حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل iOS 8.4.1 را برای دستگاه های خود منتشر کرد

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

امروز اپل اقدام به انتشار بروز رسانی برای دستگاه‌های خود اعم از آیفون و آیپد و آیپاد کرد که این بروز رسانی حاوی آخرین نسخه سیستم عامل اپل یعنی iOS 8.4.1 است. همانطور که از طرز شماره گذاری این بروز رسانی پیداست، هدف آن برطرف کردن یک سری از باگ‌ها و بهبود برخی از قسمت‌ها است. در ادامه همراه باشید.

حتماً چند ماه پیش بروز رسانی بزرگ اپل یعنی iOS 8.4 که با برنامه Apple Music همراه بود را به یاد دارید. حال این بروز رسانی بیشتر در جهت حل باگ‌ها و مشکلات این برنامه انتشار یافته است.

gsmarena_002

همانطور که در عکس بالا می‌بینید این بروز رسانی کاملاً متمرکز بر حل کردن و بهبود مشکلات برنامه Apple Music است. با بروز رسانی اپل، مشکلاتی مانند مخفی شدن آهنگ‌های اضافه شده به برنامه Apple music، اضافه کردن آهنگ به یک لیست پخش و… حل می‌شود.

شما هم این بروز رسانی را دریافت کرده‌اید؟ نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/apple_releases_ios_841_for_all_supported_devices-news-13538.php”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
raminrx7

پادشاهی آیفون در بخش نرم افزار و آپدیت بر هیچ کس پوشیده نیست ولی مثلا این اپدیت تغییر خیلی کوچیکی رو ایجاد میکنه واسه اپل موزیک که تو اندروید اپدیت برنامه ها جدا میاد!
ولی اپل یه جورایی سو استفاده میکنه و واسه بازاریابی که بگه هرلحظه اپدیت داریم ارائه میدیم به مشتری میاد این اپدیت نرم افزار موزیک گوشیو میده بیرون!!!!!

احمد

حالت خوبه عزیزم؟

raminrx7

بهتر نبود بجا این حرفت بگی کجای حرفم اشتباه هست؟؟؟؟
با توهین هیچکس به جایی نمیرسه دوست عزیز

احمد

من توهین نکردم که دوست عزیز فقط تعجب کردم از حرفت.یعنی اپل داره با یه بروز رسانی کوچیک تبلیغ میکنه یا به فکر کاربراشه.اپل وقتی قصدش تبلیغه که اپدیت کلی میده مثل اپدیت قبلی که برنامه موزیکم اومد.این اپدیت که هدفش تبلیغ نبود

BeyondSpace

دوستانی که jailbreak میخوان آپدیت نکنن، TaiG اعلام کرده که قابل jailbreak نیست

raminrx7

ازین حرفا که نمیشه جیلبریک کرد زیاد شنیدیم
مگه میشه ایفون رو اپدیت نکرد؟

BeyondSpace

منم نگفتم آپدیت نکنین
منظور این بود، کسی که jailbreak میخواد صبر کنه تا جیل بریکش بیاد بعد آپدیت کنه!

َarsenal

سلام..
بچه ها یه سوال داشتم..
من یه ایپد ۳ گیرم اومده تازگیا…iOS7ه الان…بعد هم کنده هم لگ میزنه…میخاستم ببنم کسی iOS8 رو روی ایپد۳ زده؟ بهتر میشه؟بدتر میشه؟چجوره؟
ممنونم

Nfs

ببخشید دوست عزیز مگه ios کند هست و لگ میزنه مگه میشه؟ 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....