حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ در حال کار بر روی یک تبلت ۱۲ اینچی مبتنی بر ویندوز ۱۰ است

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

با عرضه‌ی رسمی ویندوز ۱۰ از سوی مایکروسافت٬ شرکت‌‌های زیادی علاقه دارند تا دستگاه‌هایی را مبتنی بر ویندوز ۱۰ تولید و به بازار عرضه نمایند. سامسونگ نیز قصد دارد تا از قافله عقب نماند و شایعاتی مبنی بر تلاش سامسونگ برای عرضه‌ی یک تبلت ۱۲ اینچی مبتنی بر ویندوز ۱۰ حکایت دارد.

با ترنجی همراه باشید…

سامسونگ پیش از این چندین تلاش ناموفق برای حضور در بازار گوشی‌های هوشمند مبتنی بر ویندوز را تجربه کرده است اما تاکنون موفق نشده است از بازار تبلت و موبایل‌های ویندوزی درآمد خوبی کسب کند. اما این‌بار سامسونگ قصد دارد تا میدان را بر رقبا در بخش ویندوز تنگ کند و قصد عرضه‌ی یک تبلت ویندوزی را دارد.

سامسونگ تاکنون چندین و چند تبلت با انواع سخت‌افزار به بازار عرضه کرده است که تمامی آن‌ها از سیستم‌عامل اندروید بهره می‌بردند اما این‌بار قصد دارد تا شانس خود را در یک سیستم‌عامل دیگر امتحان کند.

verge-001.0

طبق شایعاتی که منتشر شده٬ این تبلت از یک نمایشگر ۱۲ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۰۰ یا ۳۸۴۰×۲۴۰۰ بهره خواهد برد که اینتل core M آن‌را همراهی می‌کند. سامسونگ در ساخت این تبلت از ۴ گیگابایت رم استفاده کرده است و احتمالا همراه با این تبلت٬ یک قلم هوشمند مخصوص سامسونگ به نام S Pen نیز به‌فروش برسد.

از زمان عرضه‌ی دقیق این تبلت اطلاعات دقیقی به بیرون درز پیدا نکرده اما احتمال می‌رود که این تبلت ۶۰۰ گرمی ویندوزی٬ حوالی زمان معرفی سرفیس پرو ۴ معرفی شود (مهرماه یا آبان‌ماه). جالب است بدانید که این تبلت تنها ۶٫۲ میلیمتر ضخامت دارد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-prepping-a-12-inch-Windows-10-tablet_id72895″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
samsung king

فقط ۶٫۲میل
مگه میشه ؟ مگه داریم ؟
سامسونگ تو دیگه کی هستی
بعد ماکروسافت هم سر فیس پرو رو ساخته با دو سانتیمتر صخامت

Chalton

بسیار عالی 👍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com