حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارائه کاربردهای بیشتر برای لبه‌های خمیده با عرضه گلکسی اس ۶ اج پلاس (Galaxy S6 Edge Plus)

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

سامسونگ گلکسی اس ۶ اج یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های هوشمند بوده که تا به حال پا به دنیای واقعی گذاشته است طوری که سامسونگ با عرضه این گوشی با لبه‌های خمیده‌اش توجه و تحسین بسیاری از بزرگان و کاربران این صنف را به سمت خود کشید. اما اگر منصفانه بررسی کنیم، لبه‌های خمیده این گوشی کابرد زیادی ندارند و بیشتر قابل توجه برای آینده هستند و همه چیز بستگی به سامسونگ و ارائه ویژگی‌ها و کاربردهای خاص آن برای این لبه‌های خمیده دارد. در ادامه همراه باشید.

همانطور که می دانید کاربردهای این لبه‌ها در گلکسی اس ۶ اج محدود می‌شود به داشتن ۵ عدد از مخاطبین خود که می‌توانید به آن‌ها پیامک زده و یا تماس بگیرید. اما با عرضه شدن گلکسی اس ۶ اج پلاس می‌توان انتظار ارائه کاربردهای بیشتری برای این لبه‌های خمیده داشت. طبق اظهارات منبع و اطالاعات درز کرده، کاربردهای بیشتری با عرضه گلکسی اس ۶ اج پلاس برای این لبه‌های خمیده در نظر گرفته شده که متاسفانه زیاد نیستند.

کابردهای جدیدی که با گلکسی اس ۶ اج پلاس ارائه می‌شود عبارت‌اند از داشتن ۵ میانبر برای برنامه‌های دلخواه و حلقه ای به نام OnCircle که می‌توان مخاطبین دلخواه را در آن گذاشته و به آن‌ها پیامک و ایمیل ارسال کرده یا تماس (صوتی یا تصویری) برقرار کنید که بیشتر اوقات مفید واقع خواهد شد.

Galaxy-S6-edge-five-apps-resize

Galaxy-S6-edge-People-edge-update

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/08/11/leak-reveals-new-edge-features-of-the-upcoming-galaxy-s6-edge/”]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ss007

خدایا از این گوشی کاربردی تر مگه داریم؟
بله جوابش مشخصه: خود نوت ۵ سامسونگ. :yahoo: B-) :heart:

Ari khan

نوت۵ که کاربردی ترین گوشیه!!!اصن مقایسه اش با یه غیر نوت اشتباهه

Ari khan

هر چقدر از اس۶ اج خوشم میاد از این اس۶ اج پلاس بدم میاد!!! :negative:

Ebi99

:rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :heart: :heart: :heart: برای سامسونگ و الجی ب خاطر رابط کاربری غنی ک دارن

SAMSUNG 2015

“BIG THINGS ARE COMING” B-)

Navid

قبل از اینکه نوت بخرم همه گوشیهای اندرویدی برام یه جور و خسته کننده شده بودن اما نوت یه حس دیگه داره البته اس ۶ اج هم یه دلبریه واقعا خاصه طلایش رو نگاه میکنم دلم قیلی بیلیی میره براش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....