حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اجرای سیستم‌عامل اندروید بر روی بلک‌بری پاسپورت و پاسپورت Silver Edition را تماشا کنید

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

هفته پیش بود که تصاویری از اجرای اندروید بر روی بلک‌بری پاسپورت Silver Edition دیدیم که مشخص کرد بلک‌بری در‌صدد عرضه یک محصول جدید با سیستم‌عامل اندروید در سه‎‌ماهه دوم سال ۲۰۱۶ است. البته بلک‌بری Venice کشویی با صفحه‌نمایش منحنی و سیستم‌عامل اندروید هم از محصولاتی است که به شدت انتظارش را داریم. حال امروز مجددا ویدئویی از اجرای سیستم‌عامل اندروید بر روی بلک‌بری‌ پاسپورت و پاسپورت Silver Edition منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

امروز ویدئویی منتشر شده است که در آن شاهد دو اسمارت‌فون بلک‌بری در حال اجرای سیستم‌عامل اندروید هستیم. نکته جالب این است که بلک‌بری پاسپورت Silver Edition دقیقا همانی است که هفته‌ پیش دیده بودیم. در این ویدئو‌ شاهد قسمت تنظیمات، قسمت تنظیمات سریع و برنامه Play Store که به طور پیش‌فرض بر روی این محصول نصب شده است هستیم. برنامه‌ فیس‌بوک و مرورگر هم به‌صورت کاملا عادی اجرا می‌شوند.

اگر یادتان باشد گفتیم که بلک‌بری قصد دارد نسخه‌ اندوریدی پاسپورت Silver Edition را برای سال آینده عرضه کند اما برخی می‌گویند که تمامی این تصاویر و ویدئو‌ها نتیجه تلاش و تحقیقات بلک‌بری برای Vernice است. از نظر برخی کاربران گزینه اول بهتر است زیرا آن‌ها به‌شدت منتظرند تا یک بلک‌بری پاسپورت با سیستم‌عامل اندروید را تجربه کنند. در کل برای مشخص‌‌شدن همه‌چیز باید تا ماه اکتبر یا نوامبر صبر کنیم.

در ادامه می‌توانید ویدئوی اجرای سیستم‌عامل اندروید بر روی اسمارت‌فون‌های بلک‌بری را تماشا کنید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/KQ65F[/aparat]

نظر شما چیست؟ آیا یک بلک‌بری اندرویدی را می‌پسندید؟

[button url=”http://www.phonearena.com/news/Video-shows-original-BlackBerry-Passport-and-Silver-Edition-model-both-running-Android_id72962″ postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
galaxy

بلکبری سریع عرضه کن ملت منتظرن

LORD

خدا همه مریضا رو شفا بده

riofarina

پس چی که میپسندیم. خاص و شیک
نوت۵ هم گوشی شاپ گذاشته فروش
https://www.gooshishop.com/detail/samsung-galaxy-note-5-n920i-32gb

Hamed95

اما هنوز قیمتش بالاست.

اميد

مسئولین لطفن رسیدگی کنن: ما بلکبری با سیستم آی او اس هم می خواییم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs