود که یه دانه از این کولر گازی گذاشته بودن مقابل گوشی های و از صاحب مغازه پرسیدم علت این کارشو گفت چون این گوشی زیاد داغ میکنه و یکسره هنگ میکنه کولر گازی رو گذاشتیم که لااقل مشتری در حین کار کردن از گوشی زده نشن خواستی اگه دوباره رفتم اونجا برات از اون صحنه عکس بگیرم خیلی جالبه

Mr. Askari

نه!
دروغگو خوبی نیستی

sinamirzaii

به زودی عکسشو میارم ببینی کی دروغ گو هست تا یه مدت دیگه

Dr.Zed

حیفه اخه از اکبندی درآد:|

Mahdiiii

عینه این بچه ها میمونی به خدا :negative:

pouya

من از جناب عسکری و جناب معزز عزیز خواهش میکنم تو پست های سامی چیزی نگین بزارین اونا خوش باشن

Mahdiiii

اره به خدا خسته شدیم از بس کامنتای بچه گونه ی اینا رو دیدی :good: م

Moazez

بخاطر شما چشم. ولی پشت سر سونی چیزی بگن من ساکت نمیشم

Mr. Askari

فقط بخاطر تو
ولی اگه درباره ی سونی چرتو پرت بگن من هم جوابشون رو میدم

Mahdiiii

اونجوری که منم هستم کسی رو اجازه نمیدیم پشت سونی بد بگه B-)

Kiarash.sh

جرات دارن پشت سر سونی حرف بزنن!!!! B-)

Mr. Askari

درود بر غیرتتان

pouya

قربون مرامتون :rose: :heart:

raajer

sony z 2013/2
sony z1 2013/9
sony z2 2014/4
sony z3 2014/9
sony z3plus 2015/6
هلو خودت فاصله ماه ها رو حساب کن اینا تاریخ عرضه سری زد به بازاره
و احتمالا sony z5 2015/9 اواخر ماه سپتامبر به بازار عرضه میشه این نشون از بی برنامگی و آشفتگی مدیرات نالایق بخش موبایل سونی هستش من طرفدار هیچ برندی نیستم اما حیفه سونی با این ابهت دست عده ای مدیر کله شق با سیاستهای عجیب به ورطه نابودی کشیده میشه البته بخش موبایلش منظورمه pouya گرفتی چی شد :negative: شمام بیشتر مطالعه کنی بد نیست

pouya

raajer

وات دیس میس یو اوری تینگ خخخخخ

عزیزم تا الان ۶ ماه ۶ ماه بود دیگه خب

حالا بعد این پرچم دار شما ۶ ماه دیگه پرچم داری از سونی نخواهی دید

این حرفی ک از آدنباخ گفتم چیزیه ک تازه تصویبش کردن عجیجم به خودت فشار نیار

اومده واسه من تاریخ عرضه گوشی چند سال پیش میگه

بحث الان از این به بعد عمو جون

یعنی سال بعد این موقع یا زود تر یا دیرتر شاهد پرچم دار جدید سونی خواهی بود

خلاصه از الان بشین ماه هارو حساب کن یه سال شد خبرمون کن :whistle:

raajer

جناب pouyaنمیدونم چرا دروغ گوها………………..ولش کن باز خر تو خر میشه :wacko:

SAMSUNG_The Best in World

معزز،سونی توی تمام عمرش یه نیمه هادی و یه پردازنده نتونسته بسازه و همچنین صفحه نمایش تلویزیون هاشم خودش نمیسازه ولی سامسونگ دیسپلی و الجی دیسپلی خودشون صفحات نمایش تلویزیوناشون رو میسازنن و همچنین مانیتور که سامسونگ و الجی خودشون میسازنن ولی سونی… .
پس چطور میگین سونی بهتره

Moazez

ببین کوچولو ترانزیستور میدونی چیه؟!! ترانزیستور یک نیمه هادی محسوب میشه و برو ببن مخترع اولین رادیو ترانزیستوری و تلویزیون ترانزیستوری کیه. پردازنده xreality و bionz میدونی چیه؟!! اینا همه نیمه هادی هستن. پس جوک نگو. سونی در قسمت تلویزیون پدربزرگ بقیه محسوب میشه. پنل میدونی چیه؟ پنل یه تیکه شیشه محسوب میشه که سونی از الجی میخره چون برش پنل الجی هم نازوک تره و هم ارزونتره. بقیه قسمتهای دستگاه دست خود سونیه. واسه همونه سونی تلویزیوناش تو کیفیت حریف ندارن. تکنولوژی کوانتومی که سال ۲۰۱۳ اولین تلویزیونو باهاش معرفی کرد سامسونگو الجی بعد از دوسال بهش رسیدن و تازه الان یکی دوتا تلویزیون با این تکنولوژی معرفی کردن. نازوکترین تلویزیون جهان ساخت کیه؟!! ساخت سونی. سامسونگو الجی خودشونو بکشن نمیتونن همچین تلویزیونی بسازن. یه پردازنده نداره تلویزیوناشون. هرچی میبینی ماته. ولی سونی پردازشگرش باعث میشه کیفیت sd رو در حد hd ببینیم.

