حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترنج‌اَپ: سه موزیک پلیر برتر ویندوزفون از نگاه ترنجی

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

حال امروز قصد داریم تا کمی از جو اخبار مربوط به دستگا‌ه‌ها و بیلد‌های مختلف ویندوز ۱۰ خارج شویم و به کاربرد اصلی اسمارت‌فون‌ها یعنی اپلیکیشن بپردازیم. امروز یک ترنج‌اَپ ویندوزی برای شما تدارک دیده‌‌‌‌‌‌‌ایم که در آن قصد داریم سه پلیر برتر ویندوزفون را بعد از مدت‌ها آزمایش و کارکردن با‌ آن‌ها به شما معرفی کنیم. به طور حتم این لیست بعد از عرضه‌ی ویندوز ۱۰ تغییرات زیادی را به خود خواهد دید که به شما قول می‌دهیم این لیست را چند ماه یکبار بروزرسانی نماییم.

با ترنجی همراه باشید…

بدون هیچ‌گونه مقدمه‌ای به سراغ اصل مطلب می‌رویم. در جایی که قصد داریم سه پلیر برتر ویندوزفون ۸٫۱ را به شما معرفی کنیم. بعد از عرضه‌ی ویندوزفون ۸٫۱ کد‌ها و دسترسی‌های جدیدی به برنامه‌نویسان برای ساخت انواع پلیر داده شد و در‌های جدیدی را به سوی برنامه‌نویسان گشود. در ویندوزفون ۸ تمامی پلیر‌های موسیقی همانند یک قالب بروی پلیر اصلی موزیک ویندوزفون قرار می‌گرفتند و هیچ‌گونه تغییر خاصی در آن صورت نمی‌گرفت اما بعد از عرضه‌ی ویندوزفون ۸٫۱ اجازه‌ی ساخت پلیر‌های شخص ثالث برای ویندوزفون فراهم شد و تنوع برنامه‌های مولتی مدیا در ویندوزفون چندین برابر شد.

در اوایل عرضه‌ی ویندوزفون ۸٫۱ پلیر موسیقی ویندوزفون تحت عنوان XBox Music عرضه شد و انتقادات زیادی را متوجه خود ساخت. این پلیر در اوایل عرضه بسیاری از امکانات را نداشت٬ بسیار کند بود و در هنگام اجرای موسیقی به شما حس خوبی را القا نمی‌کرد اما بعد از گذشت بیش از یک‌سال و پنج ماه از ویندوزفون ۸٫۱ نسخه‌ی آزمایشی و بعد از آن مدتی نسخه‌ی رسمی٬ پلیر اصلی ویندوزفون ۸٫۱ بسیار بهبود یافته و امکانات آن ارتقا یافته است. این پلیر دیگر کند نیست و نسبتا سریع اجرا می‌شود.

اما اگر کسی با پلیر اصلی ویندوزفون مشکل داشته باشد و آن را دوست نداشته باشد باید چه‌کار کند؟ ترنجی برای شما راه چاره‌ای اندیشیده است. امروز سه پلیر برتر ویندوزفون را به شما معرفی می‌کنیم.

۳-Core Player Music

این پلیر یکی از پرطرفدار ترین پلیر‌های موسیقی در ویندوزفون است که محیط کاربری متفاوت٬ دوست داشتنی و متنوع دارد. این پلیر که در استور ویندوزفون ۱٫۹۹ دلار قیمت دارد٬ در فواصل مختلف رایگان می‌شود و کاربران می‌توانند نسخه‌ی پولی آن را به صورت رایگان دانلود کنند. ما نسخه‌ی پولی این نرم‌افزار را استفاده کردیم و می‌توانیم بگوییم که در هنگام استفاده از آن در محیط ویندوزفون ۸٫۱ با هیچ‌گونه کرش در محیط ویندوزفون مواجهه نخواهید شد. در پلیر می‌توانید از دو طریق به فایل‌های موسیقی خود دسترسی داشته باشید: Folders و library و به سلیقه‌ی خود موسیقی را پخش نمایید.

