حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Oppo R7 Plus به زودی در آمریکا و اروپا عرضه می‌شود

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

مدتی پیش شاهد رونمایی از گوشی Oppo مدل R7 که با قیمت ۳۹۹ دلار در آمریکا عرضه شد بودیم. اما حال این شرکت تصمیم به عرضه نسخه بزرگ‌تری از R7 با نام R7 Plus را گرفته است که هر دو گوشی در اردیبهشت ماه در چین قابل دسترس بوده و نسخه پلاس بعد از آن در آمریکا و اروپا در دسترس خواهد بود. در ادامه همراه باشید.

همانند R7، برادر بزرگتر یعنی Oppo R7 Plus هم از صفحه ای با رزولوشن ۱۰۸۰ اما با اختلاف اندازه ۱ اینچی یعنی ۶ اینچ بهره برده و بدنه این دو گوشی نیز مانند هم از فلز با آلیاژ منیزیم و آلومینیوم ساخته شده است که با داشتن پردازنده پردازنده اسنپ دراگون ۶۱۵، دوربین ۸ و ۱۳ در جلو و پشت دستکاه، رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی در دل خود هر چه بیشتر اقدام به خود نمایی می‌کند.

تمام این قطعات انرژِی خود را از باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر بر ساعتی این گوشی که با اندروید ۵ هدایت می‌شود می‌گیرند. متاسفانه R7 Plus از US LTE پشتیبانی نکرده و فقط قادر به دریافت HSPA+ از اپراتورهای AT&T و  T-Mobile خواهد بود.

در مورد قیمت هنوز خبری منتشر نشده که البته با این وجود هم انتظار می‌رود با قیمتی حدوداً ۴۷۰ دلار به فروش برسد. با دیدن عکس‌های بیشتر از این فبلت نظرات خود را در مورد این گوشی با ما در میان بگذارید.

OPPO-R7-Plus-0OPPO-R7-Plus-1OPPO-R7-Plus-2OPPO-R7-Plus-3[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Metal-made-Oppo-R7-Plus-launching-soon-in-the-US-and-Europe_id72995″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

گوشیهای چینی واقعا دوست داشتنی هستن!هر چه زودتر جهانی بشن تا نواوری در طراحی و شاهد باشیم چون واقعا بعضی چینی ها طراحی عالی دارن.
oppo هم خیلی گرونه واقعا گرونه مخصوصا از هم وطناش حالا چرا نمیدونم!

mohsen happy

این گوشی واقعاً زیبا است… مطمئن باشید کیفیت سخت افزار و نرم افزارش هم اگه بهتر از مشابه برند های معتبر نباشه کمتر هم نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....