حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی نوت ۵ در وب‌سایت سامسونگ رویت شد

نوشته

8 سال قبل | 83 دیدگاه | ترنجی

در کنفرانس Unpacked سامسونگ که دیشب برگزار شد، این شرکت تنها درباره‌ی مدل‌های ۳۲ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی گلکسی نوت ۵ صحبت کرد و خبری از مدل ۱۲۸ گیگابایتی این دستگاه نبود. با توجه به این‌که این دستگاه از microSD پشتیبانی نمی‌کند، نبود نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی نوت ۵ ممکن است برای بعضی از کاربران آزاردهنده باشد. به نظر می‌رسد که نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی این فبلت در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهد شد. در وب‌سایت سامسونگ آمریکا، مدل ۱۲۸ گیگابایتی نیز در کنار مدل‌های ۶۴ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایتی برای چهار اپراتور بزرگ در این کشور در نظر گرفته شده است. تاریخ عرضه‌ی این مدل ذکر نشده است اما انتظار می‌رود که در هفته‌های دیگر عرضه شود. در ادامه همراه ترنجی باشید.

سامسونگ تصمیم گرفت تا اسلات microSD را از سری گلکسی نوت حذف کند. این در حالی است که پیش از این اسلات microSD در سری گلکسی اس حذف شده بود. عرضه‌ی مدل ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی نوت ۵ در این شرایط بسیار مهم است و بعضی از کاربران، خرید این مدل را ترجیح می‌دهند. با این حال، تولیدکنندگان، تعداد کمتری از این مدل را تولید می‌کنند و به همین دلیل، دستگاه‌های با حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۱۲۸ گیگابایت در بازار کمیاب است. احتمالا این مدل به صورت جهانی عرضه نخواهد شد و تنها مختص اپراتورهای آمریکایی و چند کشور دیگر باشد.

نطر شما چیست؟ آیا مدل ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی نوت ۵ به صورت جهانی عرضه خواهد شد؟

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/08/14/128gb-galaxy-note-5-listed-on-samsungs-website/”]SAMMOBILE[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
83 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hunter

سامسونگ هول شده نمیدونه چیکار میکنه خخخ
مادون قرمز و مادون سبز! و قابلیت اس دی کارت هم تا فردا تو سایت دیده میشه خخخخخ دیگه چی کم داره بگم اضاف کنه؟

Hunter

نمیخواد زیاد ناراحت بشید… سامی خودش بلده… صدمدل دیگه از نوت میده بیرون نوت ادج نوت نئو نوت مینی!…البته با پردازنده ای متفاوت خخ این فقط نمونه اولیه است…سامی خوب کارشو بلده… به فکر همه اقشار جامعه و البته جیبشونه..!

SPN

بعد از مدتها بعد از ۹۱۶۵ پست گفتیم یه سر به ترنجی بزنیم الان که میبینم طرفداران فهیم سونی مثل سایتهای قبلی به ترنجی حمله کردند صدراجان نذار این سایت مثل pcwar و … بشه که محیطشو خراب کرده بودن
پویارحمانی میدونه چی میگم اینا کلا با منطق میانه خوبی ندارن.صدراجان گفتیم یه مدت نباشیم شاید وضع بهتر بشه ولی مثل اینکه بدتر شده.
————————–
hunter ما زیاد ناراحت نیسیم ما نگران منطق شما هسیم که اپل هرجوری دوس داره میتونه مثل تسیبح شما را بچرخونه و از هرطریقی پول از جیب شما خالی کنه.تو که فن اپلی دیگه این حرفا که نباید بزنی.همین الان کیفیت صفحه نمایش A7بهتر از ایفون ۶ پلاس هست.ولی قیمتها… .

Hunter

اقای spn
شما کیفیت و ساخت گوشی رو نادیده میگیرد مچسبید به صفحه نمایش ؟ درسته صفحه نمایش ضعفه ایفونه اما برتری دیگه اش چشم شمارو نابینا کرده یا خودتو زدی…!پایداری… سرعت… اپدیت منظم… برنامهای با کیفیت… پشتیبانی…
همین سامسونگ ها بعد چند ماه استفاده سرعتشون افتضاح میشه که فقط با ریست درست میشه… شبح تصویر اس ۶ که یادتون نرفته؟ مشکل رم چی؟ داغی؟ مالتی تسکینگ؟ اصن کپی از ایفون رو چه جوری توجیه میکنی؟ اگه خوب بود که باس فروش خوبی میکرد… ایفون با حداقل مشخصات تو استفاده روزمره و کاربری بهتره از سامسونگی هاست ایفون یه دونس… اما کل شرکت های اندرویدی و سایر سیستم عامل رو پس زده…ه روز یکی داره برشکست میکنه… سامی هم داره به لبه برشکستگی میرسه… سودش افتضاحه… تنها شرکتی که در مقابل این چینی ها دووم اورده اپله.! think diffrent