SAMSUNG_The Best in World

آقای معزز قبول دارم ژاپن دیسپلی و joled ولی اینا صفحه نمایش کوچک و متوسط میسازن نه صفحه نمایش تلویزیون و مانیتور و اگر میسازه اسمش چیه؟
مثلا سامسونگ،بهش میگن سامسونگ دیسپلی که صفحه نمایش تلویزیون و مانیتو میزنه ولی سونی خیر.
بعدش پردازنده cell مال imb هست یا سونی و طراحیش مال کیه
منظور من این بود

SAMSUNG_The Best in World

دیگه بهونه هم نیارید که نظرتون در انتظار تاییده چون ….

Moazez

ببین نشد گفتی نیمه هادی نداره. منم گفتم سونی ترانزیستور ساخت درست زمانی که سامسونگ میفروخت. ترانزیستور چیه؟!! نیمه هادیه. پردازنده های xreality و bionz چی هستن؟!!! نیمه هادی. پس وقتی میگی سونی اصلا نیمه هادی نداره قبلش فکر کن.این از این. سونی صفحه نمایشاشو خودش میسازه نگران نباش. فکر کردی بیشترین سهامداران ژاپن دیسپلی و joled کیه؟!!سونیه. الان ژاپن دیسپلی بزرگترین تولید کننده صفحه نمایش در دنیا هست که ۴۱% سهم بازار دستشه. مثل سنسورهای سونی که چیزی نزدیک به ۴۵% سهم بازار دستشه. مانیتور هم پیشنهاد میکنم بری سایت sony pro تا ببینی سونی چه مانیتورهای فوق حرفه ای میسازه و چه قیمتهایی دارن تازه اکثرشون هم oled هست. میدونی که سونی از بنیانگذاران oled هست. الجی و سامسونگ هم oled رو از صدقه سری سونی دارن چون امتیازشو از سونی خریدن. کوانتوم دات هم تکنولوژی جدیدتری هست که کاملا کیفیتش برتره. مثلا صفحه نمایش s6 با z3 رو ببین فرق این دو تکنولوژی رو بیین. در ضمن سونی یک تکنولوژی دیگه داره بنام کریستال led که تکنلوژی فوق العاده برتری در جهان محسوب میشه و اولین بار در سال ۲۰۱۱ ازش رونمایی کرد در نمایشگاه ces و حاضرین کیفیتشو فوق العاده برتر از کوانتوم دات و oled دونستن منتها سونی گفت بعلت تحقیق و توسعه و پایین آوردن هزینه فعلا از این تکنولوژی استفاده نمیکنه. سونی پدربزرگ تصویره عزیزم. اونوموقع که سونی تلویزیون رنگی میزد سامسونگ چندین سال بعدش اولین تلویزیون سیاه سفیدشو معرفی کرد.

SAMSUNG_The Best in World

معزز کامنت من رو بخونم گفتم ژاپن دیسپلی صفحه نمایش کوچک و متوسط میزنه
ولی سامسونگ دیسپلی صفحه نمایش تلویزیون هم میزنه و اگر مطمئنی که سونی میزنه پس آدرس سایتو بده و همچنین کریستال ال ای دی در سال ۲۰۱۲ معرفی شد و اگر oled خوب بود پس چرا به سامسونگ فروخت پس دیگه تکنولوژی oled مال سامسونگه

Moazez

چرا انقدر سخت میفهمی تو؟!! ببین تلویزیون چیزی نیست که بخوای سونیرو باهاش به چالش بکشی چون پدر تلویزیون دنیا سونیه. سونی تلویزیوناشو خودش میسازه و هیچ مدرکی. وجود نداره که بگی تلویزیوناشو کس دیگه ای میسازه. سونی بهترین و با کیفیت ترین تلویزیونارو میسازه. با چه جراتی سامسونگو الجی رو در تصویر با سونی مقایسه میکنی؟!! Oled هم داره از رده خارج میشه آینده در دستان کوانتوم دات و کریستال led خواهد بود. کریستال led هم سال ۲۰۱۱ معرفی شد.

