حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عکس‌های بیشتری از ساعت هوشمند مرموز ال جی به بیرون درز کرد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

طبق یک گزارش که در اوایل این هفته منتشر شد، ساعت هوشمند مرموز ال جی در راه گرفتن مجوز FCC دیده شد. خود FCC اقدام به انتشار عکس‌های این ساعت نکرده است اما در نمودار منتشر شده یک طرح از یک ساعت هوشمند مستطیل شکل دیده شده است. البته با توجه به این که ساعت اخیر عرضه شده توسط ال جی شکلی گرد داشت، می‌توان به این نتیجه رسید که فقط ساعت هوشمند جدیدی در راه است. در ادامه برای دیدن عکس‌های بیشتر از این ساعت همراه باشید.

حال به لطف عکس‌های جدید منتشر شده، می‌توان حدس‌های بیشتر و البته دقیق تری نسبت به این ساعت هوشمند زد. همانطور که در عکس‌ها می‌بینید، از طراحی و برچسب کوچک رو آن می‌توان این ایده را در نظر گرفت که این دستگاه در رده ” Sport ” قرار می‌گیرد که البته با دقت بیشتر نیز می‌توان گفت که این ساعت مناسب برای تناسب اندام است.

ال جی به عنوان یک شرکت پیشرو در رده ساعت‌های هوشمند است چون که قبلاً ساعت LG Watch Urbane را نیز به عنوان یک ساعت لوکس و خاص به بازار عرضه کرده است. اما متاسفانه در مورد مشخصات محصول جدید این شرکت نمی‌توان اظهار نظر دقیقی کرد و هنوز مجهول باقی مانده است. اما طبق گفته‌های منبع ظاهراً این محصول ال جی از Android Wear استفاده نخواهد کرد و این گفته شانس دستبند بودن این محصول آن هم از رده تناسب اندام را هر چه بیشتر تقویت خواهد کرد.

در هر صورت انتظار می‌رود که ال جی در IFA پیش رو از این محصول پرده برداری کند. پس تا آن موقع می‌توان انتظار لو رفتن جزییات بیشتری را از طرف لودهندگان عزیز داشت!

lgsmartwatch-821-1

lgsmartwatch-821-2

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/08/lg-mysterious-smartwatch-photos-leaked/” target=”blank” background=”#159f84″]ubergizmo[/su_button]

[su_button url=”http://thedroidguy.com/2015/08/images-of-a-mystery-lg-wearable-leak-out-1048229″]thedroidguy[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
میلاد

نمیدونم طراحی جالبی نداره یا توی عکس بد افتاده به هر حال امید وارم کاربرد خوبی داشته باشه

Chalton

🤪

Chalton

😁😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....