حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Evleaks: آیفون ۶c، ممکن است در کنار ۶s و ۶s Plus معرفی گردد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

چند وقتی است که شایعات مربوط به دومین نسخه ارزان‌قیمت آیفون، یعنی iPhone ۶c به گوش می‌رسد؛ می‌دانیم که این نسل برخلاف iPhone 5c برای القای هر چه بیشتر لوکس بودن، بدنه‌ای فلزی داشته و کماکان با سایز ۴ اینچی عرضه می‌شود. حال گفته می‌شود که این آیفون نیز، در کنار برادرهای بزرگش یعنی آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس عرضه می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

 evleaks که یکی از مراجع مهم لو دهندگان است، ادعا کرد که آیفون ۶ سی ممکن است در مراسم سپتامبر که مربوط به دو پرچم‌دار اصلی، iPhone ۶s, ۶Plus است، به‌طور کامل معرفی شود و حضار از قیمت، تصاویر و مشخصات اصلی این دستگاه خبردار شوند. دومین نسل سری ارزان‌تر آیفون، حالا بزرگ‌ترین تغییر را به خود می‌بینند و آن‌هم بدنه فلزی است.

evleaks سابقه خوبی در لو دادن محصولات پیش از عرضه آن دارد؛ وی مدتی است به سبب ادعاهایش محبوب شده و حالا هم، در این کار یکی از مراجع مهم است.

تاکنون چیزهای زیادی درباره این نسل از آیفون می‌دانیم؛ از جمله وجود باتری ۱۷۱۵ میلی آمپرساعتی که نسبت به آیفون ۵ سی که ۱۵۰۰ میلی آمپرساعتی است، افزایش داشته است. همچنین چیپست استفاده‌شده، از فناوری FinFET ساخته‌شده و از نسل چیپست های ۱۴ نانومتری سامسونگ است. همچنین انتظار می‌رود صفحه‌نمایش نیز ۴ اینچی باقی بماند و تغییری از این بابت شاهد نباشیم.

نظر شما چیست؟ گفته می‌شود اپل کنفرانس رسمی خود را برای معرفی پرچم‌داران امسالش، در نهم سپتامبر برگزار کند.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Evleaks-smaller-iPhone-6c-may-be-announced-together-with-the-6s-and-6s-Plus_id72495″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

واسه اونایی که گوشی کوچیک دوس دارن عالیه.یه گوشی عالیه جمع و جور

Ari khan

نسل قبلیش که واقعا افتضاح بود….این بیاد ببینیم چی میشه!! 😉

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....