SAMSUNG_The Best in World

پردازنده ی cell رو چی میگی ibm طراحیش کرده بود
و یه سوال آیا پردازنده ی ps vita مال سونیه
بعدش اینقدر مطمئنی خب لینک سایتی که سونی صفحه نمایش تلویزیون میزنه رو بده یا حداقل اسمشو
مثل سامثونگ دیسپلی
Samsungdisplay.com

SAMSUNG_The Best in World

میدونستم هیچ جوابی نداری فقط ادعا :negative:

Moazez

دنبال چی میگردی؟!!! چیو.میخوای ثابت کنی؟!! تو اول ثابت کن تا سونی صفحه نمایش تلویزیوناشو نمیزنه تا من ثابت کنم که غلط میگی. تو وقتی چیزی واسه ادعا نداری انتظار چه جوابی از من داری؟!!! من اصلا حرفی از پردازنده cell زدم؟!! فازت جیه؟!!!

Moazez

دنبال چی میگردی؟!!! چیو.میخوای ثابت کنی؟!! تو اول ثابت کن سونی صفحه نمایش تلویزیوناشو نمیزنه تا من ثابت کنم که غلط میگی. تو وقتی چیزی واسه ادعا نداری انتظار چه جوابی از من داری؟!!! من اصلا حرفی از پردازنده cell زدم؟!! فازت جیه؟!!! جواب تو همینه که وقتی سونی کوانتوم دات میزد بقیه چیکار میکردن؟!! الان سونی نازوکترین تلویزیون جهانو ساخته بقیه چیکار میکنن؟!! میدونی سونی چندسال جلوتره؟!!! ادعاهای واهی نکن برای من. سنو سالت قد نمیده خیلی چیزارو درک کنی. سونی بیشترین ثبت پتنت در تصویرو داره. بدو تا برسی.

SAMSUNG_The Best in World

معزز خودم هم صددرصد مطمئن نمیستم که سونی صفحه نمایش تلویزیون نمیزنه ولی هر چی تو سایتا گشتم نتونستم پیدا کنم واسه همین گفتم و الان شما که داری میگی میزنه خب ثابت کن همین!
در ضمن قضیه پردازنده ی cell چیه کی طراحی کرده سونی یا ibm
و پردازنده ی ps vita مال سونیه یا خیر
فقط همین!
و در آخر لینک sony pro رو بده

Moazez

قرار نیست هر شرکتی هرکاری میکنه اخبارش تو اینترنت پیدا بشه پسر خوب. در مورد پردازنده cell یا ps vita هم من تحقیق نکردم و نمیدونم قضیه چیه بهتره کسایی که در موردش تحقیق کردن نظر بدن.

امین

دقت کردین وقتی دروغ های معزز افشا میشه یهو غیبش میزنه…!!!؟ :)))
میدونین چرا چون مرد نیست.
بیاد یک کلمه بگه اشتباه کردم.
فقط از روی تعصب دروغ هاشو تکرار میکنه.

SAMSUNG_The Best in World

دقیقا یه شرکتی نتونه صفحه نمایش تلویزیون بزنه وضعیتش معلومه
بعد معزز میگه دلیلش گفتم ولی در انتظار تاییده!!!

Moazez

عزیزم اونموقع که سونی صفحه نمایش میزد تموم شد. سونی رو تا سال ۲۰۱۲ خپدش پنل های خودشو میساخت. پنل هم مهم نیست چون یه تیکه شیشه هست. رو تلویزیونهایی مثل hx925 یا hx850 پنل سونی made in japan بود. آخه پنل چیه که نتپنه بزنه وقتی بیشترین ثبت پتنت در صنعت تصویر داره؟!! جوک میگیدا. الجی بخاطر ارزان بودن پنل هاش انتخاب شد و کاهش هزینه رو دیدیم. تو بفکر سامسونگ باش که هر روز با یه دزدی جدید آبروی خودش و طرفداراش داره میره

Cortex

من عاشق برند سونیم و برای همه ی فن های سونی احترام قائلم ولی نمیدونم چرا وقتی کامنتای معزز رو میخونم ناخن شصتم بی اراده و ناخوداگاه میاد بالا رو به سمت صفحه

mahziyar

هههه معلومه فعلا ترول های سونی تو کف اجرشون هستن تا معرفی بشه و از کارخونه بیاد بیرون چه شود که ما ببینیم روزی ترول های سونی بیان با لونگ صفحه گوشی مارو تمیز کنن خخخخخ
فعلا otherهستید برید حالشو ببرید سامسونگ که اوله تو فروش دوم هم اپله حتی هواوی هم جز پنج برند برتره دیگه خودتون حساب کنید هههه

mahziyar

درضمن هروقت سونی تونست پردازنده بزنه اونوقت بیاد وسط حرف بزنه تا هواوی که درپیت هم هست داره پردازنده کرین میزنه
سامسونگ که شاه اسمارت هست همه چیشو خودش میزنه فعلا برید حال کنید
ترول های سونی تو رکاب باشید شاید کارتون داشته باشم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی