حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۲۲۲ رسما توسط مایکروسافت معرفی شد

نوشته

8 سال قبل | 12 دیدگاه | ترنجی

باز هم یک موبایل ساده و باز هم نام معتبری همانند نوکیا. باید قبول کنیم که هیچ شرکتی همانند نوکیا نمی‌تواند گوشی‌هایی ساده٬ با کیفیت عالی و با کارایی بالا بسازد. در دنیا هنوز هم بسیاری از مشاغل و افراد به گوشی‌های غیر هوشمند یا همان فیچرفون احتیاج دارند و مایکروسافت قصد دارد تا نیاز این بازار را به خوبی پوشش دهد.

با ترنجی همراه باشید…

نوکیا در سال‌‌های نه‌چندان دور گوشی‌های ساده‌ی زیادی را تولید می‌کرد و هم‌اکنون نیز به این امر ادامه می‌دهد. در سال‌هایی که نوکیا در مقام اول تولیدکنندگان تلفن‌همراه جای داشت و کسی فکرش را نمی‌کرد که روزی این شرکت دیگر تلفن‌همراه تولید نکند. هم‌اکنون امتیاز ساخت تلفن‌های ساده و غیر هوشمند تحت برند نوکیا در دستان مایکروسافت است و این شرکت قصد ادامه‌ی رسم قدیمی نوکیا را دارد.

امروز مایکروسافت دو تلفن‌همراه جدید تحت عنوان نوکیا ۲۲۲ و نوکیا ۲۲۲ دوسیم کارت را معرفی کرد. پنل نمایشگر این دو تلفن یک پنل ۲٫۴ اینچی با رزولوشن QVGA است و دوربین این گوشی نیز یک دوربین دو مگاپیکسلی می‌باشد. با استفاده از این گوشی می‌توانید تا ۴۵ ساعت به موسیقی گوش دهید و اگر مایل باشید می‌توانید رادیو این گوشی را فعال کرده و از آن استفاده کنید.

NOKIA 222 (2)

مایکروسافت ادعا می‌کند که این گوشی می‌تواند به مدت ۲۰ ساعت به صورت مداوم شما در یک مکالمه‌ی طولانی همراهی کند. باتری این گوشی تا ۲۹ روز به صورت آماده کار حاضر باشد. برای کسانی که عاشق تکنولوژی قدیمی SLAM نیز حامل خبری خوش هستیم. شما در این گوشی شاهد حضور این تکنولوزی قدیمی خواهید بود. اگر شما با تکنولوژی SLAM آشنا نیستید باید بگوییم این تکنولوژی برای به اشتراک گذاشتن تنظیمات و نوع چینش منو در گوشی‌هایی که از این تکنولوژی پشتیبانی می‌کنند (همانند نوکیا آشا ۲۰۵) فراهم شده است. اگر دوست دارید تا با تکنولوژی SLAM آشنا شوید٬ این لینک به شما کمک خواهد کرد.

NOKIA 222 (3)

در این گوشی نیز می‌توان به دنیای بی‌کران اینترنت دسترسی داشت و حتی می‌توان با استفاده از آن به دانلود از استور پرداخت. مایکروسافت بازی‌هایی همانند Assassin’s Creed Brotherhood و Midnight Pool 3 را با همکاری گیم لافت به مدت یک‌سال به شما هدیه می‌دهد و شما می‌توانید آن‌ها را نصب کنید. بازی در گوشی‌های دکمه‌ای نیز حال و هوای خاص خود را دارد و با گوشی‌های هوشمند قابل قیاس نیست. جالب است بدانید که در این گوشی به صورت پیشفرض برنامه‌های توییتر و فیس‌بوک نیز وجود دارد.

حال مشخصات کامل این گوشی را با هم می‌بینیم.

