حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا نکسوس ۵ (۲۰۱۵) به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ مجهز خواهد شد؟ [شایعه]

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

اخیرا وب‌سایت چینی Weibo، آخرین مشخصات شایعه‌‌‎‌شده‌ی نکسوس ۵ (۲۰۱۵) را منتشر کرده است. در مشخصات شایعه شده، به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ شرکت کوالکام اشاره شده است که پیش از این، شاهد استفاده از این پردازنده در ال‌جی جی ۴ بودیم. علاوه بر پردازنده، مشخصات دیگر این دستگاه نیز از سوی این وب‌سایت منتشر شده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

گفته می‌شود که نکسوس ۵ جدید به صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی QHD با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۵۶۵ppi مجهز خواهد شد. پردازنده‌ی این گوشی، اسنپدراگون ۸۰۸ خواهد بود که دارای فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتزی و پردازنده‌ی گرافیکی ادرنو ۴۱۸ می‌باشد.. این گوشی به رم ۳ گیگابایتی LPDDR3 مجهز خواهد شد.

n-1

سنسور دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی، IMX278 ساخت سونی خواهد بود که دارای OIS می‌باشد. به گفته‌ی منبع، عملکرد دوربین نکسوس ۵ (۲۰۱۵)، بهتر از دوربین گوشی نکسوس هواوی خواهد بود. هیچ اطلاعاتی از دوربین جلوی نکسوس ۵ جدید منتشر نشده است. با این حال چند روز پیش، نمونه عکسی از دوربین جلوی این گوشی توسط کارمند تضمین کیفیت گوگل منتشر شد که با توجه به داده‌های Exif، دوربین جلوی نکسوس ۵ جدید، ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.

گوشی‌های جدید نکسوس در نیمه‌ی دوم ماه اکتبر (اواخر ماه مهر) در مراسم گوگل معرفی خواهند شد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Latest-rumored-specs-for-the-Nexus-5-2015-appear_id73023″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Rhasta

صد در صد ۸۰۸ استفاده میکنه ک زیادم خوب نیست ،اونم بخاطر محدودیت در نوع رم{LPDDR3}ک یکم از رقباش عقب میوفته
حداقل باید صفحه نمایشو fhd میزد ک یکم فشار از cpu و gpu کم بشه{الان با این رزلوشن خیلی فشار میاد }

منتظرشم ببینم چ میکنه

ممنون

amir7778

جی۴ که با lpddr3فعلا عالی عمل کرده حتی از خیلی از ddr4ها هم بهتر بوده
اما با قضیه fhdموافقم اونم برای یه سری بنچمارکا

pika

اندروید نکسوس به قدری سبکه که نیازی به cpu قویتر نباشه ۸۰۸ بهترین انتخاب برای نکسوسِ , امیدوارم باتریشو خراب نکنه مثل نکسوس ۵ قبلی

MEGA08

طبق گفته ها ی گوگل و شایعات.
دوتا نکسوس به دلیل اینه که یکی میانرده یکی بالا رده.
حالا معلوم نیس کدوم یکی از این دو بالاردن الجی یا هووای

حسین

دوست عزیز یک هفته هست مشخص شده شایدم بیش تر . فبلت هواوی بالارده هست و ال جی هم میان رده هر چند تو نکسز نمیشه اصلا میان رده و بالا رده به کار برد .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی