حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری از یک نمونه ساختگی برای سونی اکسپریا زد ۵ ؛ تغییرات مثبت

نوشته

8 سال قبل | 88 دیدگاه | ترنجی

بالاخره موقع آن رسیده است که خود را برای ظاهر فلزی دستگاه های سونی آماده کنیم. اگر به یاد داشته باشید برای شما شمای فنی دستگاه اکسپریا زد ۵ را نشان دادیم. اکنون تصاویری منتشر شده است که ظاهر ساختگی سونی اکسپریا زد ۵ را به ما نشان می دهد و احتمال استفاده از بدنه فلز را بیشتر از گذشته بالا می‌برد. در ادامه همراه باشید.

سونی استفاده از صفحه نمایش Quad HD را امتحان کرد و اگر به یاد داشته باشید در تست های باتری نیز بسیار خوب عمل کرد به همین دلیل مشکلی از نظر استفاده صفحه نمایش Quad HD در نسل بعدی پرچمدار این شرکت نیست. این که سونی بخواهد دوربین خود را ارتقا بدهد، طبیعی خواهد بود اما قسمت مهم نرم‌افزار دوربین است که برای رقابت مستلزم رفع ایرادات آن خواهد بود. ۳ یا ۴ گیگابایت رم از دیگر مشخصات فنی آن خواهد بود. بد نیست بدانید با توجه به شایعه‌های قبلی در مورد استفاده از سیستم خنک کننده جدید، سونی احتمالا بخواهد از اسنپ ۸۱۰ استفاده کند. در این مورد بسیار شک و تردید  داریم و صرفا منتظر مراسم رونمایی خواهیم بود. در ادامه تصویر اول مطلب، دیگر تصاویر را ببینیم:

۲٫

۳٫

۴٫

۵٫

نظر شما چیست؟ آیا این دستگاه تمام فلزی سونی خواهد بود؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Sony-Xperia-Z5-dummy-unit-allegedly-photographed-in-the-wild_id72929″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
88 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Behzad 1280

بخدا دیگه کاسه صبرمون لبریز شد رفت پی کارش !!
ینی اینبار برا بار چندم قسم خوردم اگه ایندفعه سونی، یه گوشی واقعا “سونی” معرفی نکنه، دیگه کلا میبوسمش میزارمش تو کشو میرم سراغ سامسون یا موتورالله …
دیگه این بار وقعا این کار رو میکنم

Moazez

موتورالله؟!! خخخ

S-M-B

داداش دمت گرم خدایی
بهزاد الان تو خونه چنتا کشته و مفقودالاثر دادیم.
انصافا غم باد گرفته بودیم،زدی با یه تیر جامعه اسلامی رو شاد کردی.
فقط اون موتورولا ست نه موتور الله.
:yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Dr.Zed

موتورالله :))))))))

حبیب

انسان ممکن الخطاس!
البته بعضیا میگن حایزالخطا هم میتونه باشه!
ولی در کل بدور از هر گونه تمسخر،واقعا لبخند اومد رو لبم!

Behzad 1280

خوشحالم که خوشحال شدید، آخه من هر وقت نظر میزارم هیچکی خوشحال نمیشه همه فحشم میدن !

حالا ینی واقعا اون موتورالله نبود؟
لابد اون یکی هم سامسون نیست ؟
بابا اذیتمون نکنین، گرفتین ما رو هاااا

😉

S-M-B

تاج سری :rose: :rose:

beni 8087

داداش من هم با تو موافقم

amir619

اقا مسخره نکن دیگه.

SONY 1946

این گوشی حرف های زیادی برا گفتن داره،هم ظاهر زیبایی داره و هم باید منتظر تغیرات بزرگ در باتری و دوربین باشیم،مطمئن باشید این گوشی بی رقیبه

beni 8087

داداش من هم با تو موافقمسونی بدترین برندا همه میدونن

احمد

قبلا هم گفتم سونی هیچ مشکلی به جز پردازنده نداره طراحیش هم به اوج بلوغ رسیده با این تغییرات ای کاش دوربینشم از ۸ مگا تو اوتوماتیک خارج بشه

Moazez

با سیستم فوکوس هیبریدی مثل m5 از تمام مگاپیکسل استفاده خواهد شد.

سامی ( سامسونگ یعنی سه ستاره )

بد نیست خوبه یکم زشته :negative:

S-M-B

این یکم زشته
اس ۶ چقدر زشته اون وقت؟
:heart: :heart:

✰ BARDIYA ✰

با توجه به این تصاویر این گوشی تمام فلزی هست و از شیشه خبری نیست در پشت دستگاه!
نکته جالب هم دوربین بزرگ هست که در پشت گوشی قرار داره مطمئنن از سنسور جدید استفاده خواهد کرد که همزمان با معرفی دستگاه از ان رونمایی میکند
فقط نکته ای که هست اینکه چرا لوگوی سونی در پشت دستگاه مشاهده نمیشه با توجه به قاب شفافی که روی گوشی گذاشته شده اما خبری از لوگوی سونی و حتی Nfc نیست در صورتی که بغل شاتر دوربین لوگوی دوربین مشاهده میشه!!
این گوشی فوق العاده خواهد شد بی صبرانه منتظرش هستم فقط ۱۱ روز دیگه تا رونمایی مونده هیجان معرفی این گوشی خیلی زیاده چون هیچ اطلاعات دقیقی ازش به بیرون درز نکرده :yahoo:

iman

فریم دورش عالییییییییییییییییه بالاخره اینجوریش کرد ایول ! پشتش شبیه فلز نیست ؟:////
دکمه پاور هم خیلی زیباست خیلی ! تنها نگرانیم پردازنده اس بقیه مواردش همون زد۳+ هم عالی بود دیگه این که جای خود دارد

pouya

فلش که رفته بود کنار حالا باز اینجا اومد پایین مثل قبل :scratch:

هنوز نمیشه هیچ نظری داد ک خود این زد ۵ یا ن :wacko:

به صبرانه منتظر معرفی

Moazez

من حدث میزنم بدنه از فلز باشه.که البته اگه شیشه باشه من بیشتر دوستش دارم. دوربینم بزرگتر شده. ببینیم مثل z3+ که با تمام انتقادات مخالفان سونی بهترین پرچمدار نیمه اول سال بود میتونه نیمه دوم سالو z5 هم برای خودش کنه یانه. خیلی مرموز داره کار میکنه سونی.با توجه به خنک کنندخ جدید احتمال اینکه فرکانس s810 رو ببره بالا وجود داره تا قدرت واقعی این پردازنده رو بنمایش بذاره. صفحه نمایش هم خداکنه همون FHD باشه چون FHD سونی از بقیه خیلی بهتره.

S-M-B

شک نداشته باش همینطور هست.
بذارت برات بیشتر بگم اگه قابل بدونی
وقتی زد ۲ اومد همه گفتن.اهههه و خیلی راحت از کنار بسیاری از تغیرات و پشرفت های اون رد شدند،فقط و فقط بخاطر شباهت داشتن به زد۱٫
بلندگوی استریو،باطری بی نظیر،۳ گیگ رم و سایر پیشرفت ها رو در دوربین،صفحه نمایش،قدرت و سرعت و….. رو نادیده گرفتند.

وقتی زد ۳ اومد گفتن چیزی بجز طراحی اش تغیر نداشته.
افزایش مقاومت در برابر اب و گرد و غبار،شکستن رکورد باطری،صفحه نمایش بسیار بسیار عالی (در حد رقابت با کواد اچ دی)،افزایش قدرت اسپیکر ها،باطری حجیم در ابعاد و ضخامت کم و … + امکانات نرم افزاری جدید رو نادیده گرفتند.

وقتی زد۳ پلاس اومد پیشرفت ها در زمینه دوربین و صفحه نمایش به حد بسیار عالی رسیده بود.
اما
همه اینا رو ندیدن و فقط مشکل گرمای پردازنده رو دیدند که اس ۶ هم کمی ای از اون نداشت.

حالا زد ۵٫میبینم که میگن زشت شده،تغیر نکرده،ضخیم تر شده و…..
باید منتظر بود تا کامل رو نمایی بشه اونوقت حرف حساب زد.

Moazez

دقیقا حرفتو قبول دارم.

S-M-B

این هم از راه رسید
بسیار عالی :yes:
فعلا طراحی اش حرفی برای گفتن باقی نذاشته.امیدوارم زودتر بیاد بیشتر باهاش اشنا بشیم.

S-M-B

دستم خورد خودم رو گزارش دادم :wacko: :wacko:

واقعا چقدر من پسر خوبی ام

aryan esmaeilzadeh

خیلی عالی فقط ضخامتش زیاده.جا گیری کلید های ولیوم بشدت نامناسبه ولی تا زمانی که دوربینش بیرون نزنه،اشکال نداره :yes:

Sasan Entezari

من خودم سونی دارم، اگه سونی z5 این باشه عمرا اگه بخرمش

note5

مقاله راهنمای خرید تلویزیون : کدام را بخرم؟ ۴K یا Full HD ؟

Click here to view the original image of 700x450px.

با طرح یک موضوع که ذهن خیلی از فناوری دوستان را مشغول خود کرده شروع میکنیم و آن هم اینکه آیا زمان آن رسیده که یک نمایشگر ۴K بخرم یا نه؟ آیا پول اضافه برای کلمه ۴K پرداخت بکنم یا نه؟

تا همین چند وقت پیش نمایشگر های ۴k یکجورایی گران محسوب میشدند در حالی که نمایشگرهای های Full HD معمولی خیلی ارزان در دسترس عموم قرار داشتند. برای مثال سال گذشته یک مانیتور ۴k قیمتی معادل ۳۵۰۰ دلار داشت ولی در حال حاظر یک مانیتور ۴K ایسوس را میتوان با قیمتی حدود ۸۰۰ دلار خریداری کرد و یا یک تلویزیون VIZIO را با کمتر از ۱۰۰۰ دلار میتوان خرید. اگر یه نگاه به یوتیوب یا ویدئوهای دور و برتان بندازید مشاهده میکنید که بیشتر ویدئو ها Full HD هستند، درست مثل خیلی از مانیتور ها و تلویزیون های دور و برتان !

در بیشتر فروشگاه ها و نمایشگاه ها، بزرگنمایی بسیار زیادی در مورد این نمایشگرها صورت میگیرد. آنها تصویر را به صورت Slow Motion و با کیفیت بالا بخش میکنند. تصاویری که از قبل فقط برای این منظور تهیه شده. کلی تکنیک روی این تصاویر پیاده میشود تا شما مجذوب تصویر شوید و با خود بگویید ” عجب چیز خفنی” !!

چرا ۴k فعلاً ارزش پرداخت پول اضافی را ندارند؟!

اگر ۲ تلویزیون ۵۰ اینچ را کنار هم بگذارید، که یکی ۴K با قیمت ۹۹۹ دلار و دیگری FULL HD با قیمت ۸۹۹ دلار باشند و تصویری واحدی را روی این دو بخش کنید من FULL HD را برای خرید پیشنهاد میکنم. دلیلش هم آن است که تلویزیون ۴K در فاصله نرمال کاربر تا تلویزون (۲ متر و بیشتر) و تا سایز ۷۰ اینچ هیچ برتری نسبت به FULL HD ندارد.

