حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس از تبلت اندرویدی ZenPad S 8.0 رونمایی کرد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

اخیرا ایسوس از تبلت جدید بالارده‌ی خود با نام ZenPad S 8.0 رونمایی کرد. تبلت‌ جدید ایسوس به یک صفحه‌نمایش ۷٫۹ اینچی مجهز شده است و از تبلت‌های بالارده و پرچم‌دار به حساب می‌آید. شماره مدل این تبلت، Z580CA می‌باشد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

تبلت ایسوس ZenPad S 8.0 به یک صفحه‌نمایش ۷٫۹ اینچی ۲K با رزولوشن ۲۰۴۸×۱۵۳۶ پیکسل مجهز شده است. این تبلت دارای یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای ۶۴ بیتی اینتل اتم Z3580 با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز، گرافیک PowerVR G6430 و دو گیگابایت رم می‌باشد. این تبلت همچنین دارای حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۶۴ گیگابایتی است که از طریق microSD تا ۱۲۸ گیگابایت قابل ارتقاء می‌باشد.

ZenPad S 8.0 به یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی برای گفتگوی ویدیویی و یک دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر و ضبط ویدیو مجهز شده است. سیستم‌عامل پیش‌فرض این تبلت، اندروید ۵٫۰ با رابط کاربری ایسوس ZenUI می‌باشد. این تبلت دارای WiFi 802.11 a/b/g/n/ac و بلوتوث ۴٫۰ می‌باشد. باتری این تبلت، ۱۵٫۲Wh می‌باشد که تا ۸ ساعت استفاده را ارائه می‌دهد.

ایسوس ZenPad S 8.0 اکنون در کشور آمریکا (آمازون، Newegg، فروشگاه ایسوس و خرده‌فروشی‌ها) با قیمت ۲۹۹ دلار در دسترس است.

[su_button url=”http://www.geeky-gadgets.com/asus-zenpad-s-8-0-z580ca-android-tablet-announced-18-08-2015/”]Geeky Gadgets[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
raminrx7

asus هرکاری کنه حالا حالا ها به پای سامسونگ و سونی و اپل نمیرسه !

negar

اتفاقا خیلی تبلت های خوبی داره از لحاظ قدرت سخت افزاری،مخصوصا این یکی نسبت به قیمتش عالیه،اما به شخصه از ظاهرش راضی نیستم :rose:

riofarina

woOooooow عجب چیزیه چه قیمتی داره.
ایسوس همیشه بهترین بوده و هست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی