حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Lumia Selfie در ویندوز ۱۰ موبایل از مونوپاد پشتیبانی می‌کند

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

یکی از ایرادات اساسی ویندوزفون ۸٫۱، عدم پشتیبانی از مونوپاد بود که بسیاری را از خرید موبایل‌های مبتنی بر ویندوزفون پشیمان می‌کرد. اما ما قاصد یک خبر خوش برای دوست‌داران ویندوزفون هستیم و  خبر خوب این است که Lumia Selfie  از اتصال شاتر بلوتوث مونوپاد به گجت ویندوزی شما در ویندوز ۱۰ موبایل پشتیبانی می‌کند.

با ترنجی همراه باشید…

در نسخه‌ی ۸٫۱ ویندوزفون ، بسیاری از مشکلات و نقایص ویندوزفون در مقایسه با نسخه‌ی ۸ برطرف شده بود اما هنوز هم ایراداتی کوچک اما مهم باقی مانده بود. ایراداتی همانند عدم وجود قابلیت اتصال فلش مموری به گجت‌های همراه ویندوزی که در اصطلاح OTG نامیده می‌شود، موجود نبودن قابلیت Wifi Direct که یک قابلیت بسیار مهم و حیاتی برای کاربران گجت‌های هوشمند تلقی می‌شود و بسیاری از قابلیت‌های دیگر که کاربران ویندوزفون آرزوی تجربه‌ی آن را می‌کردند.

اما با عرضه‌ی نسخه‌ی پیشنمایش ویندوز ۱۰ موبایل، مایکروسافت یک پیفام مهم را به کاربران ویندوزفون انتقال داد: من از ایرادات و نقایص ویندوزفون ۸٫۱ آگاهم و سعی در برطرف کردن این ایرادات دارم. پیغامی که موجی از شادکامی را در رگ‌های طرفداران ویندوزی تزریق کرد. باید قبول کنیم که مایکروسافت نسبت به ویندوزفون بی‌مهری‌های زیادی انجام داده است اما در ویندوز ۱۰ موبایل این تراژدی غمگین رو به پایان است و ویندوز ۱۰ موبایل در کانون توجه رموندی‌ها قرار گرفته است.

Selfie-Lumia-730

در آخرین بروزرسانی نرم‌افزار تخصصی Lumia Selfie که برای کاربران گوشی‌های لومیا طراحی و عرضه شده است، قابلیت اتصال مونوپاد‌های بلوتوثی افزوده شده است و این یک خبر بسیار خوب برای عاشقان عکاسی با دوربین جلو یا همان سلفی است. دسته‌های مونوپاد که به منظور تهیه‌ی عکس‌های سلفی با کیفیت بهتر٬ زاویه‌ی دید بهتر و به صورت کلی لذت بردن از یک تجربه‌ی خوب عکاسی تهیه‌ و به بازار عرضه شده‌اند، چند سالی است که در محافل و جشن‌های مردمان جهان حضور دارند و در جوامع ایرانی نیز نقش پررنگی را ایفا می‌کنند. در حال حاضر بهترین‌ گوشی‌های لومیا برای شکار یک عکس سلفی لومیا‌های با لنز پنج مگاپیکسلی هستند که تلفن‌‌‌های زیر را شامل می‌شود: Lumia 735 –  lumia 730 – lumia 535 – lumia 540 – lumia 640 xl

اگر تمایل دارید تا این نرم‌افزار را بر روی تلفن ویندوزی خود امتحان کنید، حتما به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود نرم افزار Lumia selfie برای ویندوز ۱۰ موبایل نسخه‌ی آزمایشی

آیا شما نیز این نرم‌افزار را همراه با مونوپاد خود امتحان کرده‌اید؟ عملکرد آن چگونه است؟ تجربه‌ی خود را با ما به اشتراک بگذارید.

[su_button url=”http://www.winbeta.org/news/lumia-selfie-now-supports-bluetooth-selfie-sticks-windows-10-users”]WinBeta[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hunter22

:good: :yes:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com