SPN

مهمترین قسمت یک گوشی که بسیار هم کاربرد داره صفحه نمایش هست چطور از این قسمت مهم گذشتی چیزی که فقط از یط طرفدار اپل برمی یاد
میگم دوست اپلی من حرف از کیفیت میزنی کدوم کیفیت ؟؟تو انگار یک سالی خاب بودی یادت رفته چه راحن خم میشد ایخم ها یادت رفته از اینا بگذریم دراپ تستها که براحتی صفحش میشکست یادت رفته مقایسش با اس ۶ که داخل ترنجی هم هست که چه راحت ایفون بازنده شد
سرعت چی؟؟؟اون موقع گذشت دم از سرعت میزدین لینک بدم که نوت۴ روون تر از ایفون ۶ کار میکنه
چرا من که ۱۰ماهه نوت۴ دارم با حافظه تقریبا پر که ۶۲ گیگ پره هیچ کندی ندیدم
قبول دارم در مورد حافظه جانبی سامسونگ هم بهاطر همین موضوع حافظه جانبی را حذف کرد.
از نظر سرعت و کارهای روزمره که اس ۶ اول شد لینکش داخل ترنجی هست.چرا ایقدر دروغ میگید بخاطر یک شرکت؟؟؟مشکل رم یک مشکل نرم افزاری بود که اخرین اپدیت واس اس ۶ اومد مشکل کاملا برطرف شد
کجاش کپی از ایفونه اون چندتا سوراخ اسپیکر
تو چطور توجیه میکنی که ایفون کپی از اچ تی سی هست
اینو چطور توجیه میکنی که گوشی فلزی سامی با سیستم عامل بادا خیلی وقت پیش ساخته شده بود زمانی که ایفون پلاستیکی بود.اخرین برگ برنده ای که اپل داشت یعنی صفحه نمایش بزرگ رو کرد و طبق تحلیل گران ایفون۶S مثل سری قبل فروش نخواهد کرد و اپل اخرین زورشو زد.اینده همه چیز مشخص میشه کمتر از یکسال دیگه.
بیا تخصصی بحث کنیم این بحثهای خاله زنکی و بچه گونه رو بذاریم کنار.

رسول آریان

اینا حساب کتاب داره، اینجور نیست که شب بخوابن، صبح بیدار بشن و یهو بگن ۱۲۸ هم بسازیم. حالا چون ما از برنامه شرکت اطلاع نداریم بنا به تصمیم عجله ای اونا نیست.

مدل ۱۲۸ گیگ کمتر طرفدار داره تا ۳۲ و ۶۴ گیگ. چون کمتر کسی واقعا به ۱۲۸ گیگ فضا نیاز داری روی گوشیش با توجه به فلش و هارد و فضای کلود و … و همچنین قیمتش هم الکی میره بالا.

والا اون دست پاچگی و بی دقتی رو ما بیشتر توی آیفون ۱۲۸ گیگی دیدیم تا نوت۵٫ فراموش که نکردید مشکلات آیفون ۶ مدل ۱۲۸ گیگی رو.

به جای این حرفای پوچ، سعی کنیم به هم چیزی یاد بدیم.

اینم پاسخی باشه برای منتقدین که ایرادهای بنی اسرائیلی میگیرن که چرا ۱۲۸ نداره.

Hunter

حرف ات متین… هیچ کالای بی عیب نیس…اما تاکید سامی روی ۶۴ بود…. در ضمن هنوز سامی تایید نکرده مدل ۱۲۸ را… سامی یازخورد هارو دیده سریع شایعه سازی کرده…!در ضمن تو محصولات اپل رو با سامی قیاس میکنی؟ خخخ

behnam189

این اولین پست من توی ترنجیه. ولی تقریبا از اوایل راه‌اندازی سایت، بهش سر می‌زدم. دلیل اینکه اولین پست من در جواب‌ آقای آریان هست اینه که چه اون‌موقع که بیشتر کامنت میذاشتن و چه الان که کمتر این‌کار رو می‌کنن بهترین کامنت‌ها و منصفانه‌ترین نظرها رو از ایشون دیده‌م. برای من ترنجی با نویسنده‌های عالیش مثل آقایون مخملی و عطایی و کاربرایی مثل آقای آریان ترنجیه. امیدوارم که با این جو بچه‌گانه‌ای که بعضی از کاربرا راه انداختن کاربرایی مثل آقای آریان از نوشتن کامنت‌های به‌دردبخورشون پشیمون نشن.

احمد

مشکل حافظه کم کم داره برطرف میشه ایول سامی .
لطفا نظرات منو لایک نکنید

حسین

استاد اگه یه ذره متن رو می خوندی م فهمیدی که این مدل واسه اپراتورهای آمریکاییه و شایدم اروپایی فقط و عرضه جهانی نیست !!! حالا ایول کن !!!

احمد

مطمئن باش عرضه جهانیم میشه . در ضمن نوشته احتمالا . قطعی نگفته

حسین

آره فقط خدا کنه مثل اس ۶ نباشه سه ماهه تو ایران اومده هنوز ۱۲۸ گیگش نیومده !!!

aaa

مدیریت سایت
واقعا نمیدونم هدفتون از آزاد گذاشتن افسار گسیخته های مثل معزز و عسکری چیه؟
بابا اینا جو سایت رو نابود کردن واقعا شورشو در آوردید چرا کار باشون ندارید؟
کم کم دارم فکر میکنم برای اینکه آمار سایت رو ببرین بالا اینارو آزاد گذاشتین
حالم از سونی و طرفداراش به هم میخوره

mortal galaxy

خب دوست گلم مگه طرف دارهای سونی فقط همین سه چهار نفرن که حالت از همه شون به هم میخوره؟ مگه اینجا ترول سامی یا ترول اپلی نیست؟ جمع بستن درست بود؟

Ari khan

بعضیا چقدر خودشونو پاره کرده بودن سر این موضوع!!!!بیاین تحویل بگیرین….منتظر بهونه های بعدی هستیم….

رسول آریان

بهونه بعدی اینه که چرا اصلا مموری کارت نمیخوره.

m9472

اقای اریان نسخه ۱۲۸ گوشی ها تو ایران هم میاد ؟؟؟

Ari khan

آقای آریان من یه جایی خوندم که سامسونگ نتونسته کنترلر حافظه ای توسعه بده که هم بتونه از میکرو اس دی پشتیبانی کنه و هم از فناوری ufs 2….بنظرتون این دلیل چقدر درست میتونه باشه؟

حسین

استاد گرامی زحمت خوندن متن رو ندادی به خودت . نوشته واسه اپراتورهای امریکایی واحیانا اروپایی !!! تحویل بگیر !!!

m9472

داداش هیچ گوشی نسخه ۱۲۸ گیگیش تو ایران نیست باید ۲ ماه تموم بگردی شاید بیدا کنی نمایندگی ها ی ایران فقط ۳۲ و ۶۴ دارن نه سامسوگ بلکه همه شرکت ها

Hunter

خخخ مطمئنی هیچ گوشی؟ ایفون ۱۲۸ ندیدی؟میتونم بپرسم کجا زندگی میکنید؟

حسین

کی میگه؟؟ به قول دوستمون آیفون پس بوقه ؟!!!

houman

این معزز کجاست؟؟؟ :whistle:
بقول خودش: چقدر حال میده یکی رو ضایع کنی!!!

رسول آریان

چرا متاسفی؟
چرا وقتی که اخبار داغ شدن Z3 پلاس رو منتشر میکردن برای سونی متاسف نبودی؟
نمیخوای بگی که شایعه بوده چون دقیقا درب یکی از نمایندگی های سونی اینو نوشته بود که گوشی شما داغ خواهد کرد، البته اگه خبرش خاطرت باشه.

چرا اون موقع متاسف نبودی؟

number9

خودتو خسته نکن اقای ارین عزیز
از شما بعیده بخوایین با همچین ادمایی کل کل کنید
بزارین خوش باشن
نرود میخ اهنی در سنگ
:scratch:

mehrdad296

حاجی با این غربتی بحث نکن این ته تهش تو کوچه بنبست باید باهاش دیدار کرد این دارو دسته معزز و این بچه عسکری و بقیه رو من هر کار کردم خایه نکردن بیروننت بیان از نزدیک ببینیم همو ، اینا از گربه های محلشون هم حساب میبرن کل شاخ شدنشون هم اینجاست وگرنه برند سونی که کسی نگاشم نمیکنه از فروشش معلومه ، اینا هم یه سری بچه مچه خستن که تازه به اینترنت رسیدن ارزش ندارن باشون بحث کنی یارو داره تا عمق وجودش میسوزه تو عمرش یه نظری که بار فنی داشته باشه نداره ، این لیاقتش همون کوچه بنبسته ، وای به روزی که از نزدیک ببینمشون :whistle:

number9

اقای رحمانی و اقای مخملی دیگه شورشو در اوردین از بس بیخیالین
مثه اینکه واقعا به نظرات توجه نمیکنیدا
درست کنید این بچه بازی نظراتو دیگه حالا هزار بارم بگیم بازم بیخیالین
عجب :unsure: :unsure: :unsure:

Shayan

این گوشی مزخرفترین اشغالترین و بی امکانات ترین نه تنها گوشی بلکه گجت تاریخ
شما چرا به خودتون فشار میارید
شما نخر آقا
شما جزو other باش شما بهترین دوربین ۲۱ مگاپیکسلی به زووور ۸مگایی بخر
شما برو اپل بخر که هم سایزش مناسب تو یه دست جا میشه !!
هم مقاوم هم کارت حافظه داره هم باطریش عوض میشه تازه ir هم داره
چه تلاش و کوششی فقط چرت تایپ کنید اخه
کاش سودی داشت البته خدا میدونه شایدم داره
مخصوصا طرفداری از سونی خداوکیلی اگه مجانی انجام بشه باید به سلامت طرف شک کرد

raminrx7

طرز کامنت نویسی ۲ترول بزرگ مثل همه
یکی هم همین امروز بهشون اضافه شد
امکان داره ۱ترول باشه در ۳اکانت

Hunter

اگه منظورت من هستم…! که با دلیل و منطق ،خلاف حرفهای منو ثابت کن… نه اینکه ترول ترول کنی تا ترور شخصیتی کرده باشی!….. :yes:

raminrx7

عاقای پر خرد قبلا گفتم نمیخوام ادم بی فرهنگی مث تو زیر کامنتم جواب بده
عقده ای هستی که اینهمه بهت حرف میزنن بازم عین خیالت نیس

رسول آریان

شایان با اجازه من فعلا برم، وقت ندارم بخوام جواب حرفای صد من یه غاز بدم. انشالا که از خریدت راضی باشی. موفق باشید همگی، فعلا خدانگهدار.

Shayan

عزیزی رسول جان منم فقط اومدم تا این بچه باحالای کوچولو فک نکنن میدون خالیه واسه خودشون گاز گاز کنن اگه نه خیلی وقت بود حس کامنت دادن نداشتم

Samsung--Electronics

سلام :bye:
اگه نوت ۵ اس دی کارت میخورد ، میشد مشکل و ضد امنیت و کند کننده و …
اگه نداشته باشه هم میشه ناقص …
اگه IR داشته باشه میشه امکانات بی استفاده
حالا که نداره شده یه چیز مهم(البته IR از اول برای من خییلی مهم بوده و هستو بسیار شاکی هستم از سامسونگ برای این مورد)
قبلا شارژ سریع برا باطری بد بود
حالا که شرکت x داره شده یه چیز خوب
قبلا آلترا پاور سیوینگ بی استفاده بود
بعد که شرکت x استامینا رو آورد شد به به و گل و …
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بسته دیگه
چقدر ترول بازی
همه طرفداران سونی محترم ولی این رفتار اصلا درست نیست
من نمیگن نوت ۵ مشکل نداره و به نظرم بزرگترین مشکلش ، IR هست ولی دیگه نظرم رو هی عوض نمی کنم
ترو خدا درست رفتار کنید و بیاید با هم خوب باشیم :rose: :rose: :heart: :rose:

shahab

خدایی بعضی سامسونگی ها خیلی خوبن، نه همشون، ولی خدایی تو سامسونگ با این کاربر خیلی حال میکنم، دمت گرم :heart: :negative:

number9

اقای مخملی حالا که بیخیالید یه پست بزارین راجبه اینکه سونی بهترین smart phne رو داره
بقیه برندا هم اشغال
که این ترولا سونی دگ دست بردارن

mortal galaxy

واقعا برام جالبه.
طرفدارای سامی یه زمانی چقدر ایفونو بخاطر نداشتن IR ، درگاه حافظه ، باتری قابل تعویض ، و دوربین بیرون زده مسخره میکردن. حالا سامی بعد از چند سال تازه تو تک تک موارد از اپل پیروی کرد.
کلا غیر از یادداشت برداری با صفحه ی خاموش چه قابلیت جالبی داشت این نوت جدید؟
استریم مستقیم روی یوتیوب رو هم که سونی یه ساله داره.
جالبه که A9 اپل از نظر پایداری در استفاده ی مداوم و چند مورد اصلی از اگزینوس پر مدعا خیلی سرتره. لینکش هم موجوده.
بعدش هی بیان بگن بهترین بهترین. کولاک سامی. تگرگ سامی.
نوت جدید هیچ چیز جدید نداشت. فرقی با نوت ۴ نداشت.
باز هم فروش خوبی نخواهد داشت.
البته حذف IR چیز کمی نیست.

SPN

من یه سوال از شما دارم دوست قدیمی
ایفون ۶ چه چیز جدیدی نسبت به ایفون ۵اس داشت ؟؟حالا ما در مورد ایفون ۶ اس صحبت نمیکنیم اونم بوقتش با شما بصورت تخصصی کار دارم مثل پارسال.
میخای در مورد صفحه نمایش حرف بزنی چیزی که شما سامی رو مسخره میکردین
اقا چرا یه زمانی به nfc و ویجت و … در اندروید مسخره میکردین؟؟؟

mortal galaxy

بله؟ NFC و ویجت رو مسخره میکردم؟ محاله که یک بار این حرف رو زده باشم.
NFC و ویجت قابلیت اندروید بود که اپل نداشت. الان هم   NFC درست و درمون نداره.
ولی این ربطی به بحث من نداشت.
اینایی که من گفتم رو سامی باهاش مانور تبلیغاتی میداد و بعد برداشت.
خیلی فرق میکنه.
اپل کمبود هاشو پر کرد ولی سامی برعکس.

در ضمن ایفون جدید هم برام مهم نیست خوبه یا بد. خوب باشه میخرم. بد باشه منتظر میشم تا سری بعد.

