حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه‌ی سوم پیش‌نمایش ویندوز سرور ۲۰۱۶ رسما عرضه شد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

چند روز پیش برایتان گفتیم که مایکروسافت به احتمال زیاد نسخه‌ی سوم پیش‌نمایش ویندوز سرور ۲۰۱۶ را در روز‌های آتی منتشر خواهد نمود و هم‌اکنون روز موعود فرارسیده است و نسخه‌ی سوم پیش‌نمایش ویندوز سرور ۲۰۱۶ رسما توسط مایکروسافت عرضه شد. در صورتی که دوست دارید بدانید که رموندی‌ها در این نسخه چه امکاناتی را افزوده‌اند با ترنجی همراه باشید…

به صورت کلی ویندوز سرور برای افراد عادی شاید یک ویندوز پیچیده و غیر کاربردی به نظر بیاید اما برای برخی از مشاغل ویندوز سرور ار اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و مایکروسافت از فروش این ویندوز درآمد خوبی را کسب می‌کند. ویندوز سرور ۲۰۱۶ از لحاظ طراحی و شیرازه‌ی اصلی ویندوز ۱۰ بهره می‌برد اما با امکانات خاص و ویژه‌ای که برای سرور‌ها و فضا‌های اینترنتی در نظر گرفته شده است.

windows server

از جمله ویژگی‌های این نسخه می‌توان به:

  • تغییراتی مهم در بخش Active Directory Domain Services که به اختصار AD DS خوانده می‌شود و یکی ارکان مهم ویندوز سرور به شمار می‌رود٬ بهبود‌هایی را در خود دیده است. امکاناتی برای سازمان‌دهی Active Directory فراهم شده است و به یک تجربه‌ی بهتر در زمینه‌ی مدیریت هویت چه در زمینه‌ی شخصی و چه در زمینه‌ی سازمانی کمک شایانی خواهد کرد.
  • بخش Active Directory Federation Services نیز تغییرات مهمی را به خود دیده است. این بخش به اختصار AD FS خوانده می‌ شود و قابلیت مهمی همانند امکان پیکربندی این بخش برای تایید هویت کاربران ذخیره شده در این نسخه افزوده شده است.
  • در بخش Failover Clustering نیز امکان بروزرسانی بدون هرگونه خرابی فایل و یا خراب شدن خوشه‌ها فراهم است و می‌توان به‌راحتی یک خوشه‌ی جدید ساخت.
  • Hyper-V نیز در نسخه‌ از ویندوز سرور ۲۰۱۶ تغییراتی به خود دیده است و قابلیت‌های جدید به آن افزوده شده است.

در صورتی که مایل هستید تا اطلاعات بیشتری در زمینه به دست آورید٬ به این لینک مراجعه کنید و در صورتی که قصد دارید تا این نسخه را دانلود کنید٬ لینک زیر کمک شایانی به شما خواهد کرد.

احتمالا بیلد ۱۰۵۱۴ ویندوز سرور ۲۰۱۶ یکی از آخرین نسخه‌های پیش‌نمایش این ویندوز باشد و اسم احتمالی آن در هنگام عرضه٬ Threshold 2 باشد.

[su_button url=”http://microsoft-news.com/windows-server-2016-technical-preview-3-now-available/”]microsoft-news[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com