حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل به زودی توانایی سرچ در دسکتاپ شما را به دست خواهد آورد!

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

برای سالیان سال است که گوگل، در جدول موتور جستجوهای آنلاین، صدر نشین است و تقریبا همه‌ی کاربران اینترنت یک بار استفاده از آن را تجربه کرده‌اند!! شاید عجیب باشد اما وقتی که سایت گوگل، چند سال پیش برای چند دقیقه از دسترس خارج شد، حدود ۴۰ درصد از ترافیک کل اینترنت جهان آزاد شد. گوگل از سال راه‌اندازی تا کنون در حال پیشرفت بسیاری بوده و مدیران این شرکت هر بار فکر تازه‌ای برای قوی کردن این موتور جستجو به سرشان می‌زند؛ گویا قرار است به زودی، گوگل توانایی سرچ در بین نرم‌افزارهای نصب شده و فایل‌های شما چه در هارد دیسک شما و چه در فضای ابری را به دست آورد! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این قابلیت که به صورت خلاصه با عنوان ” نتایج و اطلاعات نرم‌افزارهای نصب شده ” از آن یاد می‌شود، قصد دارد در بین نرم‌افزارهای تبلت، موبایل و لپتاپ شما به جستجو پرداخته و نتایج آن را به شما نشان دهد. البته با چنین قابلیتی در گوگل ناو هم برخورده بودیم، شما اسم نرم‌افزار را تایپ می‌کنید و گوگل ناو هم آن را به شما نشان می‌دهد، اما چنین حالتی به صورت مستقیم از گوگل و برای همه‌ی پلتفرم‌ها شاید کمی عچیب باشد.

به نظر می‌رسد گوگل باز هم در جهت همیشه در دسترس بودن، گامی دیگر برداشته است. شما می‌توانید به گوگل اجازه جستجو در انواع و اقسام فایل‌ها و نرم‌افزارهایتان را بدهید؛ که البته همانطور که گفته شد در صورتی که خودتان چنین اجازه‌ای به این غول جستجو دهید، توانایی چنین کاری را خواهد داشت. با چنین جرکتی از سوی گوگل، به نظر می‌رسد کمپانی آلفابت در موضوعات جدیدی در حال سرمایه کذاری است و طبق آخرین خبرهایی که از گوگل، اندروید و هر چیزی که به “آلفابت” ربط داشته باشد، منتشر می‌شود، می‌توان نظمی که لری پیج در گوگل راه انداخته است (!) را بیش از پیش درک کرد.

[su_button url=”http://www.digitaltrends.com/computing/google-could-soon-be-searching-your-desktop-too/”]digitaltrends[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....