حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه کامل شارژدهی باتری گلکسی نوت ۵ با نوت ۴ و رقبای قدرتمندش توسط GSMArena

نوشته

8 سال قبل | 53 دیدگاه | ترنجی

چند روز قبل نتایج تست باتری گلکسی نوت ۵ توسط GSMArena را تقدیم حضورتان کردیم و در آن مقایسه‌ی دقیقی با سایر پرچمدارهای مدعی بازار انجام نشد. اکنون با انتشار نمودارها و نتایج دقیق قصد داریم عیار کار گلکسی نوت ۵ را در بخش باتری بسنجیم و با هم به مقایسه عملکرد آن با گلکسی نوت۴ و سایر ابرقدرت‌های دنیای اسمارت‌فون بپردازیم. در ادامه با ما باشید.

در همان شب رونمایی زمانی که حرف از باتری به میان آمد، کاهش چشمگیر ظرفیت آن همگان را شگفت‌زده کرد و هجمه‌ای از انتقادات به سمت سامسونگ بابت این کاهش ظرفیت سرازیر شد. فارغ از بحث غیر قابل تعویض بودن باتری، افت کیفیت میزان دوام شارژ گوشی نسبت به نسل قبل قابل انتظار بود و ظاهرا در عمل نیز این اتفاق افتاده و نباید از گلکسی نوت ۵ مانند آنچه که در نوت۴ شاهد آن بودیم، شاهد قدرتنمایی در بخش باتری باشیم.

نخستین آزمایش مربوط به مکالمه است و گلکسی نوت ۵ در این بخش با ثبت ۲۸ ساعت و ۲۴ دقیقه با اندکی بهبود نسبت به نوت۴، در همسایگی دیوار به دیوار آن جا خوش کرد و شاهد تغییر آنچنانی در این بخش نبودیم.

Talk

بنچمارک بعدی مربوط به وبگردی است و در این بخش با ثبت زمان ۱۰ ساعت و ۴۳ دقیقه گلکسی نوت ۵ در حد نسخه‌ی اولیه نوت۴ ظاهر شد یعنی زمانی که هنوز خبری از عرضه‌ی اندروید لالی‌پاپ برای این گوشی نشده بود. با در نظر گرفتن نسخه‌های کنونی گلکسی نوت۴ که به اندروید جدید ارتقا یافته‌اند، باید بگوییم که در این بخش شاهد اندکی عقبگرد در عملکرد باتری گلکسی نوت ۵ هستیم.

اگر تصویر مقداری کوچک و ناخوانا به نظر می‌رسد مقصر سامسونگ است چرا که متاسفانه رده در حدی بود که در یک عکس معمولی نتوانستیم آن را جای دهیم!

Web1

در ۲ بخش قبلی اختلاف آنچنان چشمگیر نبود اما زمانی که به بخش تماشای ویدیو می‌رسیم افت میزان ظرفیت باتری تاثیر خود را گذاشته و در این بخش به وضوح می‌توان عقب‌گرد پرچمدار جدید را نسبت به نسل قبل مشاهده کرد. در این بخش گلکسی نوت ۵ ۱۳ ساعت و ۵۱ دقیقه توانست با یک شارژ دوام بیاورد در حالیکه این میزان در گلکسی نوت۴، ۱۷ ساعت و ۵۲ دقیقه بود و این خود نشان از آن می‌دهد که ظرفیت باتری تا چه حد می‌تواند برای کسانی که به تماشای ویدیو می‌پردازند تاثیرگذار باشد.

Video

زمانی که به جمع‌بندی امتیازات می‌رسیم، پردازنده‌ی مدرن و ۱۴ نانومتری اگزینوس ۷۴۲۰ جور باتری این گوشی را کشیده و به آن کمک کرد تا بتواند به امتیاز ۸۵ ساعت دست پیدا کند. این بدان معناست که با یک شارژ کامل می‌توان با خیالی آسوده تا ۳ روز از قابلیت‌های پرشمار نرم‌افزاری این فبلت پرطرفدار استفاده کرد و از آن لذت برد.

gsmarena_001

امتیاز ۸۵ ساعت حکایت از آن دارد که گلکسی نوت ۵ به مدت ۵ ساعت با نوت۴ ۹۰ ساعتی اختلاف دارد و بدون شک متهم ردیف اول در این بخش افت میزان ظرفیت باتری آن است که به نحوی قربانی کاهش ضخامت دستگاه شد. بدون شک شارژدهی مطلوب گجت‌های الکترونیکی یک امر فوق‌العاده چشمگیر و مهم است و افت گلکسی نوت ۵ را در این بخش می‌توان به عنوان یک عقبگرد نسبت به نسل قبل قلمداد کرد.

البته فراموش نکنید که مدت زمانی که طول می‌کشد تا گلکسی نوت ۵ کامل شارژ شود به مراتب کوتاهتر از رقبایش است و شاید این موضوع بتواند افت کیفیت عملکرد این گوشی را تا حدودی به دست فراموشی بسپرد چرا تا که گلکسی نوت ۵ تا دلتان بخواهد سریع شارژ می‌شود، سریعتر از هر گوشی که فکرش را کنید!

اکنون که مقایسه‌ی دقیق کیفیت کار شارژدهی دستگاه را نسبت به رقبایش ملاحظه کردید، شاید با خیالی آسوده‌تر بتوانید در مورد آن اظهار نظر کنید. این نکته را هم فراموش نکنید که همانگونه نوت۴ با دریافت آپدیتی شدیدا در بخش باتری با رشد روبرو شد، این احتمال وجود دارد که این قضیه برای گلکسی نوت ۵ نیز تکرار شود و در آینده‌ای نزدیک سامسونگ عملکرد آن را در این بخش ارتقا بخشد بنابراین آنچنان هم به کار این پرچمدار خرده نگیرید!

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_note5_battery_life_test-blog-13670.php”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
53 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
raminrx7

عالیــــــــــــــــــــــه عملکردش با این حجم باطری و ضخامت کم گوشی و صد البته صفحه نمایش بزرگ Qhd بسیار بهینه!

Ari khan

میتونست از این عالی ترم باشه 😥

raminrx7

در اون صورت باید ضخامت گوشی رو زیاد میکرد!
الان فقط وب گردیش زیاد چنگی به دل نمیزنه هرچند با صفحه نمایش بزرگتر و رزولوشن بیشتر از z3+ تنها ۱ ساعت کمتر شده

Ari khan

رامین خان سامسونگ با عرضه A8 ثابت کرد که میتونه تو ضخامت خیلی کم هم حجم باتری زیادی قرار بده،A8 که ۵٫۹ میلیمتر بود ۳۰۵۰ میلی امپر حجم باتریش بودن اون وقت نوت۵ با ضخامت بیشتر فقط ۳۰۰۰ میای آمپره
سامسونگ خیلی خسیس بازی کرد تو نوت۵ 😉

Tech life

این بخش ویدیوش خراب کرده ولی درکل عالیه ‎:)

K.I.A.N

تو سری نوت یه لایه دیجیتایزر برای قلم هست که باعث میشه گوشی ضخیمتر بشه واسه همینم باتریش اندازه A8 نیست

mehrdad296

واقعا سامسونگ در بهینه سازی حرف اول رو‌میزنه اس ۶ هم روزای اول ۶۳ ساعت بود بنظرم با ابدیتی که براش اومد به ۷۳ رسید. پس نتیجه میگیریم که این اعداد موقتی هست و‌مربوط به نسخه های اولیه هست و مطمعنن با بروز رسانی هایی که انجام میده کاملا از نوت چاهار بالاتر قرار میگیره ، همیشه همینجور بوده ، نوت سلطان فبلتهاست :heart:
اینم بگم انتظار ها از سامسونگ خیلی بالاس همین الان این گوشی از هم رده ای هاش یک سال جلوتره ، اگه میخاست باطری ۴۱۰۰ میلی امپری بندازه. واسه اس ۷ توقع باطری ۸۰۰۰ میلی ازش داشتید اینا برمیگرده به سیاست کلی شرکت

SaEeD

۴۱۰۰ که میزاشت گوشی میشد ۲۰۰ گرم که همه گیر میدادن که چه خبره وزنش خیلی زیاده

احمد

شما اگه بعد اپدیت نتایج رو ببینی متوجه میشی تو وبگردی که مهمترین بخشه پیشرفتی نداره و فقط تو زمان مکالمه و ویدید تغییر کرده که جالب نیس.چون این اندازه تگنوت جون میده واسه وبگردی و نوت برداری افزایش اعداد تو وبگردی باید صورت بگیره

احمد

واسه من وبگردی خیلی مهمه نوت خوب عمل کرده ولی عالی نبود

jafar777

بچه ها این ویدیو رو ببینید اولین جعبه گشایی نوت ۵ تو ایران هست و در حال حاظر در دسترس هست
http://news.30mark.com/news/4955/%D8%AC%D8%B9%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-Galexy-note-5-%28%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C-%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%29.html

Saeed Sj

دوستان از دقیقه ۸:۰۰ تا دقیقه ۱۰:۰۰ این ویدیو رو ببینید مشکل رم در نوت ۵ وجود نداره ! فک کنم تا چند برنامه اجازه دارند فعال باشند ولی وقتی تعدادشون زیاد بشه برنامه های قبلی رو میبنده ! احتمالا برای سرعت و مصرف باتری این یه قابلیت باشه نه یه مشکل ! ولی با این حال سامسونگ باید یه گزینه براش میزاشت که غیر فعال بشه ! شایدم باشه
ویدیوش خیلی جالبه 🙂 >>
https://www.youtube.com/watch?v=dSinrec8UvY
!

SaEeD

دقیقا منم دیروز تو صفحه مشکل رم نوت ۵ گفتم اگه قابلیت هست باید به کاربر اجازه بده که هر کس نمیخواد غیر فعالش کنه

رسول آریان

جالب بود. ممنون.
بله، همینطور هم که دیروز گفتن، انگار تا ۵ برنامه رو اجازه میده.

far_zad

رسول جان من اصلا این رو قابلیت نمیدونم. از نظر مصرف بخواییم نگاه کنیم مسلما لود بودن برنامه تو رم انرژی کمتری مصرف میکنه نسبت به حالتی که برنامه از اول بارگزاری میشه. مگر اینکه زمان طولانی روی رم باشه و کاربر ازش استفاده نکنه که معمولا چنین چیزی پیش نمیاد.

من به شخصه انتظار داشتم تو نوت۵ این مشکل وجود نداشته باشه. مشکل خیلی مسخره ای هم هست و جالبه تو xda راه حل براش وجود داره ولی سامسونگ نمیخواد برطرفش کنه.

هیچ جایگزینی نداره این نوت وگرنه من به هیچ وجه برام قابل قبول نیست. نمیگم مشکل خیلی بزرگیه. اما وقتی آدم میبینه گوشی های چینی هم این مشکل رو ندارن ناخودآگاه ناراحت میشه

سامسونگ باید سریعتر مشکل رو رفع کنه. وگرنه براش نکنه منفی حساب میشه.
وقت کنم یه ایمیل براش میفرستم

Saeed Sj

دوستان “SaEeD” و “رسول آریان” !
شرمنده من دیروز کامنتها رو نخوندم ! 😉 منظوری نداشتم! :rose:

SaEeD

واسه چی شرمنده باشی داداش خب حرف حق رو گفتی دیگه منم حرف شما رو تایید کردم ویدیو هم جالب بود ممنون :rose: :rose:

رسول آریان

شرمنده چرا. اتفاقا من از اون ویدیو خوشم اومد.

رسول آریان

فرزاد جان در مورد مصرف باتری، شما به من و خودت و چندی از دوستان نگاه نکن.
من تقریبا روزی ۳ یا ۴ بار برنامه پس زمینه رو میبندم. چون دلیلی نداره که وقتی کارم با اون برنامه تموم شده، همچنان اون برنامه رو فعال روی رم گوشی نگه دارم و فشار بهش بیارم.
حالا اینکه بخواد یک ثانیه زودتر یا دیرتر برنامه برام باز بشه خیلی مهم نیست در ازای اینکه بخوام ۲۴ ساعت یک برنامه رو روی رم در حال اجرا نگه دارم و مصرف باتری رو زیاد کنم و به سیستم بار کاری بیخودی تحمیل کنم.

کلین مستر رو هم تقریبا هر شب یک مرتبه اجرا میکنم قبل از خواب که در حالت استندبای که گوشی بی استفادس، فشار به سیستم به حداقل برسه.

far_zad

این درسته.
ولی ما همچین قابلیتی تو developer options داریم.
دیگه لازم نیست گوشی به طور خودکار این کارو انجام بده.

الیته ایراد بزرگی نیست اما برا کسی که از گوشی به عنوان وسیله بازی استفاده میکنه و چند بازی همزمان اجرا میکنه این مشکل چندان خوشایند نخواهد بود

برا شخص من مهم نیست. چون این تست ها در عالم واقع خودشو نشون نمیده. خیلی از کاربرها اصلا متوجه نیستن چنین چیزی وجود داره.در حد ۳ ۴ تا برنامه تو رم لود بمونه کافیه.

SAWANA

یعنی z3compact واقعا ۱۴ ساعت مداوم با نور ۵۰ درصد رو میتونه دووم بیاره؟ یا نوت ۴ بیشتر از ۱۰ ساعت اونم به صورت مداوم و خاموش نشدن صفحه نمایش؟ حتی اگه حالت پرواز باشه. من یه زمانی همین تستای gsm رو نگاه کردم برای گوشیه فعلیم (zr) زده وبگردی ۱۱ ساعت امااز همون اول بیشتر از ۸ ساعت نمیشد. با باکمترین روشنایی باتریشم اصل بود . چه با رام اصلی چه سیانوژن. یعنی اگه نوت ۴ واقعا ۱۰ ساعت وبگردیو جواب بده قطعا تا یه مدت دیگه میخرمش.مدل c.
اما به نظر من تو تست باتری gsm همیشه اعداد رو برای همه گوشیا بیشتر از حد واقعی مینویسه. حتی اگه تو شرایط آزمایشگاهی باشه.
از دوستانی که نوت ۴ دارن میخام بپرسم واقعا وقتی با گوشی وبگردی میکنن در بهترین حالت چند ساعت با روشن بودن صفحه باتری از ۱۰۰ به ۱۰ میرسه.

monarch

عزیز من بدون فعال بودن حالت پرواز یعنی تحت پوشش شبکه ۴g همراه اول و با وای فای خونه به حدود ۷ ساعت و ۵ دقیقه رسیدم بعد گوشی خاموش شد
هنوز با حالت آفلاین امتحان نکردم ولی به احتمال قوی به ۸ یا ۹ ساعت میرسه
مدل گوشیم هم c هست

navid.m

تو متن نوشته ویدیو ۱۵ساعت :scratch: اصلاح لطفا

رسول آریان

با سلام به پویای عزیز
یه مساله ای سوال برانگیز شده که چرا در معرفی گوشی های جدید سامسونگ از عبارت “باتری غیر قابل تعویض” به عنوان یک ایراد یاد میشه، در حالی که در شرکت اپل، شرکت سونی، شرکت HTC و … شاهد همین مساله هستیم. خب اگر تعویض نشدن باتری یک عیب و ایراد هست، باید برای اکسپریاهای سونی و آیفون های اپل هم یک ایراد قلمداد بشه.
به نظرم این واژه باتری غیر قابل تعویض رو اگه کلا از متون مقالاتتون خارج کنید بهتره.
همچنین اگر نبود اسلات مموری کارت یک نقص بزرگ هستش، پس آیفون ها هم گوشی های نقص داری هستند، در حالی که همه به این حرکت آیفون عادت کردن و کسی نمیگه چرا باتری آیفون خارج نمیشه و چرا مموری نمیخوره.
البته برای سامسونگ هم عادی میشه، شک نکنید. هجمه انتقادات موقع رونمایی S6 و S6 Edge خیلی خیلی زیاد بود ولی موقع رونمایی از نوت۵ و S6 Edge Plus این انتقادات کمتر بود. مطمئنا زمان رونمایی از S7 و نوت۶ دیگه کسی در مورد نداشتن اسلات مموری و باتری غیر قابل تعویض صحبت نمیکنه.

Dontbon

جواب خوبی بش دادی پویا خوشم اومد 😉

رسول آریان

بله پویا جان فرمایش شما متین.
منظورم این هستش که به مرور زمان کاربرها و استفاده کننده ها عادت میکنن به این موضوع و باهاش کنار میان. همینطور که نسبت به ۶ ماه پیش کمتر به این موضوع خرده گرفته شد و ۶ ماه آینده و یک سال دیگه یواش یواش این مساله هم فراموش میشه.
مثلا شرکت سونی هم به یکباره تصمیم گرفت که باتری رو غیر قابل تعویض کنه و از اون زمان مدتی میگذره و دیگه الان کسی در مورد غیر قابل تعویض بودن باتری در اکسپریاها صحبتی نمیکنه یا حتی در محصولات شرکت HTC که اونها هم از ابتدا باتری هاشون غیر قابل تعویض نبود. حتی ما الان شاهد این هستیم که شرکت های چینی هم به این سمت دارن حرکت میکنن.

نتیجه اینکه: اگر مساله ای برای یک برند و یک گوشی عیب و ایراد هست، باید برای همه باشه. اینکه ما انگشت اتهاممون رو به سمت یک برند بگیریم و فقط این مساله رو برای اون عیب و ایراد بدونیم، حالا چه در رسانه های خارجی و چه داخلی، منطقا صحیح نیست.
تا پارسال روال کار به این شکل بوده و حالا تغییر کرده. از پارسال تا الان خیلی تغییرات دیگه هم افتاده.
بذارید یک مثال بزنم. مثلا شما هر روز با آژانس میرفتی سرکار، همه آژانسی ها تا الان اون مسیر رو ۱۰ هزار تومن میگرفتن، یکی از آژانسی ها ۸ هزار تومن میگیرفته. بعد از مدتی اون آژانس هم تصمیم میگیره مثل بقیه نرخش رو ۱۰ هزار تومن کنه. آیا میتونیم بهش ایراد بگیریم که چرا تو هم مثل بقیه شدی؟
متشکرم.

Rhasta

ب نظرم همون بهتر ک برش داشت چون ظرفیت حافظه های گوشی ها رو ب رشد است{اکثرا تو پرچم دارا شاهد حافطه های بیشتر از ۳۲ هستیم و ۱۶ کم کم داره حذف میشه}
و از سوی دیگه ب دلیل sd های بی کیفت ک موجود هست باعث صدمه ب خود گوشی یا کندی در امور و ایجاد لگ میشه

ممنون

REZA

رسول جان بنظر من باتری ای که قابلیت تعویض نداشته باشه خیلی هم خوبه.
خوبی های خودش و داره.ولی اگه باتری خراب شد مشکل پیش میاد که خیلی کم پیش میاد.
کارت حافظه هم با نبودش بیشتر حال میکنم!

raminrx7

باتری خراب شه مشکلی که پیش نمیاد!
راحت با یه هیت در پشتش باز میشه و تعویض میشه باتری!

knight20

بنظر من باتری غیر قابل تعویض برای محصولاتی که ضد آب نیستن یک عیب بزرگ محسوب میشه.حالا چه اون محصول سامسونگ باشه ، چه اپل باشه و چه هر شرکت دیگه ای.
در گوشیهایی که باتری قابل تعویض نیست برخورد با آب معمولا صدمات سنگینی به دستگاه میزنه.
باتریهای لیتیومی میتونن چندین آمپر جریان اتصال کوتاه ایجاد کنن که بسیار مخربه.
موفق باشید :rose:

Saeed Sj

اقای “رسول آریان”
اتفاقا برای منم نبود باتری قابل تعویض و درگاه میکرو اس دی زیاد مهم نبوده و نیست ! تنها مشکل من با نوت ۵ نبود IR هستش که اونم میشه گزشت ! اما هرچند که اپل و سونی و دیگر برند ها این کارو کردن و از این امکانات گزشتند دلیل نمیشه که سامسونگ هم همینکارو کنه و همینطور حالا هم که شده دلیل نمیشه ازش ایراد گرفت چون من توی معرفی و بررسی گوشی های اپل و سونی و …. ندیدم در قسمت معایب نوشته باشه نبود درگاه میکرو اس دی – باتری غیر قابل تعویض ! در کل مشکل باطری بایه پاور بانک و درگاه میکرو اس دی هم با یه OTG حل میشه اما چرا اینفرارد رو برداشته نمیدونم ! در مورد رم هم که دوستان اشاره کردن که قابل حل هستش و گوشی مثل نوت ۵ یکی از بهترین گوشی ها هستش ! در کل مشکل چندانی وجود نداره :rose:

riofarina

خوبه ولی میتونست خوبتر باشه.
امسال سال باتری نیست همشون تو قسمت باتری خراب کردن.