DeviceNokia 222 and Nokia 222 Dual SIM
Operating systemNokia Series 30+
Display۲,۴” QVGA
BatteryBL-5C ,1100 mAh
Talk time & Standby timeTalk time: up to 20hrsStandby time: up to 29 days (Single SIM), 21 days (Dual SIM)
Camera۲MP Camera
Connectivity۹۰۰/۱۸۰۰ MHz, : micro USB, 3.5mm AV connector, Bluetooth 3.0 with SLAM and HSP/HFP profile
MemoryUp to 32GB Micro SD supported
Dimensions۱۱۶mm x 50mm x 12.9mm79 g

 

نظر شما چیست؟ آیا حاضر هستید با وجود اسمارتفون‌های ارزان قیمت٬ نوکیا ۲۲۲ را با قیمت ۳۷ دلار خریداری کنید؟

[su_button url=”http://lumiaconversations.microsoft.com/2015/08/25/nokia-222-connect-capture-and-share-your-world/”]Lumiaconversations[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Tech

۲۹ روز !! :good:

riofarina

خب واسه افراد پیر گوشی لازمه دیگه، الان پدر من نمیتونه گوشی لمسی استفاده کنه ولی تاکید داره گوشیش دوربین نسبتا خوبی داشته باشه.
خبر پهپادهای سونی رو هم لطفا بذارید. خیلی جالبن.

Dr.Zed

اساتید عزیز
الان یه Nokia N85 قیمتش در چه حد میتونه باشه؟:|

erfan

من همیشه دیر میرسم ب نت و اولین سایتی هم ک باز میکنم ترنجی هست..ببخشید ک ربطی نداره ولی من موندم اقای موزز اصلا سامسونگ دست گرفتی و دوربینشو دیدی..ی عکس توی روز بگیر توی خود گوشی هم نگا کن ببین ایسو گوشی چنده..عکسای شب ک ایسو سونی من زد وان کمپکت دیدم به ۱۲۰۰ رسیده کاری ندارم ولی گوشی خودم ک گلکسی الفا هست تو روز عکس انداختم ک ایسو رو توی تنزیمات خود گوشی هست و جای دستکاری نداره نگا کردم و بالاترینشون تو شب بود ک ۸۰۰ بود و توی روز بالا تر از ۸۰ نداشتم ک اونم دم غروب بود و حتی ۴۰ هم دارم ۶۱ هم دارم ۸۰ داره و توی اس ۴ ک داشتم یادمه حتی ۲۰ هم داشتم چطور میگید ک پایین تر نمیاد اره تو دستی پایین تر نمیاد ولی توی اوتو زیر ۴۰ هم میاد کافیه فقط خودتون دست بگیرید..میخواید هم من عکس رو ب هر ایمیلی میفرستم براتون…با تشکر و امید ب روزی ک چشماتون باز شه

Dr.Zed

تنزیمات!
ایسو:|
و معزز!
خواهشا بس کنید:|

erfan

دوست گرامی شما کاری ب این نداشته باش اصلا من بیسواد ولی حد اقل بجز گوشی خودم گوشی دیگه ای هم دست گرفتم و کور نیستم..در ضمن شما ب این کاری نداشته باش مطلبش بیاد دستت مشکلی نداره هر موقه تونستی پارسی صحبت کنی ب حرفای منم ایراد بگیر…

erfan

با پوزش..معزز و تنظیمات :rose:

DavidRahimi77

متعصب ترین آدم دنیا = موزز

Peyman 3X

* اوتوزیر * :wacko:
* کمپکت * :wacko:
* تنزیمات * :wacko:
* ایسو * :wacko:
*** موزز *** :wacko: :wacko:
آقا عرفان اگه زود بری بخوابی ما هم قول میدیم به معلم فارسیت چیزی نگیم..
معزز جان چشات رو باز نکن والا از دست این بچه روده بر میشی.

mohammadh hossein

ما که g3 beat خودمونو داریم راضی ایم :good: ولی اینم گوشیه خوبیه واسه کسایی که هنوز ساده دوست دارن

رضا (z best)

نوکیا =ساده ی پیشرفته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com