حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک لو رفتن دیگر، گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس را ببینید

نوشته

8 سال قبل | 22 دیدگاه | ترنجی

تنها چند ساعت دیگر به معرفی سامسونگ مانده است، به قول خود سامسونگ، “رونمایی بزرگ”. معمولا هر چه به رونمایی نزدیک می شویم لو رفتن های خواسته و ناخواسته موثق تری را تجربه می کنیم که این یکی از آن موثق های احتمالا نا خواسته است. در ادامه با ترنجی باشید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.

تصویری که در بالا می بینید، گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس است که در پوستر پیشنهادات ویژه اپراتور Sprint امریکا لو رفته است. این اپراتور تصمیم دارد تا پیشنهادات ویژه به کاربرانش که قصد خرید گلکسی نوت  یا گلکسی اس اج را دارند ارایه کند. یکی از این پیشنهادات یک تبلت گلکسی تب ۴ رایگان برای خریداران تحت قرارداد دو ساله است. اما پیشنهادات این اپراتور برای ما کمترین اهمیت را دارد، اجازه بدهید در تصویر دقیق تر شویم تا گلکسی نوت ۵ و اس ۶ اج پلاس را بهتر بشناسیم.

این دو دستگاه دقیقا همانند آنچه هستند که قبلا لو رفتند، یعنی به صورت دو تصویر زیر:

Galaxy-S6-edge-People-edge-update

Samsung-Galaxy-Note-5-press-render galaxy-note-5

حتی تصویر زمینه ها هم همان است و جای شک و شبهه ای را باقی نمی گذارد. همانطور مشخص است گویا میزان خمیدگی گلکسی اس ۶ اج پلاس کمی تغییر کرده است و بیشتر شده است، البته فقط کمی. حاشیه های گلکسی نوت ۵ به طرز محسوسی کم شده است و حسگر اثرانگشت نسل جدید سامسونگ را دارد. قلم آن هم همانند شایعات است و هنوز مشخص نیست که مکانیسم خروج آن دقیقا به چه صورت است. نوت ۵ شباهت زیادی به اس ۶ فلت (نسخه معمولی) دارد و این را شخصا دوست داریم، به خصوص که شاهد کیفیت ساخت خیلی خوبی خواهیم بود.

در این تصویر تنها همین موارد مشخص می شود اما می دانیم که گلکسی نوت ۵ دارای قاب پشتی از جنس شیشه گوریلا گلس نسل چهار است و خمیده خواهد بود. نظر شما درباره این دو دستگاه چیست؟

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/08/12/sprints-lucrative-promotion-for-the-galaxy-note-5-and-the-galaxy-s6-edge-plus-leaked/”]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

واقعا نوت یه چیز دیگه هست دوسش دارم

عباس عسکری

الان سامسونگ تو کنفرانسش چی رو میخواد معرفی کنه؟ :wacko:

ss007

باز سامسونگ یه چیزی برای معرفی کردن داره که ما رو هیجان زده کنه حداقل مثل سونی نیست که z5 رو معرفی کنه و کسی هم اهمیت نده.
other :whistle: :wacko:

عباس عسکری

اولا خودتو لایک نکن خیلی ضایس
دوما کوچولو کم اوردی سوت بزن

im80za

حداقل بهتر از سونیه که اصلا واسه زد ۳ پلاس کنفرانس نداشت :yes:

WOLVERINE

با دوستان سامسونگی کاملا موافقم، حداقل نوت یه چیز هایی داره که جذاب باشه ولی سونی چی؟ نهایتش میخواد پردازنده بخاری بهتر بذاره روش و توی “کنفرانس”ش پرت و پلا بگه :yahoo:

HG

همون چیزی که سونی برای زد ۵ میخواد رونمایی کنه.مثل همیشه البته سونی از یک سال قبل قابل تشخیصه و دیگه شروع کردن درباره ی زد ۵ پلاس حرف زدن.پس بیخود نگو.

حسین

یه سوال . دیگه صد در صد نوت ۵ دوسیم کارته کارت حافظه می خوره یا بازم باید ۶ ساعت دیگه صبر کرد تا بفهمیم؟؟؟ :rose:

احمد

اره چند دقیقه پیش تایید شد

Ali.R

حاشیه هاش خیلی کمه و خیلی خوب شده
تنها نگرانیم باتریه..به نظر من سامسونگ حتی نباید به عمرباتری ۹۰ساعته نوت۴ بسنده کنه چه برسه به اینکه عمر باتریش کم هم بشه…..

ss007

این واقعا یک پیشرفت نسبت به نوت ۴ هست. هم از لحاظ طراحی و هم کیفیت. B-)
اینطور هم که مشخصه سامسونگ دو طرف پشت نوت ۵ رو یه انحنایی رو به بالا داده که ارگونومی دستگاه رو هم بهتر از اس ۶ کرده و با عث میشه بهتر از اس ۶ تو دست بنشینه. :yahoo:
البته نا گفته نماند که اس ۶ هم پیشرفت انقلابی بود که همه رو شگفت زده کرد و از لحاظ ارگونومی هم خوب هستش و تا به امروز همه ی نیاز های من رو برطرف کرده.
…………………
آقایونی که اس۶ دارن. من آپدیت ماهانه رو دریافت کردم البته رام من برای سوئد هست و برای ایران تا چند روز آینده دریافت میکنید.
یه فریمور آپدیت هم ت پند روز پیش گرفتم که مشکله رم رو به طرز چشمگیری کاهش داد الآن من ۴۵% از رمم پره و این خیلی خوبه با اینکه ۳۰ تا نرم اقزار سنگین روشه. B-)

galaxy

اووف مطمئنا قابلیتهای نوت پنج سوپرایز امشب ۷واهد بود

ehsan sony

با سلام خدمت اقای عطایی ممنون بابت زحماتتان پیشنهاد من برای بخش نظرات این است که گزینه ای برای موت و ان موت هر کاربر بزارید تا هرکس هر کاربری را که از نظرات ان خوشش نمی اید مخفی کند و اگر نظرش عوض شد ان کاربر را ان موت کند وبتواند نظرات ان شخص را دوباره ببیند مانند چت گلوبال کلش او کلنز که این قابلیتش بارها به کارمن اومده این امر ازادی بیان راهم پایمال نمیکندباتشکر :rose:

حسین

آقا شیائومی هم امروز پرچمدارشو معرفی کرد . لطفا خبر اون رو هم بزارین !!!

taktaz

این مورد قبول نیست که پشت نوت رو صرفا برای زیبایی شیشه ای کرده اولا که نوت با اون اندازه بزرگش نباید لیز باشه که این با جس شیشه در تضاد هست دوما باتری قابل تعویض و درگاه کارت حافظه را احتمالا فدای این موضوع کرده :mail:

milani2012

توی عکسای اس ۶ اسلات سیم کارت که مشخصه حتی اینفرارد اما در مورد نوت تو هیچ عکسی اسلات سیم کارت مشخص نیست اگر رم نمیخوره اگر باتری غیر قابل تعویضه دیگه حداقل سیم کارت که باید بخوره این برام سواله واقعا

رسول آریان

به شدت منتظر رونمایی نوت۵ هستم و تنها انتخابم نوت هست.

در طی این ۲ سالی که نوت۳ رو دارم، تقریبا نیمی از فعالیت هام با لپ تاپ کم شد.

هیچ احساس کمبودی رو حس نمیکنم و یک کار راه انداز واقعی هستش.

اگه کسی هیچ گوشی از سامسونگ رو دوست نداشته باشه، قطعا اگر کاربری حرفه ای باشه، نمیتونه بیخیال از کنار گلکسی نوت سامسونگ رد بشه.

احمد

یکیش من

ehsan sony

کاربری حرفه ای وپولدار باشه اخه قیمتش یکم زیاده مثلا نوت ۴که الان ۱۷۰۰به نظرم ۱۴۰۰میارزه

Navid

دقیقا منم از روزی که نوت خریدم ۲-۳روز یه بار میرم سراغ کامپیوتر-دیشب یکی از فامیلهای سامسونگ ستیز و عشق سونی رفت به z3خرید اومد خونه ما به معنای واقعی کلمه با نوت عزیز سوسکش کردم بجز اسپیکر استریو هبچ حرفی جلو نوت نداشت تازه ۱۰۰ هزار تومن گرونتر هم هست :rose:

milani2012

ببخشید اشتباه شد دیدم جاشو

saeid ds

اگه این شکلی باشن عالیه…فقط گرونن….گروووون… :whistle: :whistle: :whistle:نوت ۴ چهار صد و نود دلاره….ولی اینا از ۱۰۰۰ دلارم رد کردن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)