Rhasta

هنوز سال تموم نشده و باید پرچمدار اپل و سونی و مایکی رو هم بیاد داشت ک هنوز رو نمایی نشدن

riofarina

البته البته درسته
اصلاحیه:امسال سال باتری نیست همشون تا به امروز خراب کردن.منتظر بقیه میمونیم.

elin

سلام من سه روز گوشی نت ۵ گرفتم از شارژش راضی نیستم خیلی زود تموم میشه.چیکار کنم؟ایراد نداشته باشه؟فروشنده گف ۸ساعت بزارین شارژ منم زدم صب که روشن کردم سیم کارتمو انداختم ۲درصد شارژش کم شد اصلا وای فایم روشن نبود دو سه ساعت رفتم تلگرامو اینترنت دیروز دوباره زدم شارژ ۱۱ ساعت شارژ نگر نمیداره اونم دسه ساعت استفاده نکردم

pouya khoshbin

خوبه دیگه از باتری چی میخواین دو روز هم کافیه چ برسه سه روز 😉

galaxy

چیزی که معلومه اینه باطری نوت پنج با این صفحه و امکانات عالییییییه

رسول آریان

بله ۱۰۰%

چون هم صفحه بزرگتری داره و هم ppi بیشتری داره (نسبت به اغلب رقبا)

با این سایز و این انبوه پیکسل ها و کاهش ۲۲۰ میلی آمپر/ساعت از حجم باتری، کارش ستودنیه.

Yas

به امید روزی که باطریها قابل تعویض برا کاربر باشه و با ۱۰دقیقه ۰تا۱۰۰فول شارژشه و ۳ روز تمام با استفاده سنگین شارژدهی داشته باشه :yahoo:
ایشالله سال ۲۰۲۰

JOHN

باتریش عالیه ولی سه روز زیاده به نظرم.
اگر نوت۵ سه روز باشه باید نوت ۴ و زد ۲ که ۹۰ و ۸۹ ساعت زمان باتریشونه بیشتر از سه روز دوام بیارند. :yes:

مبارک خریداراش :heart:

Different_boy

کاش شرکتها اینقدر خودشون رو مسئول میدونستن که بدون کم حجم کردن باتری ضخامت دستگاه رو کم کنن و به باطری و شارژ دهی اون به عنوان یک مزیت بسیار بزرگ و نگه داشتن احترام مشتری نگاه میکردن.در این صورت اینقدر جنگ ضخامت نداشتیم.بنظرم کاری که سامسونگ توی ای۸ کرد آزمایشی بود و این ریسک رو توی پرچمدارهاش نکرد.اول میخاد محک بزنه چطور از آب در میاد اون تکنولوژی در سطح پایین و فروش کم.اگر مشکلی داشت برطرف کنه و برای اس۷ و نوت۶ شاهد این تکنولوژی باشیم.
پویا جان اگر میشه مدت زمان شارژ نوت۵ و اس۶اج پلاس رو هم بذارید ببینیم چقدر پیشرفت کرده این بخش گوشی های سامسونگ.

Saeed Sj

البته که پیشرفت کرده
https://toranji.ir/بنچمارک-عمر-باتری-گلکسی-نوت-۵-؛-عملکردی/
دقیقتر بخوای >comment image
دقیقتر
Note 5 : 81 min
S6 Edge Plus : 80 min

Saeed Sj

اقای پویا رحمانی میشه این ویدیو رو بزارید ؟ :rose:
http://hw16.asset.aparat.com/aparat-video/e006da4c4d2a517899e96ff78b58ce692959262-360p__51709.mp4

رسول آریان

خیلی عالی بود.
تقریبا همه جوره بررسیشون کرد.
برتری نوت۵ کاملا مشخص بود.
ولی خب بازم بهتره صبر کنیم و با گوشی جدید آیفون مقایسه کنیم.

Saeed Sj

دقیقا چون بررسی کاملی بود درخواست کردم ! در کل منتظر ۶sمیمونیم

SAYROS

اگه مشکل مولتی تسکینگ نداشت شارژدهیش به شدت کمتر میشد. الآن پردازش تو پس زمینه محدوده که شارژدهی اش خوبه. ولی منم میگم با آپدیت شارژ دهیش بهتر میشه

Navid

باطری غیر قابل تعویض تو ایران یه مزیته چون اینجا اکثر باطریهارو عوض میکنن

رسول آریان

بله، متاسفانه ازین دست اتفاقات توی این مرز پر گهر زیاد افتاده.

Only.Toranji

سلام..میگم الا نوت ۵ واسه فروش رفته بازار جهانی؟؟؟
آخه یکی از بچه ها تو اهواز آورده و الان میخواد بفروشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...