حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل با راه اندازی Android Experiments به نمایش خلاق‌ترین برنامه‌های شما می‌پردازد

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

این چند روزه، گوگل بیشتر از قبل به فکر راه اندازی و پایه‌ریزی سرویس‌های جدیدتر و حتی کمپانی‌های جدیدتر است؛ همانند معرفی کمپانی جدید آلفابت که در نقش والدین گوگل ظاهر می‌شود. گفته می‌شود گوگل با راه‌اندازی بخشی جدید که با نام Android Experiments شناخته می‌شود، قصد دارد خلاق‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای منتشر شده برای اندروید را به صورت جداگانه معرفی کند؛ درست همانند کاری که با نرم‌افزارهای مرورگر کروم انجام داد. به نظر می‌رسد گوگل با انجام چنین کاری، قصد دارد به کاربران و البته رقیبان خود نشان دهد که اندروید، متنوع‌ترین سیستم عامل تلفن‌های هوشمند است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

از سال ۲۰۰۹ بود که گوگل چنین کاری را برای کروم‌بوک‌ها انجام می‌داد، یعنی نرم‌افزارهایی که رابطه خوبی بین رابط کاربریشان و خلاقیت وجود داشت را معرفی می‌کرد؛ گویا تاریخ دوباره تکرار شده است و اینبار نوبت به اندروید رسیده است تا جنین قابلیتی را داشته باشد. یعنی گوگل، نرم‌افزارهای خلاقی که می‌توانند به درستی از سنسورهای یک دستگاه اندرویدی استفاده کنند را معرفی کرده و البته، گوگل خود به تنهایی این کار را انجام نمی‌دهد و کاربران نیز می‌توانند چنین کاری را به تنهایی و به صورت مستقل انجام دهند. احتمالا با این کار، گوگل قصد دارد نرم‌افزارهای فوق العاده را از خوب‌ها و خوب‌ها را از بدها جدا کرده و به کاربران معرفی کند. وضعیت گوگل پلی استور نیز به گونه‌ای است که واقعا از انواع نرم‌افزارهای بدون کاربرد پر شده است.

با راه‌اندازی این ویژگی، گوگل به توسعه دهندگان این اجازه را خواهد داد که نرم‌افزارهای خود را به صورت آزمایشی برای عموم قرار دهند و از بازخوردهای کاربران، قبل از انتشار رسمی باخبر شوند. همچنین توسعه دهندگان با دیدن نرم‌افزارهای برتر، می‌توانند تلاش خود را برای توسعه نرم‌افزارهای بزرگ تر، زیباتر و کاربردی‌تر بیشتر کنند.

کفته می‌شود در حال حاضر ۲۰ نرم‌افزار جالب در Android Experiments قرار گرفته‌اند که می‌توانید از این لینک به آن‌ها دسترسی داشته باشید؛ یکی از ویژگی‌های خوب این سرویس جدید این است که تمامی برنامه‌ها همراه با کد سورس منبع قرار گرفته‌اند و توسعه دهندگان می‌توانند از این طریق، از نرم‌افزارهای برتر الهام بگیرند.

برای آشنایی بهتر می‌توانید ویدئو فوق العاده زیر را مشاهده کنید؛

[aparat]http://www.aparat.com/v/jhSJk[/aparat]

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Google-launches-Android-Experiments-website-to-showcase-the-coolest-Android-and-Android-Wear-apps_id72572″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
reza.tech

چقدر خوب و جالب :yes:
همش میخوام از این اندرید گوگل جدا بشم و وینفون و آی او اس رو امتحان کنم این گوگل بی همه چیز نمیزاره 😉

Chalton

.

Chalton

..

Chalton

Chalton

….

Chalton

…..

Chalton

……

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....