SPN

ببین دوست عزیز تو شاید مثل من مسخره نمیکردی ولی من کلی گفتم اصلا کار به طرفداران اپل نداریم خود مدیران اپل که چقدر داخا کنفرانسهاشون تیکه مینداختن و همین یک تبلیغ بود و بقول شما نه ویجت و نه NFC درست درمون دارید.عمیق تر به موضوع نگاه کن وقتی خودت یه چیزی میگی.
تو نوت را با سری قبل نوت مقایسه کن
کمبودش این بود که به طرح و نوع درب پشتی بخاطر پلاستیک گیر میدادن الان بهترین مواد داخل ان بکار برده شده که بسیار اونو لوکس کرده پشتش انحنا داره که راحت داخل دست جا میگیره طول و عرض و ضخامت کمتر شده.خب وقتی اینچیزها بکار برده میشه دیگه باتری هم بدون تعویض میشه مثل شرکتهای دیگه فقط یکم منطق و دور از تنفر میشه این قضیه را هضم کرد اگر براتون سخت نیست.
خب میکرو اس دی باعث کندی میشد حالا چرا شما این طرف سکه رو نمیبینی که همین باعث روونی میشه یعنی میخام بگم مزیت نبودن میکرو اس دی بیشتر از بودنشه نمیگم کلا بد هست ولی مزیتش بیشتره.
ولی در مورد اینفرارد موافقم حتی خودم به نوت ۵ چندتا ایراد دارم چون محصولی کامل نیست ولی شما رم ddr4 و ۴گیگ و جنس خوب و طراحی جدید و اثر انگشت و حافظه فوق سریع و … دیگه را ندیدی فقط اینفرارد را دیدی که برداشتن.دوربین با سیستم لرزشگیر قوی تر و دیافگرام کمتر نسبت به نوت۴ دوربین جلوی قوی تر تاچ ویز جدید که بسیار زیبا شده.اگزینوس ۶۴ بیتی و ۱۴ نانومتری نسبت به نوت۴ و …
خوبه که این چیزها هم دیده بشه تو را به عنوان یک دوست قدیمی و منطقی میشناسم.
همین قلم نوت چقدر کاربرد داره اپل فقط فکر کرد که فبلت یعنی صفحه نمایش بزرگ؟؟؟
بهتره همه چیزها دیده بشه.

Moazez

خب دیشب خیلیا اعلام کردن که نبودش مهم نیست ولی الان چرا بالا و پایین میپرن!!! طرفداران سامسونگ گربه رقصون دست برندشون شدن.خخخ. سامسونگ همه جوره میرقصونتتون. فردا میاد یه گوشی با مشخصات ۱۱۰۰ معرفی میکنه اسمشو میذاره s7 بعد طرفداراش میان میگن به به عجب چیزیه. بعد بهشون میگی شما آماتورید ناراحت میشن. آدم آماتور دوکلام حرف بزنه مشخص میشه که در بالا نشون دادن خودشونو. واقعا باید تاسف خورد برای کسایی که عین چی از یک آشغال حمایت میکنن. بعد جالب اینه سونی یه گوشی معرفی کنه اینا میشن دانا

houman

ئه!!! اینجایی؟؟؟ :bye:

mehrdad296

خداییش چقدر تو چرت میگی معزز همه اکانتا هم خوذتی ون بچه عسکری هم خودتی . نوت پنج هرچی باشه بنجل و تکراری و بخاری نیست ، :mail: ینکه دیروز گفتن نسخه ۱۲۸گیگ نداره رو سایتها اعلام کردن نه سامسونگ و لینکه در نسخه دو سیم کارت مموری کارت میخوره ، خداشاهده سونی اخر عمرشه ، به هرکی میگی سونی میخنده بهت واقعا برند چیپ و مزخرفیه ، صد نسله داره یه گوشی زو لنگ میکشه میده دستتون شما دیگه کارتون از گربه رقصون گذشته شدید الاغ رقصون :whistle:

Moazez

مهراد خودتو خسته نکن من کسایی رو که میرن تو لیست سیاهم اصلا کامنتاشونو نمیخونم. برو برای خودت دلسوزی کن که فردا پس فردا میخوای این بنجل هنگی رو بخری

mehrdad296

موز و عسکری اگه امکان داره همو بیزون ببینیم در مقابل همه دوستا . قرار بذاریم بیرون

Moazez

آره شب بیا مهرداد

the.hero

سونی بهترین و کامل ترین اسمارت فون رو تولید میکنه !!!
خوبه ؟! خوشحال شدی ؟! دلت خنک شد ؟ حالا دیگه بس کن شورشو دراوردی 😐

K.m

جواب ده خط نوشته تو یه جمله است: به تو چه .شیرفهم شد فرزندم؟

pooyat77

۱۲۸ عالیه ولی ای کاش قیمتش خوب باشه ! چون الان همین مدل ۳۲ یکم گرونه دیگه ۱۲۸…!!

Yas

طرفدارای سونی خواهشا شما از داغی دم نزنید تا اون کوره اجر پذی و دارین!! اینم مدل۱۲۸ مشت محکمی تو دهن بدخواهان سامسونگ :yahoo:

Moazez

دیشب که مهم نبود الان شد مشت محکم؟!!خخخ عین آفتاب پرست

حسین

منظورت اون زد سه پلاس هست که از اس ۶ سامسونگ هم خنک تر شد ؟؟؟

حسین

این دوستان چه زود فراموش کردن گرمای زد سه پلاس از اس ۶ کم تر شده هنوز تو سه ماه قبل هستن!!!

