حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویندوز ۱۰ در مدت ۲ هفته از زمان عرضه سومین بروز رسانی خود را دریافت کرد

نوشته

8 سال قبل | 14 دیدگاه | ترنجی

ظاهرا بروز رسانی‌های ویندوز ۱۰ تمامی ندارد و مایکروسافت پیوسته در تلاش است تا منتقدان خود را راضی به کوچ کردن به سمت ویندوز جدید کند. در حالیکه حدودا ۱۷ روز از عرضه‌ی رسمی نسخه‌ی نهایی این سیستم‌عامل سپری می‌شود، ردموندی‌ها برای سومین بار ویندوز جدید خود را آپدیت کردند تا مشکلات آن به حداقل ممکن برسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در حال حاضر تمامی کاربران ویندوز ۱۰ در سراسر جهان می‌توانند از طریق ویندوز آپدیت، این بروز رسانی را دریافت کنند. هماهنگونه که اشاره شد این بروز رسانی سومین ارتقای ویندوز ۱۰ از زمان عرضه‌ی رسمی آن به حساب می‌آید و گرچه در صفحه‌ی مرتبط با آن در سایت مایکروسافت اشاره‌ی دقیقی به میزان تغییرات حاصل شده نشده است اما ظاهرا با ارتقاهای متعددی در بخش‌های گوناگون روبرو هستیم و این شرکت در بروز رسانی قبلی خود، بیشتر بر روی رفع باگ‌های امنیتی آن تاکید داشت.

صفحه‌ی مرتبط با آپدیت مذکور با شماره ‌KB3081438 را می‌توانید در اینجا ملاحظه فرمایید، هرچند که اشاره‌ای به جزییات موجود در آن نشده و صرفا اینگونه بیان شده است که “این ارتقا عملکرد ویندوز ۱۰ را به صورت کلی بهبود می‌بخشد”.

تغییر سیاست‌های این شرکت باعث شده که میزان بروز رسانی‌ها برای ویندوز ۱۰ بیش از آن چیزی باشد که قبلا در ویندوزهای قبلی شاهد آن بودیم و این شرکت قصد دارد که بجای عرضه‌ی سرویس‌پک‌های متعدد سالیانه، توان خود را بر روی ارائه‌ی آپدیت‌های منظم و دوره‌ای برای کاربران ویندوز جدید متمرکز کند، هرچند که مشخص نیست که این شرکت پس از گذشت یک سال، ویرایش جدیدتری از این سیستم‌عامل را روانه‌ی بازار خواهد کرد یا خیر.

در مدت ۲ هفته‌ی اخیر این سومین بروز رسانی برای کاربران ویندوز ۱۰ بوده است و باید ببینیم که دلیل فاصله‌ی کم میان بروز رسانی‌های غیر مرتبط به بخش امنیت، صرفا ارتقای عملکرد سیستم‌عامل در ارتباط با جدید بودن آن است یا تا زمان اتمام عمر مفید آن ادامه خواهد داشت.

ظاهرا در حال حاضر این بروز رسانی بدون مشکل بوده و کاربران می‌توانند به راحتی آن را دریافت کنند. ما در تیم ترنجی آن را آزمایش کردیم و در طول این فرآیند به مشکلی برخورد نکردیم.

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/microsoft-has-released-another-cumulative-update-for-windows-10″]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Atta

من صبح این آپدیت و دریافت کردم و نصب کردم
ولی نمیدونم تغییرات تو کدوم قسمت ایجاد کرده

Darius

آپدیت های خیلی زیاد و بیش از حد و همین طور جزئی می تونه برای برخی کاربران مثل کاربران ایرانی مشکل ایجاد کنه همین چند روز پیش بیش تر از ٢٠ تا آپدیت برای ویندوز و آفیس گرفتم

Mamzi

امروز رفتم idm نصب کنم کرک برنامه رو ویندوز دفندر هی حذف میکرد آخرش غیر فعالش کردم تا تونستم نصب کنم… شنیدم یه عده مشکل گیمینگ باهاش دارن میگن بازی های کرک شده رو تشخیص میده !؟!‌ مگه میشه مگه داریم…!!! پوشش بده ترنجی 🙂

من یه مشکل دیگه ام دارم تغییر زبان کیبرد من با alt سمت چپ + shift کسی میدونه چطوری بردش راست هنوز آپتیمایز نشدم D:

Mamzi

برای من با Left alt + shift کار میکنه نمیشه راست برد یا که من بلد نیستم. 🙁
میرم تو…
language – advance settings – change language bar hot keys – change key sequence
ولی right alt + shift نداره یا حالت manual نداره
اینم عکس…

http://8pic.ir/images/dewna75n3yne9nsu2txq.png

Chelsea

سلام.ببخشید من یه مشکل دارم وقتی که ویندوز ۱۰ رو نصب کردم گوشه ی سمت راست پایین اسم و نوع ویندوز. بود. بعدش ویندوزو کرک کردم اما اون نوشته از بین نرفته بود البتهٰ 🙂 تو قسمت اطلاعات سیستم نوشته که ویندوز اکتیو شده.از دوستانی که چیزی دز این مورد میدونند لطفا جواب بدن.

Pars71

لینک دانلود ندارید با idm دانلود کنیم؟

Pars71

این آپدیت ,
چون اینترنتم حجمیه سرویس windows update رو کلا قطع کردم و BWmeter هم برای کنترل حجم کار میزنم . گفتم شاید این آپدیت جدید هم مثل ۲تا آپدیت حجیم قبلی رو بشه به IDM داد تا آخر شب که ترافیک آزاد میشه دانلود کنه

APK-LEARN.IR

حجمش چه قدره این اپدیت؟
ممنون :rose:

Chalton

.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...