حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل ماوس و کیبورد وایرلس خود را بروز خواهد کرد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

چند سال است که اپل وسایل جانبی مثل ماوس و کیبورد خود را تغییر نداده است. ماوس اپل یعنی Magic Mouse که در سال ۲۰۰۹ معرفی شد، تا بحال تغییر نکرده است، کیبورد این شرکت که به اسم Wireless Keyboard شناخته می‌شود نیز حتی از ماوس آن قدمتی بیشتر دارد. اما انگار بالاخره اپل تصمیم به تغییر این دو دستگاه را گرفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

apple-magic-mouse-2-fcc

این دو دستگاه برای گرفتن مجوزها در FCC دیده شدند و این کار مهر تاییدی را بر اینکه ماوس و کیبورد اپل دستخوش تغییر خواهند شد زد. متاسفانه هنوز خبری از اینکه چه تغییراتی را در طراحی و ظاهر این دستگاه‌ها شاهد خواهیم بود منتشر نشده است و فقط از تغییرات سخت افزاری مانند استفاده از بلوتوث ۴٫۲ به جای بلوتوث قدیمی ۲٫۰ و استفاده از باتری در داخل خود دستگاه باخبر هستیم. در حالی که هیچ سرنخی از زمان عرضه این دو دستگاه در دسترس نیست، اما اگر در کنفرانس جدید امسال اپل شاهد رونمایی از آن‌ها باشیم، زیاد تعجب نخواهیم کرد.

apple-wireless-keyboard-2015-fcc

[su_button url=”http://www.engadget.com/2015/08/15/apple-magic-mouse-2-and-keyboard-at-fcc//?utm_medium=feed&utm_source=Feed_Classic&utm_campaign=Engadget&ncid=rss_semi”]engadget[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
K.m

واقعا موس و کیبورد زیبایی داره :good: و مسلما در سری جدید هم تکرار میشه :good:

Chalton

.

Chalton

..

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....