Sasan Entezari

خیلی باحالین بخدا،هر کی داره طرفداری یه شرکت میکنه
من فقط میام اینجا نظراتو میخونم کلی میخندم، به من چه گوشیه سامی خوبه یا بده یا اپل خوبه یا بده یا سونی…
چرا ما ایرانیا ابنطوری هستیم و همه فکر میکنن حرف درست میزنند و هر کی میخواهد یکی دیگر و قانع کنه.
اخه اگه مثلا گوشی سامی یا آیفون یا سونی یا… خوب یا بد باشه به شما چه؟
به من یا شماها چه که گوشی شرکت‌ها فروش بره یا نه،شماها از روی آمار فروش شرکت‌ها گوشی میخری یا بر اساس نیازهایتان؟

حسین

دمت گرم داداش . منم همین طور . میام کامنتا رو می خونم خنده ام می گیره !!! به هر حال ما ایرانی جماعت عشق کل کلیم .خخخخ :rose:

Nfs

حرف دلمو زدی 😥

mortal galaxy

از بی کاریه. کلا من و امثال من کاسه ی داغ تر از اش هستیم.
فقط مختص ایرانی جماعت نیست . همه جا اینطوریه.
راستش خنده دار هم هست ولی بعضی مواقع کل کل حال میده اگر توهینی توش نباشه

aaa

برا خودت متاسف باش کاشی پرست

✰ BARDIYA ✰

اقای مخملی نظرات سایت ایا برای همه تاییدی هست یا فقط برای بعضی از کاربرا تاییدیش کردین؟؟؟!!!
اگه تاییدی هست پس این نظرات توهین امیز طرفدارهای سامسونگی چیه که تربیت خانوادگیشونو و دهن هرزشونو باز میکنن هرچی دلشون میخواد به اقای معزز و عسکری میگن و شما هم تایید میکنید؟؟؟؟؟؟!!!
اگه تاییدی نیست پس چرا تو پست قبلی نظر ما به تایید نیاز داره؟؟؟؟؟!!!!!!
یا شما اصلا نظرات رو نمیخونید و فقط تایید میزنید به همشون که در اینصورت فرقی با ازاد بودن نظرات نمیکنه!!!!!!

صدرا مخملی

دوست عزیز الان روی یک سری کلمات حساسش کردیم

Moazez

بردیا جان من مشکلی ندارم هرچی خواستن بگن. جوابشو خیلی بدتر میگیرن. جوری که تا مدتی روحیشونو از دست میدن و نمیان سایت.

houman

خخخخخخ….

ehsan sony

کسی دلیل اینا میدونه چرا سامسونگ از همون اول گوشیهاشا با دو چیپست اراعه میداد خوب از همون اول با یه مدل چیپست میداد؟؟!فقط خواهشن مصغره نکنید فقط راهنماییم کنید با تشکر :rose:

Shayan

در ابتدا سامسونگ نمیتونست میزان تقاضای بالای گوشیاش واسشون به تنهایی چیپ بسازه و از اون مهمتر نیاز به زمان داشت تا برند اگزینوس رو جا بندازه

✰ BARDIYA ✰

چون ملت رو موش آزمایشگاهی فرض کرده
گوشی رو با پردازنده اسنپ معرفی میکنه چند ماه بعد مشخص میشد نصف گوشی هاش دارای اگزینوس هست…
گوشی رو با دوربین سونی معرفی میکنه اما چند ماه بعد خبر میاد تو نصف مدل ها سنسور مزخرف ایزوسل بکار رفته…
اینا یعنی توهین به مشتری و سوء استفاده از اعتمادش … جالبه همه هم اینا رو میبینن ولی باز میرن به این متقلب دروغ گو اعتماد میکنن!! :scratch:

knight20

سلام دوست عزیز

سامسونگ تا قبل از ۲۰۱۳ فقط از چیپست انحصاری خودش استفاده میکرد.
بعد از سال ۲۰۱۳ چون بازار ۴g تقریبا فراگیر شده بود سامسونگ مجبور شد پشتیبانی از ۴g رو توی گوشیاش قرار بده.ولی مشکل اینجا بود که کوالکام مودم های ۴g رو به انحصار خودش درآورده بود.بخاطر همین سامسونگ مجبور شد پرچمداراش رو در ۲نسخه ارائه کنه.همین مورد باعث شد که اگزینوس نتونه از تمام قدرت خودش استفاده کنه.اگزینوس اون موقع هم ظرفیت این رو داشت که از رقیبش یعنی کوالکام بهتر باشه، ولی سامسونگ این کار رو نکرد.چون قوی تر کردن اگزینوس یک نوع بی احترامی برای کاربران منطقه اروپا و… که از نسخه اسنپدراگون استفاده میکردن، محسوب میشد.
وقتی انحصار مودم های کوالکام تموم شد، سامسونگ نوت۴ رو معرفی کرد.ولی باز شاهد این بودیم که سامسونگ در نسخه های از نوت۴ از چیپست کواکام استفاده کرد.اینکار دو دلیل داشت : ۱٫کمبود تولید مودم ۴G از سوی اینتل ۲٫قیمت پایین تر کوالکام

الان چون سامسونگ با کمبود مودم ۴g مواجه نیست ( خود سامسونگ و اینتل مودم رو تولید میکنن)پرچمداراش رو فقط با یک چیپست که اونم اگزینوسه عرضه میکنه و دیگه مجبور نیست بخاطر کوالکام ، اگزینوس هاش رو تضعیف کنه

ehsan sony

ممنون بابت جوابتون ولی سامسونگ قبل از سال۲۰۱۳فقط از چیپست انحصاری خودش استفاده نمیکرد مانند s3که قبل از ۲۰۱۳بود ولی نمونه ی چیپست کوالاکامیم بود ولی تو اخبار زیاد ازش نمیگفتن ویه سری مردم ازش بی اطلاع بودند وهمچنین در s2هم که اگسینوس بود از از ۴g پشتیبانی میکرد چیزی که اون زمان محدود گوشیایی ازش استفاده میکردند

viham

از هر ۱۰ تا خبر ۷ یا ۸ تاش سامسونگه :scratch:
عجبا!!!!!!!

صدرا مخملی

دوست در یک بازه زمانی از هر ده تا همش الجی بود
دورانی همش سونی بود
الانم طبیعی هست اینجوری باشه
خب بالاخره بعد از رونمایی هست و ترنچی عادت داره همیشه هر چیزی رو پوشش بوده
گواه این مطلب، هفته های گذشته است
شک نکنید در اینده بازه زمانی همش اپل خواهد بود و برعکس

knight20

واقعا خیلی خوبه که مدیریت یک سایت اینقدر با کاربراش در ارتباط باشه.
کارتون رو تحسین میکنم آقای مخملی.موفق باشید :rose:

Moazez

قداصت ترنجی رو زیر سوال نبرید خواهشا. ترنجی تنها سایتی هست که عدالت همیشه توش رعایت شده

houman

عزیزی….

viham

حق با شماست. ممنون :yes:

MILAD

از نظر گرافیکی و فریم تو بازی که هنوز عقبتر از آیفون ۶ پلاس ١١ ماه پیش است
البته پیشرفت سلمی اعجاب آوره !!
بدنه فلزی و شیشه سال ٢٠١٠ آیفون
قدرت پردازشی و گرافیکیش هم به زور خودش و نرسونده به آیفون ۶ پلاس
قلمی که اپل سال ٢٠٠٧ دور انداخت هم سامی جون از سطل زباله درآورد باز !

mehrdad296

جون مادرت اسم اپل رو نیار شرکت دزد بی همه چیز خودم یه سیکس دارم میخاستم بفروشم دهنم سرویس شد تا اطلاعاتمو انتقال دادم ریست کلی کرد . حالا دیگه اور ۱۰۰۹ میده هیچی دانلود نمیکنه نه کیفیت صفخه داره نه کیقیت دوربینش در حد سامسونگه خیلی محدوده و رو مخ همه برنامه هاشم که پولیه اونایی که بدرد بخوره پولیه ، واقعا حالم از ایفون بهم خورد الان حاظر شدم ۱۶۰۰ بفروشمش برم نوت ۵. رو بخرم ، ایفون ۶ طراحیش رو از لومیا اسکی رفت فبلت رو هم از سامی ، ویجت از اندروید هیچی نداره از خودش یه سیستم عامل لخت ، پول دادن بالای ایفون حماقته فقط واسه یه عده عقده ای خوبه باهاش کلاس بذارن وگرنه واسه ما که کاربر حرفه ای هستیم دوزار نمیارزه ، الان هم میفروشمش همون قیمتی گفتم. :negative:
درضمن رو ایفون صفحه Qhd بندازی کلا فریم نمیده شما برو تست اف اسکرین رو ببین یعد بگو چیپ ضعیفه کم سوادی و ای شیپ بودن از خصایص فن های اپله

Nfs

ترول جون سعی نکن الکی شرکت اپل رو بد جلوه بدی اتفاقا یکی از بهترین برندها اپله شما بلد نیستی اطلاعات انتقال بدی شد دزد؟ بعدشم اون ارور ۱۰۰۹ بخاطر اینکه ما تحریم هستیم وگرنه برای گوگل پلی هم همینجوره که نمیتونی یه بازی اسفالت ۸ رو دانلود کنی دوربینش هم که تو سایت دیجیاتو بهترین دوربین شد پس سعی نکن الکی شرکت با اصالت اپل رو خراب کنی

knight20

مهرداد جان لطفا به بقیه برندا توهین نکن.همین مفهوم رو میتونی با لحنی مودبانه تر برسونی:rose:

knight20

دوست عزیز اگه اپل میتونست مطمئن باش فبلتش رو بدون قلم عرضه نمیکرد
میشه گفت مهم ترین بخش سری نوت همین قلمشه.همین قلم سری نوت رو با بقیه متمایز میکنه

این همون بخشیه که متاسفانه ۹۹٪ مردم ازش اطلاعی ندارن.
یعنی همون نقطه قوت و تفاوت بنیادی سری نوت سامسونگ با بقیه محصولات دنیا.

ابزاری که این قابلیتها رو به قلم نوت میده اسمش دیجیتالایزره و ساخت و پتنت شرکت ویکام ژاپنه.

برای آشنایی با این شرکت و محصولاتش اینجا رو ببینید.
http://www.wacom.com/en/us/

تکنیک مورد استفاده در قلمهای دیجیتالایزر کلا با تکنیک تاچ خازنی فرق میکنه ( بر خلاف تفکر اکثریت ) و روی نوت شما توی تاچ دو بخش سخت افزاری کاملا مجزا از هم دارید . تاچ خازنی معمولی مثل اکثر دستگاههای معمولی و مجموعه رزوناتورهای دیجیتالایزر که درون تاچ اسکرین قرار گرفته صرفا برای راه اندازی قلم.

برای راه اندازی و شناسایی قلم یک ماتریس بزرگ از مجموعه فرستنده گیرنده مغناطیسی با فرکانس رزنانس حدود ۵۳۰ کیلوهرتز در تمام محدوده قابل تاچ قرار گرفته.
وقتی قلم وارد این محدوده میشه بر مبنای تغییری که در میدان مغناطیسی ایجاد میکنه گیرنده ها محدوده قرارگیری قلم رو شناسایی میکنن.
میزان فشار روی قلم مدار رزناتور داخل قلم رو تغییر میده که باعث میشه فرکانس بازگشتی از قلم به همون نسبت تغییر کنه…. فشار دادن کلید هم فرکانس رزنانس خاص خودش رو داره و سیستم متوجه میشه کی قلم فشرده شده.

این تکنیک بخاطر غیر فعال بودن قلم نیازی به باتری و فرستنده درون قلم نداره .

amir

من نمیدونم ترنجی بر اساس چه خبری اعلام کرده که نوت۵ نسخه ۱۲۸ گیگابایت نداره چون بعد مراسم نیز تو خود صفحه رسمی فیسبوک سامسونگ اعلام شده بود که ۳ نسخه ۳۲ . ۶۴٫۱۲۸
گیگ نوت ۵ موجود میباشد و من به ترنجی ایمل زدم همراه با عکس مطلب که لطف کردن اصلاح کردن ولی خبری از معرفی نسخه ۱۲۸ گیگ فقط برای بازار امریکا گفته نشده فقط در اون مطلب چون اول نوت ۵ برای کشور امریکا عرضه میشود اسم اوپراتور ها رو زیرش نوشته بود همینو بس و گرنه نوت۵ ۱۲۸ تو کل بازار ها عرضه میشود و از اول هم نسخه ۱۲۸ گیگ موجود بود قابل توجه بعضی از فن ها

hasan22 hasane

سلام به دوستان ومنتقدان عزیزخیلی چاکریم :rose:

MEGA08

نگو برطرف شد. یه سر به نمایندگی سونی مجتمع کناری علاعدین بزن . یه زد۳+ گذاشته ۵ دقیقه باش کار کردم . از صفحه نمایشش خوشم اومد استایلشم خوب بود. ولی تو این ۵ دقیقه خیلی داغ کرد مثه اینکه بخوای بازیهای اچ دی باش بازی کنی.
به فروشنده میگم چرا اینقد داغ میکنه میگه از پردازندشه. میگه متاسفانه آپدیتهایی که براش اومده و آوردن پایین فرکانس پردازنده هنوز حل نشده.

m7890

دوستان اگه به نظرات نگاه کنین دوباره متوجه میشین که آقای معزز به هیچ کسی توهینی نکرده و فقط یه طرفدار متعصب برند مورد علاقشه و هر حرفی هم که میزنه و بر خلاف میل بعضیاس بر علیه برند رقیب ولی متأسفانه بعضی از دوستان میان خیلی راحت به ایشان توهین میکنند و جالب اینجاست که از مدیرای سایت هم درخواست میکنند که ایشان رو خذف کنند.واقعا خیلی جالب.
یکی از مدیرای سایت ای تی رسان به آقای معزز بابت این تعصبش احترام قائل شده.و همیشه ایشونو واسه تعصبش تشویق میکنه.
امیدوارم نظرم تایید بشه
در ضمن من هیچ نسبتی با معزز ندارم و فقط به خاطر علاقه ای که به برند سونی دارم تعصب ایشون برام خیلی جالبه و قابل تحسین

m.s

درود
بعد از ترول های سونی چشممون به ترولهای اپل روشن
دقت کنید گفتم ترول منظورم هواداری دوتا برند نبود!
واقعا بخش نظرات بی محتوا ترین قسمت این سایت هست و ارزش سایتو واقعا اورده پایین نمیدونم چه اسراری به تداوم این بخش هست وقتی خودمون رعایت نمیکنیم!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی