حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

الجی نیز وارد دنیای ساعت‌های هوشمند مستقل خواهد شد؛ تایید وجود سیم‌کارت بر روی LG-VC200

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

همه چیز به تعریف از یک محصول بر می‌گردد. مسلما روزی انتظار نداشتیم ساعت‌هوشمندی همانند گیر اس رونمایی شود که دارای سیم کارت باشد. یا روزی نیز انتظار رونمایی از اپل واج را نداشتیم. به نظر می‌رسد  الجی در کنار رونمایی از ساعت هوشمند اصلی خود قرار است ساعت دیگری را نیز رونمایی کند. این ساعت هوشمند، مستقل خواهد بود بدین صورت که جدا از اسمارت‌فون، سیم کارت می‌خورد و ارتباطات خود را دارد. در ادامه همراه باشید.

LG-smartwatch-visits-the-FCC-timepiece-accepts-Verizon-CDMA-SIM-card.jpg

بر اساس مجوز گرفته شده توسط اپراتور ورایزون و FCC این دستگاه تحت کد LG-VC200 شناخته خواهد شد. با توجه به پشتیبانی آن از شبکه CDMA و وجود  ۲٫۴GHz Wi-Fi b/g در کنار Bluetooth 4.0 به نظر نمی رسد نیازی به همگام سازی با اسمارت فون داشته باشد اما خب طبیعی خواهد بود اگر برای یک سری از وظایف چون نوتیفیکیشن ها نیاز به دستگاه مادر باشد. در مورد سیستم عامل این دستگاه هیچ صحبتی به میان نیامده است ولی در IFA منتظر رونمایی از این دستگاه هستیم. نظر شما چیست؟ آیا با دستگاه های مستقل موافق هستید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/LG-smartwatch-visits-the-FCC-timepiece-accepts-Verizon-CDMA-SIM-card_id72829″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
dal

طمع شرکت ها برای پول بیشتر باعث میشه تا یه سری امکاناتی که در اندروید ویر نیست رو در سیستم عامل اختصاصی خودشون قرار بدن که فروش رو بالا ببرن مثل سامسونگ ؛ ولی خب این کار در نهایت به ضرر خودشون تموم میشه ؛ چون اندروید ور رو خیلس از شرکت ها می زنن و مردم به پلتفرمی علاقه نشون میدن که پشتیبانی قوی و دامنه نرم افزاری بیشتری داره . به هرحال به نظر من دیر یا زود شرکت ها مجبور میشن رو به اندروید ویر بیارن ؛ شخصا با مقایسه تایزن و اندروید پوشیدنی علی رغم بهبود ها و بهینگی تایزن ؛ اندروید ویر را پسندیدم . امیدوارم این ساعت الجی هم اندروید ویر باشه .

supersmart

I love u LG

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....