حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed Syndicate برای پی‌سی اعلام شد؛ ۱۹ نوامبر ( ۲۸ آبان ماه ) منتظر قاتلین باشید!

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

اگر شما هم منتظر بازی Assassin’s Creed Syndicate برای پی‌سی خود بودید، حتما اطلاع داشتید که این نسخه یک ماه دیرتر از دارندگان کنسول‌ها به دست شما خواهد رسید. نسخه کنسول این بازی در بیست و سوم ماه اکتبر یعنی برابر با اولین روز ماه آبان، برای کنسول‌های PS4 و XBOX One منتشر خواهد شد. بعد از مشکلاتی که برای نسخه Unity این سری، به ویژه در پی‌سی‌ها بوجود آمد، یوبیسافت مصمم شد تا نسخه بعدی که با نام Assassin’s Creed Syndicate شناخته می‌شود را با بهینه‌سازی کامل برای کاربران عرضه کند؛ به همین علت تصمیم گرفت تا تاریخ انتشار این بازی را به تعویق انداخته و امروز نیز تاریخ انتشار آن به صورت رسمی اعلام شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گفته می‌شود این نسخه از سری Assassin’s Creed، در دوران ملکه ویکتوریا جریان خواهد داشت و شما با شخصیت‌های تاریخی این دوره هم آشنا خواهید شد. سیستم مخفی‌کاری که در نسخه Unity قوت بیشتری گرفت، در این نسخه بهبود پیدا کرده و لذت بیشتری را به شما القا خواهد کرد. وجود ابزارهای جدید مانند پنجه‌بکس و سیستم مبارزاتی جدیدتر، لذت جنگ‌های این سری را دو چندان خواهد نمود. یوبیسافت نیز برای اینکه تمام این تجربیات را به بهترین نحو داشته باشید، قول داده است که با یک بازی پایدار و بهینه شده طرف باشید.

یوبیسافت سابقه ایجاد تاخیر برای نسخه‌های پی‌سی را زیاد داشته است؛ که آن هم یا برای بهینه سازی بوده و یا پشتیبانی کردن از طیف بیشتری از سخت افزارها. انتظار می‌رود این نسخه از سری Assassin’s Creed به محبوبیت بالایی دست پیدا کند و برای اینکه به این مهم دست پیدا کند، باید کاملا بدون مشکل باشد.

این بازی در تاریخ ۱۹ نوامبر یعنی ۲۸ آبان ماه برای پی‌سی و در تاریخ ۲۳ اکتبر برابر با یکم آبان ماه، برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر خواهد شد.

[su_button url=”http://www.engadget.com/2015/08/27/assassins-creed-syndicate-pc-release/?utm_medium=feed&utm_source=Feed_Classic&utm_campaign=Engadget&ncid=rss_semi”]engadget[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ehsan kulak

:yahoo: :yahoo: :yahoo:

raminrx7

تمام نسخه های این بازی رو تموم کردم یکی از بهترین سری ها بوده و هست
فقط کاش مث call of duty خراب نشه و از اصلش دورش نکنن!
به نظر من این بازی باید بدون تفنگ باشه:|
در ضمن کاش خوب بهینه سازیش کنن که مث unity گند نزنه با اون باگ هاش و بهینه نبودنش

d-_-b

چه سیستمی مورد نیاز بازی هست ؟!؟! O_o

Ehsan kulak

هنوز سیستم مورد نیازش منتشر نشده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....