 Core Music  (1) Core Music  (2)

 

Core Music  (3) Core Music  (4)

 

download from windowsphone store

۲-Extreme Music

من هنگامی که می‌خواهم در گوشی ویندوزی‌ام به موسیقی گوش فرا دهم حتما یکی از گزینه‌هایم برای پخش موسیقی Extreme Music است. این پلیر محیط کاربری نسبتا ساده‌ای دارد و به‌راحتی می‌توان با آن کار کرد. این پلیر از Library مخصوص خود استفاده می‌کند و Library آن با Xbox Music جدا است. امکانات کارآمدی برای گلچین موسیقی‌های مورد علاقه‌ی شما در این پلیر وجو دارد و بنده از این قابلیت بسیار استفاده میکنم. دلیل آن که این پلیر نتوانست پنج ستاره‌ی خود را از ما دریافت کند آن است که امکان پخش موسیقی به صورت Folders در این پلیر گنجانده نشده است. این نرم‌افزار به صورت رایگان در استور ویندوزفون قرار داده شده است.

 

Extreme Music (1) Extreme Music (2)

Extreme Music (3) Extreme Music (4)

 

download from windowsphone store

۱-Mplayer

این پلیر بهترین پلیر ویندوزفون است. این نتیجه را بعد از حدود یکسال گوش دادن موسیقی با این پلیر به شما اعلام می‌کنیم. یکی از بهترین رابط‌های کاربری در بخش مولتی مدیا٬ قابلیت‌های مختلف برای تغییر طراحی و تم نرم‌افزار و کاشی زنده٬ امکان دسترسی به بخش Library و Folders به صورت همزمان٬ عملکردی بی‌نقص و روان از جمله مزایای این پلیر رایگان برای ویندوزفون است. این نرم‌افزار تنها ۰٫۵ ستاره‌ی خود را از دست داد زیرا عملکزد خوبی در ویندوز ۱۰ موبایل ندارد و شاهد کرش کردن این نرم‌افزار در این سیستم‌عامل آزمایشی هستیم.

 

Mplayer (1) Mplayer (2)

Mplayer (3) Mplayer (4)

download from windowsphone store

شما از کدام یک از نرم‌افزار‌های زیر استفاده می‌کنید؟ آیا پلیری سراغ دارید که بتواند این سه نرم‌افزار را در این بخش شکست دهد؟ نظر شما در این رابطه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Samsung--Electronics

سلام :bye: :bye:
میگم این Mplayer اومده آیکونش رو از میلک موزیک سامسونگ کش رفته
میلک موزیک سرویس استریم موزیک سامسونگ هست و بگم که قبل سرویس اپل اومده :rose: :rose: :heart:

trojan

عارف هر چی بگی باز من پیش فرض کار میکنم:دی
میدونی عموم اشخاص سر فولدر نشون ندن دردسر دارن توی اپل هم همینه.اما مشکل جای دیگست.من با برنامه تگ اند رینیم تمام اهنگامو مرتط میکنم و توی هم اپل و هم ایکس باکس بسیار راحت هستم.چون ترتیب درسته

shahab

خیلی سیاهه و بی روحه، اابته خیلی ها همینطور دوست دارن، ولی برای من هیچی. Walkman. نشد

Moji

من که با کورتانا کار میکنم، بهش میگم: Play random music چون توش ۶۰۰ تا آهنگ دارم که همشونو دوس دارم و جلو نمیزنم رندوم پخش میکنه.
اگرم آهنگ خاصی مد نظرم باشه میگم فلان آهنگو پلی کن.
خوبی ایم که داره اینه که قابلیت رندوم پخش کردن کاملن آفلاینه و بدون رفتن توی موزیک پلیر تو کورتانا تایپ میکنی و فعال میشه
خیلی سریع، باور کنین خیلی سریع! کافیه یه بار امتحان کنین

mohsen happy

ممنون بابت زحمتی که کشیدی. پاینده باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com