” همانطور که میدانید کیفیت بیشتر شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای ایران به صورت SD ، HD ، است .
و تلویزیون های ۴k کیفیت این محتوا را Upscale یا ارتقا میدهند . و این موضوع به تلویزیون شما بستگی دارد هر چه تلویزیون خریداری شده از نظر
قیمت و فناوری بهتر باشد این عمل ارتقا تصویر بسیار بهتر انجام میگیرد . پس از یک تلویزیون ارزان ۴k انتظار معجزه ارتقای تصویر نداشته باشید. و اینکه هر چند تلویزیون خریداری شده ۴k پیشرفته باشد و عمل ارتقای تصویر به بهترین شکل ممکن صورت گیرد. باز هم در نهایت با تصویر کمی کدر و تار مواجه می شوید . ”

(آشنایی با عمل ارتقای تصویر Upscale)

در تصویر زیر میتوانید یک مقایسه بین دو نمایشگر Full HD و ۴K را مشاهده نمایید. واقعا کار سختی است که تشخیص بدهید کدام یک ۴K است.

Click here to view the original image of 770x513px.

نکته دیگر اینکه در یک اتاق نشیمن، تماشاگران عموماً آن دقت لازم برای تشخیص وضوح بالاتر ۴K نسبت به Full HD را ندارند. بعد از دیدن کلی نمایشگر ۴K و مقایسه آنها با Full HD میتوانم به شما قول بدهم تغییرات بسیار ناچیز هستند و این تغییرات باعث نمیشوند تصاویر در نمایشگرهای ۴K بهتر از Full HD باشند.

با توجه به این که در حال حاظر محتوای ۴k بسیار بسیار محدود هستند و محتوای موجود بیشتر مربوط به کلیپ ها کوتاه و سمپل ها چند دقیقه ای می باشند .
و نیز با توجه به این که در ایران بیشتر شبکه های ماهواره ای و تلویزیونی کیفیت SD دارند . و فیلم های موجود اکثرا به صورت HD و DVD هستند.
بنابراین هزینه برای خرید ۴k در حال حاظر به دلایل فوق الذکر بیهوده است . زیرا محتوای موجود از جمله SD ، HD و DVD در یک تلویزیون Full HD بهتر نمایش داده میشوند تا در یک تلویزیون ۴k !!!
در حال حاظر تلویزیون های ۴k با بازه های قیمتی مختلف و برخی نیز هم قیمت با تلویزیون های Full HD وارد بازار شده اند . اما شما میتوانید با همین هزینه یک تلویزیون Full HD با کیفیت عالی تهیه کنید .

Mehdi69

به نظرتون اینجا مکان مناسبی برای اینجور مطلبی بود؟؟

S-M-B

بردادر گرامی من
واسه به حاشیه کشیدن این پست از این کارا نکن.
سخت نیست ما هم تو بررسی نوت ۵ خاطرات دوران سربازی رو تعریف کنیم.
:rose: :rose:

feri131

ایول…مطمنا سونی دوباره میترکونه..من فقط یه بار سونی داشتم چند سال پیش…اکسپریا سولا…واقعا گوشی عالی بود..صفحه نمایش و دوربین توپ…….مطمنا زد۵ دوباره سونی رو به روز های اوج خودش میرسونه…. :yahoo: :yahoo:

Mehdi69

دیروزم گفتم فلز به نظر میاد تا شیشه.ولی واقعا دستگاه مرموزی شده این زد۵ هر گوشی بود تا الان تمام عکس و اطلاعاتش درز کرده بود اما ما الان اطلاعاتی ازش نداریم و هرچی هس در حد حدس و گمان و ظاهرا استراتژی سونی برای جلوگیری از درز اطلاعات داره جواب میده هعرچی که هس امیدوارم ی ارتقا خوب و چیزی که در خور نام سونی هس باشعه

im80za

بابت افتضاح جدید سونی به طرفداران عزیز تبریک میگم که زد۳ پلاس کمترین نمره برسی رو از فون اریا و جی اس ام اریا در پرچمداران ۲۰۱۵ دریافت کرده
در قسمت نمایشگر نوشنه شده روشنایی بالایی داره اما دقت رنگ بسیار پایین هست و غیرطبیعی
در قسمت دوربین نوشته جزئیات پایین هست و پیشرفت محسوسی نداشته
در قسمت باتری نوشته نسبت به نسل قبل پسرفت داشته و یک پله پایین تر از پرچمداران ۲۰۱۵ و نسل قبلی هست.
در قسمت پردازنده بنچمارک های پایینی اورده و داغی بیش از حد حتی پس از آپدیت هم گفته شده داره.
اسپیکر ها هم نسبت به نسل قبل کاهش کیفیت داشتند.
جالبه وقتی سونی تو فون اریا امتیاز بهترین باتری رو دریافت میکنه میشه معتبرترین سایت ولی وقتی کم میارن میگن جیره خواره

Moazez

دوست عزیز اینجا جاش بود درمورد z5 نظر میدادی. در مورد صفحه نمایش و دوربین همه دیدن z3+ امسال همه مقایسه هارو پیروز شد. و اینم بگم جهت اطلاع که هرچی روشنایی صفحه نمایشی بیشتر باشه کلوین بالا میره و فقط کافیه ۱۰% نور صفحه نمایشو کم کنید تا به ۶۵۰۰ کلوین برسونید صفحه نمایشو مثل z2 که سونی نورشو رو ۵۰۰ نیت تنظیم کرده بود و نمره ۶۷۰۰ گرفته بود. البته دمای رنگ مبنی بر نادقیق بودنش نیست همونطور که در مقایسه ها دیدیم کیفیت خارق العاده z3+ بسیار بیشتر به چشم اومد از همه گوشیهای دیگه.صفحه سامسونگ هم رو basic دقیقه که فکر نکنم حتی یک نفر رو این تنظیم کار کنه با گوشی. زیاد رو حالت اتوماتیک کار میکنن که دماش نزدیک به ۱۳۰۰۰ کلوین هست.پس کلوین بالا بد نیست بلکه زیباترم هست.نمره باتری هم درسته نسبت به نسل قبل که z3 باشه پسرفت داشته ولی از تمامی پرچمداران نیمه اول سال بالاتره که بدم نیست.اسپیکرها هم نسبت به z3 بله من قبول دارم صداش کمتر شده چون تست کردم ولی کیفیتش حفظ شده. اینم دقت داشته باش همه چی عددی که سایتها میدن نیست بلکه تو عمل گوشی باید اونجیزی که ما میخوایم باشه.به هرحال با تمام تفاصیر کامل ترین گوشی تا الان z3+ هست

maani

آقای معزز عزیز واقعا لذت میبرم اینهمه توانایی و تغییر رو در شما میبینم نکه بخوام بی ادبی یا جسارتی کنم بگم قبلا بد بود ولی واقعا از این تغییرات مثبت لذت میبرم هم منطق بیشتری تو بیانتون هست هم زیبا تر و مثبت تر نظرتون رو میگید هم بیشتر به دل میشینه و تاثیرگذارتره اینجوری از اطلاعات شما و دیگر دوستان بیشتر بهره مند میشیم و لذت میبریم

Moazez

آقا مانی عزیزی

S-M-B

نمردیم و معنی واقعی افتضاح رو از شما فرا گرفتیم.
حتما اس۶ بالاترین دقت رنگ رو داره؟برف زرد هنوز یادته؟یادت رفته بررسی صفحه نمایش های زد۳ پلاس و اس۶ اج؟

در قسمت دوربین هم که یادت رفته گمونم چطور زد۳ پلاس،اس۶ تون رو له کرد گذاشت جیب.مقایسه اش تو همین سایت هم هست.

باطری فکر نکن اس ۶ شاخ گاو شکسته.پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ مصرفش بالاتره.

هر سال هم سامسونگ قهرمان پیست بنچمارکه،اما در عمل چی؟۲ ماه بعد گوشی با لگ و تاخیر هایش چطور تو ذوق میزنه؟

اسپیکر بازم سونی خیلی جلوتر از سامسونگ هستش.فون ارنا رشوه میگیره،اره رشوه میگیره.

من از بررسی فوق فوق فوق فوق عادلانه زد۳ پلاس تو سایت همسایه فهمیدم سامسونگ چه خواب هایی برای زد۳ پلاس دیده.
نتیجه:حرفت کاملا اشتباه و نادرسته.

mehrdad296

بدترین رنگ و اشباع رو زد تری پلاس داره اس سیکس جذاب ترین زنگها رو نمایش میده و دقیق ترینشون ، نوت پنج هم که دیگه چند روز پیش مشخص شد دقت رنگش ، اینقدر چرت نگید والا دیگه خداییش مزحکه خاص و عام شدید هرجا اسم فن های سونی میاد به کم اطلاعی و سفسطه گری و ادعاهای واهی کردن ازشون یاد میشه ، ادم چقدر دیگه ترول میتونه باشه که سایت دوکس دیسپلی میت و بقیه سایتهای معتبر رو قبول نداشته باشه ولی اپارات و کسپرین حجت باشه ، متاسفم برات :negative:

Moazez

آقا مهرداد رو حالت basic فقط سامسونگ دقیقترین رنگهارو بنمایش میذاره. رو اون حالتی که تو استفاده میکنی نادقیقترین رنگ یچیز اونورته سامسونگ مثل این مقایسه که برات الان میذارم.
http://s6.picofile.com/file/8207083942/tmp_15555_IMG_20150816_WA0057732719916.jpg

http://s3.picofile.com/file/8207083984/tmp_15555_IMG_20150816_WA0060_122266057.jpg

mehrdad296

اولا که تو برسی ترنجی ، مگه سایت ترنجی اعلام کرد سونی رنگاش بهتره ؟؟ فنهای سامسونگ اعلام کردن بهتره ؟؟ ففط خودتون گفتید بهتره ، اخه چطور میشه ادم با چشم بتونه رنگ های دقیق رو‌بر اسا کد تشخیص بده ؟؟ اونم وقتی متعصبی . تو قسمت دوربین هم که مقایسه ترنجی دوربین اس شش رو گذاشته بودن رو نصف قدرت شما برو با هر دو گوشی رو حداکثر توان عکس بگیر بعد بیا بگو ، مگر اینکه قدرت سامسونگ رو نصف کنی که بهش برسی ، شیر رو قل زنجیر کنی و رو سرش ادعا کنی ، دیگه اینو کل دنیا میدونن بهترین عکسها رو سامسونگ میگیره و سونی دوربینش چه اوتو چه دستی یه خروجی داره ،

Moazez

در بحث صفحه نمایش هیچ حرفی ندارم چون واقعیت مشخصه کدوم بهتر بود. در بخش دوربین هم فقط ترنجی نبود. در it resan و دیجیاتو هم z3+ بهترین دوربینو بین تمام گوشیهای اندرویدی داشت.

pouya

منم از فردا یه سایت بزنم با هزار تا دلیلی بگم سامسونگ چرته اون وقت تو ببینم باور میکنی یا فقط سایتایی ک سامسونگ بهتر میدونن قبول داری؟؟؟

اگه این طور ک هیچی اصلا با شما متعصب نباید منطقی حرف زد

دوم اینکه همه چی به گفتن نیست شما خودت بیا در عمل مقایسه کن ببین کدوم خوبه

تو میگی صفحه نمایش تو اون سایت گفته سامسونگ بهتره پس چطور شد تو همین جا مقایسه ای ک شد زد ۳+ برنده شد همه م دیدن

خودت برو بازار موبایلتون دوتاش تست کن بعد مرد باش بیا بگو کدوم بهتر بود

همتون متعصبین متعصب

Mehdi69

آخه پویا جان تعصب مگه میزاره بگه زد۳ پلاس بهتره

im80za

نیازی نیست برم بازار موبایل خودم اس ۵ دارم داداشم زد ۳ مقایسه کردم از لحاظ دوربین و نمایشگر سامسونگ خیلی بهتره

Moazez

یا داداشت z3 نداره یا تو s5 نداری. اونکه s6 حرفی نداره بزنه. S5؟!!! اگه راست میگی عکس بذار مثل من.

mehrdad296

نظر من آرا اینجا پاک شد ؟؟
شما فک کردی دیسپلی میت یا دوکس به همین راحتی به اینجا رسیدن ؟؟ نخیر با برسی های دقیق و تخصصی و امارهای صحیح ، با کلی امکانات و میلیونها دلار دستگاه و تاسیسات ، اونوقت شما اومدی میگی منم مرجع تخصصی میزنم خخخخخ ، اون همه نخبه و پرفسور که بنیانگذار کلی استاندارد توی این زمینه هستن ، اونوقت شما با مدرک سیکل چنین سایت بزرگی رو زیر سوال میبری ، مطمعنن اگه مهندسای دیسپلی میت بدونن شما قبولشون نداری از خنده به دیار باقی میشتابن ، اعتبار با دروغ و تعصب بدست نمیاد اونم درسطح حرفه ایه جامعه جهانی ‌ لطفا با این حرفا خوذتون رو بی ارزش نکنید

Moazez

ببینم مهندسای دیسپلی میت بیشتر حالیشونه یا مهندسای سونی؟ دیسپلی میت چجور مرجعی هست که هیچ شایتی حرفشو تایید نمیکنه؟!! چجور مرجعیه که هیچ برندی دستش گوشی نمیده بررسی کنه؟!! تو به چشمات اعتقاد نداری اونوقت من چجوری میتونم به حرفای تو اعتقاد داشته باشم؟

Cortex

به نظر من بدنه شیشه دوست داشتنی تره :yes: مخصوصا رنگ مسی…در کل باید گوشی خیلی خوبی در بیاد

mehrdad296

ای بابا این که باز همونه یعنی فن های سونی به چه امی دیگهدازش طرف داری میکنید والا سامسونگ اگه این کارو بامن میگرد میبوسیدمش میذاشتمش کنار ، مشکل سونی تغیر جنس بدنه نیست طراحی کامل میخاد جدید میخاد ، دیگه امیدی بهش نیست ، :negative:

Moazez

جون من کسی جواب بهش نده.خخخ

pouya

فقط به خاطر شما

اعصابمون این دهاتیا خراب کردن

mehrdad296

پوریا دهات محل زندگی شماست البته پشت کپهی بیشتر بهت میخوره خخخخ میخاد سایت دیسپلی میت بزنه .، یعنی دقیقا حرفت با یه پشت کوهی یکی بود ،

S-M-B

مهرداد جان
نفسم
چرا اینقدر اصرار داری که سونی بده سامسونگ خوبه؟.خب سونی نخر برادر من نه اسلحه رو سرت گذاشتن، نه داعش ماعش در کاره.سامسونگتو بخر لذتشو ببر.
من فقط اینو به خوبی درک کردم تعصبت به سامسونگ در هر حالتی بالاست
سونی اینکارو باهامون کرده؟منظور چیه اونوقت؟
والا فعلا سونی حداقل مثل سامسونگ مارو محدود نکرده به ۶۴ گیگ حافظه.
سامسونگ جونت هر سال ریزش امکانات داره.سال دیگه دوربین داشته باشه صلوات.
شما خودت مثال بارزش هستی.سامسونگ تو اس ۷ بهت حافظه داخلی ۳۲ گیگ بندازه بازم میگی خیلی زیاده.
اصلا شما با ۴ گیگ هم سر میکنین.

S-M-B

مهرداد جان
نفسم
چرا اینقدر اصرار داری که سونی بده سامسونگ خوبه؟.خب سونی نخر برادر من نه اسلحه رو سرت گذاشتن، نه داعش ماعش در کاره.سامسونگتو بخر لذتشو ببر.
من فقط اینو به خوبی درک کردم تعصبت به سامسونگ در هر حالتی بالاست
سونی اینکارو باهامون کرده؟منظور چیه اونوقت؟
والا فعلا سونی حداقل مثل سامسونگ مارو محدود نکرده به ۶۴ گیگ حافظه.
سامسونگ جونت هر سال ریزش امکانات داره.سال دیگه دوربین داشته باشه صلوات.
شما خودت مثال بارزش هستی.سامسونگ تو اس ۷ بهت حافظه داخلی ۳۲ گیگ بندازه بازم میگی خیلی زیاده.
اصلا شما با ۴ گیگ هم سر میکنین.
:rose: :rose: :rose:

ahmadreza1331

سلام به همه.
ببخشید مربوط نیست
آقای moazez ؟
آپدیت ota چه فرقی با آپدیت با pc میکنه ؟
و یه سوال دیگه ک دارم اینه ک من گوشیمو ۷ ماه هست خریدم ( زد ۲ )
یه مدت هست یه لایه سفید مانند روی دوربین ظاهر شده و به شدت روی کیفیت دوربین تاثیر گذاشته.
هرکاری هم کردم پاک نشد یا نرفت.نمیدونم چیکار کنم ! تروخدا ی راه حل بگید دیگه حتی تو دوربین نمیرم !
اولش خیلی کیفیت عالی ای داشت و من منکر کیفیتش نمیشم اما اینطوری ک شد ، به شدت کیفیت دوربین بد شده.
مثلا از ی گل ک عکس میگیرم جزئیاتش محوه.کاملا مشخصه لایه هه رو دوربین تاثیر گذاشته.
چیکار کنم پاک شه ؟
راستی یه مدته وقتی وای فای رو بعد از بازکردن قفل روشن میکنم روشن نمیشه.و باید دوباره خاموش روشنش کنم ؟ مشکل از کجاست ؟
راستی ی سوال دیگه دارم ( بخاطر سوال های زیادی ببخشید ! )
چجوری باید ریست فکتوری کنم ؟ ………
قبل و بعد از آپدیت ota کار خاصی لازم نیست انجام بدم ؟؟؟
مر۳۰٫تروخدا هر چه سریع تر جواب بدید.کارم گیره :rose: :rose:
ممنونم

mehrdad296

ابدیت ota ابدیتی هست توسط خود گوشی انجام میشه شما بروزرسانی گوشیت رو روی خودکار قرار میدی وقتی براش ابدیت بیاد شروع به دانلود و ابدیت میکنه ، اما با PC شما مثلا اندروید پنج رو میخاید روی گوشی بزنید میرید رام اندروید ونج رو مخصوص گوشی تون دانلود میکنید و گوشی رو به حالت دانلودینگ میبرید و با نرم افزار اودین رام رو فلش میزنید ، این واسه رامهای رسمی هست و کاستوم رامهایی هم هست که به روشهای دگهباید فلش بزنید مثه سایانوژن ، سوالی بود و راهنمایی خاستی خصوصی درخدمتم :rose:

ahmadreza1331

ممنون آقا مهرداد.
آپدیت ota میگن بدتر از آپدیت با pc هست؟
دلیلش چیه ؟
میگن وقتی آپدیت ota میکنی گوشی لگ میزنه و شاید هنگ کنه ؟
این صحت داره ؟
متشکر از جوابتون :rose:

mehrdad296

خیر اصلا صحت نداره ابدیت با ota هیچ مشکلی برای گوشی پیش نمیاره حتی فایلهات رو هم پاک نمیکننه ، فقط جهت اطمینان یه بک اپ تهیه کنید از فایلهاتون

Moazez

سلام احمد جان. ببین ota یعنی از طریق خود گوشی آپدیت کنی که پیامش برات میاد و میگه بروزرسانی جدید موجود است آماده دانلود، از طریق کامپیوتر هم به اینصورته که گوشیتو وصل میکنی به کامپیوتر و آپدیت میکنی که بنظر خود من راه اولی خیلی مطمئن تره چون هیچیز هم از گوشیت پاک نمیشه.لایه سفید هم احتمالا واسه روکش دوربین هست که خش افتاده و راحت میتونی از بین ببریش. روشش هم به اینصورته که پولیش ماشین میخری یک ذره میمالی بعد با مدادپاک کن به آرومی میمالی رو دوربین بصورت گرد هم میمالی نه اینکه بالا و پایین کنی بصورت دورانی هی بمال پاک کنو. بعد با پنبه پولیشو پاک کن، خش و لایه سفید به کلی از بین میره. در مورد وای فای هم گوشی باید ریست تنظیمات کنی یا همون ریست فکتوری که در خود گوشب در قسمت تنظیمات هست. برای آپدیت ota هم در قسمت about phone برو بزن رو گزینه آپدیت تا گوشیت دانلود کنه آپدیتو و برای نصبش هم باتریت باید بالای ۵۰% باشه. بعد از نصب یه ریست فکتور بکن و گوشیو استفاده کن. لازم به ذکره که بگم از شماره تلفنا و عکسها و فیلمات بکاپ و کپی ذخیره کن در pc تا بعد از آپدیت و ریست فکتوری دوباره بریزی تو گوشی.

ahmadreza1331

آهان ممنون آقا مهرداد و moazez عزیز.
متشکر. :good: :rose:

-HamidReza-

سلام دوست عزیز…
دوستان یه سری جواب دادن ولی برای گوشی های “سونی” اینا درست نیست.
آپدیت ota یعنی ازطریق خود گوشی آپدیت کنی به طوری که هیچکدوم از اطلاعاتت پاک نشه. این جور آپدیت ها فقط تغییرات انجام شده توی نسخه جدید رو دانلود و نصب میکنن و بقیه اجزا همون اندروید قبلی میمونه. برای آپدیت های بزرگ، مثل ۴٫۴٫۴ به ۵٫۰٫۲ یا ۵٫۰٫۲ به ۵٫۱٫۱ بهتره با استفاده از فلشتولز این کارو انجام بدید. آپدیت های ota معمولا مشکلات زیادی برای گوشی های سونی ایجاد میکنه. مثل داغ کردن زیاد، یا باتری پر مصرف، کیفیت پایین دوربین و چندین باگ دیگه…
برای آپدیت از طریق فلش، شما نرم افزار فلش تولز رو دانلود کنید، بعد از اون رام رسمی رو دانلود کنید و با استفاده از آموزش هایی که توی اینترنت هست به صورت فول وایپ (کل حافظه گوشی پاک بشه) فلش کنید. اینطوری هیچی از اندروید قبلی نمیمونه و کاملا نسخه جدید اندروید با حجم بالا روی گوشیتون نصب میشه که در ۹۹% مواقع گوشی توی بهترین حالت خودش میره. دیگه مشکل های داغی و باتری و دوربین و هزاران باگ دیگه براتون به وجود نمیاد.
بعد از نصب رام هم بهدتره یک بار گوشیتون رو ریست فکتوری کنید تا رام پایدار بشه. برای اینکار برید توی تنظیمات، بخش Backup and Reset رو باز کنید و Factory data reset رو بزنید تا ریست فکتوری بشه.
درضمن یادتون نره قبل اینکار ها از گوشیتون بک آپ تهیه کنید تا بعد از فلش بتونید عکس ها فیلم ها آهنگهاتون و بقیه اطلاعاتتون رو برگردونید به گوشی.
بیشتر مشکل هایی که برای گوشی های سونی به وجود میاد به خاطر آپدیت از طریق PCC و OTA هست که متاسفانه خیلی ها از این قضیه اطلاعی ندارن و میزارن پای گوشی مشکلات پیش اومده رو… درصورتی که همه مشکلات نرم افزاری و مروبط به رام هست.
در مورد حاله سفید روی دوربین، شما لنزتون رو چک کنید که کثیف نشده باشه. درضمن، شاید شما گوشیتون رو کردید توی آب و از یک جای گوشی آب نفوز کرده به قسمت پشتی گوشی و توی اون قسمت آب بخار شده و جلوی لنز دوربین رو گرفته. برای اینکار باید درب پشتی گوشیتون توسط نمایندگی مجاز باز بشه و خشک بشه.
سوال دیگه ای هم داشتی میتونی توی تلگرام بپرسی دوست عزیز ==> Hikaaaaaa

pouya

جناب صدرا مخملی

کسانی ک جو سایت متشنج میکنن خواهشا برخورد جدی رو باهاشون داشته باشین ما هر سری میایم

اینجا اعصابمون خراب میشه

ehsan sony

طراحیش دلبز بود دلبر ترم شد :yahoo: فقط انگار این ماکتا زیادی زخامت دارن فقط امیدوارم زخامتش این نباشه

amir619

اخه این چه وضعیه؟؟
بابام ایفون داره بد خیر سرم میخوام یه گوشی خوبم برا خودم بگیرم ولی…
تو بازی که ایفون ۶بهترین فریمو میده

https://toranji.ir/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA-%DA%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-6-%D9%88-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7/
تو دوربین که طبق ۴۵درصد ارا تو همین سایت یا سایت همسایه(دقیقا نمیدونم)از همه بقیه پرچمدارا بهتر شد.
تو سیستم عاملم که ios تو خیلی روونه.
تو باز کردن اپلیکیشن ها که بازم ایفون اول شد.
تو اپ استور هم که اپل یکی از بهترین استور هارو داره.
توی اپدیت هم که اینهمه سونی فن ها دارن ازش تعریف میکنن باید بدونن که ایفون۴س که محصول چهارسال پیش اپله هنوزم داره اپدیت میگیره.حالا شما برید به اپدیت ۲ساله(که هنوزم نشده)z1بنازید.

خب الان برای چی باید برم مثلا گلکسی اس ۶ اجی رو بخرم که حتی نمیتونه یه subway surfرو روون اجرا کنه.
خدا وکیلی انتخابم گلکسی اس ۶ اج بود ولی با دیدن این ویدیو منصرف شدم
http://www.aparat.com/v/R5QvD

pouya

من نمیدونم چرا همه مشکل پیدا میکنن سونی رو قاطی میکنن به موضوع عزیز دل من :unsure:

شما آیفون دوس داری بخر دوس نداری نخر چیکار به سونی داری اره ما به دوسال آپدیت سونی مینازیم

افتخار هم میکنیم

شما با سمیت یا آیفونت خوش باش عجبا هرکی از راه میرسه گیر میده به سونی من نمیدونم شما

چ پدر کشتگی با سونی دارید

amir619

داداش من فقط گفتم شما که هی دارید میگید سونی بهترین اپدیت هارو میده.بدونید بهتر از اون اپله که تا چهار سال هم محصولاتش رو اپدیت میده.وگرنه من با سونی مشکلی ندارم.اتفاقا خودمم از طراحی سونی خوشم میاد.

Moazez

اپل همچین کار شاقی نمیکنه ۴ تا گوشیرو آپدیت میده. تو تعدا گوشیهایی که سونی آپدیت میده رو با هیچ برندی نمیتونی مقایسه کنی.

mehrdad296

شما معلومه قصد خرید نداری ، طبق کدوم ارا ؟؟ دوربینی که قدرتظو نصف کردن ؟؟ میخای بدونی کدوم بهتره برو سایت دوکس ، معتبر ترین منبع . روونی ور سرعت اس شش از ایفون بیشتره سنسور اثر انگشتش هم سریعتر ، دوربین اس شش بهترین دوربین رو داره البتته ال جی جی فور اندکی بهتره ، میزان شارج دهی از تمام پرچمدارای امسال بهتره صفحه نمایشش که دیگه جا برای حرف نذاشته پردازنده ۱۴ نانومتری و حافظه های پرسرعت ، مقاومت بسیار بالاتر نسبت به ایفون و سونی ، این ویدیو های اپارات هم همش چرت و پرته یکسری فن های متعصب برندهای دیگه میسازن، واقعا متعجبم که ملاک شما واسه خرید سایت اپاراته ، داداش ما خودمون زغال فروشیم :whistle:

amir619

دوست عزیز طبق این ارا
http://digiato.com/article/2015/07/10/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%A7%D8%AA%D9%88-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%D8%AF-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%DB%B6-%D8%A8/
روونی و سرعت تو اجرای باز کردن اپلیکیشن ها؟؟؟منظورت اینه دیگه؟

https://toranji.ir/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D8%B2%D8%AF-3-%D8%A8%D8%A7-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-6-%D8%8C-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3/
پردازنده ۱۴ نانومتری و حافظه ی پر سرعت به چه دردی میخوره وقتی نمیتونه حتی اپلیکیشن هارو از گوشی ای که حدودا۶ماه قبلش معرفی شده سریع تر باز کنه.

افت فریم تو باز ها رو که همین ترنجی مقالش رو گذاشته.نکنه ترنجی هم چرته؟

pouya

بله عزیز کسی منکر بهترین آپدیت های اپل نیست کسی هم نگفته سونی تو آپدیت دهی بهترین

تو آپدیت اندروید بعد گوگل ک ابدا اندروید موتورلا و بعدش سونی و……..

تو آپدیت دیگر سیستم عامل ها اپل و وینفون ک به تمام گوشی های بالارده و پایی رده وین فون ارائه کرد اپل هم ک دیگه اول تو آپدیت دهی
————————
پوزش بابت رفتار تندم اینا اعصاب نذاشتن واسمون :rose:

mehrdad296

سامسونگ خیلی زودتر از سونی ابدیت میده نمیونش همین اندروید ام ، اینکه سونی برای مدل پایین تر هاش ابدیت میده کار شاخی نکرده ،چون رد یک سال سه تا پرچم دار میده یعنی اگه بخاد گوشی سه نسل قبلش رو ابدیت کنه میشه گوشی یک سال پیش اما سامسونگ میشه گوشی سه سال پیش پس الکی جو نده و گندش نکن دوما یه اندروید خام بیرون دادن که چیز مهمی نیست حتی به خودش زحمت نمیده ایکونهای اندروید خام رو عوض کنه ، اما تاچویز کجا و رابط سونی کجا ، این کجا و ان کجا ، حتی برندهای چینی هم رابط اختصاصی دارن ، موندم از چی داری طرفداری میکنی :whistle:

Nfs

مهرداد خبر داری یه ماه دیگه مدرسه ها باز میشن؟ :mail: پس برو کتاب و دفتر بخر که لازمت میشه :yahoo: :yahoo:

mehrdad296

جناب NFS اولا که ادم با پدرش اینجوری حرف نمزنه ، دوما اره من میخرم کتاب دفتر اما واسه پسرم ، مدارس باز میشه شما هم مشکلاتت شروع میشه رفت امد در مسیر مدرسه و خونه ، ترس از گربه های محلتون ، ترس از کوچه های بنبست ، شمام که احتمالا خوب بره ای هستی ، عب نداره به پسزم میگم بین راه مراقبت باشه یه وقت کسی بهت دست درازی نکنه :whistle:

Feili

این مهرداد خدایی کرکر خندس
شما حرفاشو جدی نگیر

Dr.Zed

عزیزم دگ ۴تا گوشی که اینهمه تعارف نداره ک:|
آگه اپل هم میانرده. پایینرده و.. میزد حرف شما درست بود! اصلا وظیفه اپل اینه ک آیفون ۳جی رو هم اپدیت کنه:|
والا

Dr.Zed

پس بگو عقده گوشی نو داری دگ:|

samsung king

چقدرررررررررر زشته :negative:

✰ BARDIYA ✰

شِما دوغتــــــــــــــه بنـــــــــوش :whistle:

ali221488

لایکت کردم چون خدایی خیلی با نظرت حال کردم (خیلی باحال بود .کلی خندیدم)
samsung king عزیز
شما نخر اوکی ؟
اخه چرا میای جو رو از اینیم که هست متشنج تر میکنی
طراحی سونی بسیار زیباست نقص خاصی هم نداره .فقط یخورده تکراری شده واسه من که ممکنه واسه خیلی ها اصلا مهم نباشه که نظرون کاملا قابل احترامه
در کل طراحی z3 plus هم بسیار زیبا بود

amir619

اقای سامسونگ کینگ تو که سامسونگ رو پادشاه میدونی پس چرا پرچمدارتون نمیتونه یهsubway surfسادرو روون اجرا کنه.
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
http://www.aparat.com/v/R5QvD

mehrdad296

چرت محض خودت اپلود کردی نه ؟ :whistle:

amir619

اقای مهرداد خان این ویدیو رو کانل androidgameE تو یوتیوب اپلود کرده.
سالار خداوکیلی من خودم میخواستم S6 اج بخرم ولی انصافا ادم ضایع نمیشه یه بازیSUBWAY SURF رو جلو دوستاش بخواد بازی کنه بعد اینجوری لگ بزنه؟؟؟

amir619

البته دوستان ماهیت این ویدیو(بخش اجرای بازی subway surf) توسط دوستان گلکسی اس ۶ دار تایید نشد.
http://www.aparat.com/v/R5QvD

MEGA08

نکنه یه وقت پشتش اینجوری باشه. خو مثه حلب روغنه اینجوری که.
بیشتر کار بشه روش عالی میشه

amir619

دوست عزیز طبق این ارا
http://digiato.com/article/2015/07/10/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%A7%D8%AA%D9%88-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%D8%AF-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%DB%B6-%D8%A8/
روونی و سرعت تو اجرای باز کردن اپلیکیشن ها؟؟؟منظورت اینه دیگه؟

https://toranji.ir/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D8%B2%D8%AF-3-%D8%A8%D8%A7-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-6-%D8%8C-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3/
پردازنده ۱۴ نانومتری و حافظه ی پر سرعت به چه دردی میخوره وقتی نمیتونه حتی اپلیکیشن هارو از گوشی ای که حدودا۶ماه قبلش معرفی شده سریع تر باز کنه.

افت فریم تو باز ها رو که همین ترنجی مقالش رو گذاشته.نکنه ترنجی هم چرته؟

mehrdad296

خخخخ توروخدا منبع رو ببین ، یه مشت فن متعصب سونی رای دادن شده ارا ، پسرم اینا دوریال ارزش نداره مهم نظر جهانیه نه تعصب چارتا ترول برو سایت دیسپلی میت میفهمی کی برندس برو سایت دوکس میفهمی دوربین کجاست ، یه برسی ابکی ترنجی انجام داد فقط هم فن های سونی خودشون گفتن سونی بهتره خخخخ خودشون به خودشون رای میدن بعد بهش استناد میکنن ، شما هم یه بچه ده ساله ای که فک میکنی اینجور حرکات باعث میشه سونی از اودرز بیاد بیرون ، زهی خیال واهی جنس بنجل بنجله با امار غلط خوب نمیشه :whistle:

S-M-B

فهمیدم خو
هر جا سامسونگ اوله ارزش داره
هرجا سونی اوله دوریال ارزش نداره.

گاهی اوقات فکر میکنم با رادیو میای تو ترنجی که این همه برتری زد۳ پلاس رو نمیبینی
ههه
:yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

-HamidReza-

عالیه! به نظرم جنس بدنش هم فلزی هست… یعنی تابلوئه!

raminrx7

از نظر من زشته!
فک نکنم این عکسا واقعی باشه

d-_-b

ای بابا پس این m5 کی قراره بیاد… مُردم…!!!!!!!! :wacko:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....