حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ب ام و سری ۷ مدل ۲۰۱۶ سفارشی سازی شد

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

bmب ام و سری ۷ مدل ۲۰۱۶ که پرچم دار این برند است اکنون خودرویی بسیار لوکس به شمار می رود اما همیشه کسانی هستند که خواهان مدلی فراترهستند.

بخش اختصاصی ب ام و (BMW Individual) برای این افراد نسخه ای متفاوت از این سدان لوکس را بر اساس مدل ممتاز ۷۵۰ Li معرفی کرده است.

Capture

بدنه ب ام و سری ۷ Individualدارای رنگ مخصوص قهوه ای المندن متالیک است در حالی که رینگ های آن ۲۰ اینچی با طراحی چهار پره هستند و حروف BMW Individual به صورت لیزری روی آن ها حک شده است. این حروف در روی نوار کرومی که چراغ های عقب را متصل می کند و هم چنین رکاب های در نیز به چشم می خورد. قسمت های کرومی بیش تری در سپر جلو و هم چنین نیم رخ و پشت این خودرو در اطراف لوله اگزوز به چشم می خورند. قاب شیشه های این مدل از آلومینیوم ساخته شده است.

Capture

داخل این خودرو به لطف صندلی هایی با روکش چرم مرینویBMW Individual و دسته های صندلی با روکش آلکانترا که همگی به رنگ ترافلی هستند به خوبی متمایز شدهاست.

انحصار این مدل با دوخت دستی و دوخت متضاد تزئین کننده صندلی ها بیش تر می شود. داخل این خودرو دارای رنگ متضاد مشکی پیانو است که با چرم روی فرمان هماهنگ شده است. ب ام و ادعا می کند ۳۰ متر مربع چرم برای داخل این خودرو استفاده شده است. ویژگی های فنی این مدل مشابه سری ۷ استاندارد است.

Capture

این ب ام و سفارشی سازی شده از ماه مارس ۲۰۱۶ آماده فروش خواهد بود.

Capture

[button url=”http://www.machinemag.ir/News.aspx?ID=7140″ postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]machinemag[/button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.iPhone

خوب شما که زحمت میکشین مطلب میزارین یکم کامل و جامعتر بشه خیلی خوبه
اصلا هیچ توضیحی درمورد خود ماشین ندادین
خیلی کوتاه و بی کیفیت بود مطلب

riofarina

داخل این ما‌شین چه ست میشه با g4 چرمی قهوه ای :heart:
bmw بهترینه ولی تو این کلاس بنز s500 و بیشتر قبول دارم.

Chalton

.

Chalton

..

Chalton

Chalton

….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....