حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا اولین اسمارت‌فون خمیده شرکت هوآوی بزودی رونمایی می‌شود؟

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

درست است در IFA منتظر رونمایی شرکت های بزرگ هستیم اما هوآوی نیز به عنوان یکی از شرکت هایی نام‌برده خواهد شد که باید منتظر رونمایی از دستگاه های این شرکت نیز باشیم. بر اساس خبر های منتشر شده ممکن است دستگاه هایی مانند Mate 7 Plus با تکنولوژی فورس‌تاچ (!) رونمایی شود! کمی شایعات در مورد دستگاه های آینده این شرکت ترسناک شده است و اکنون نیز با خبری دیگر رو به رو هستیم. در ادامه همراه باشید.

بلاگ GizChina با کمک leakster دو تصویر منتشر کرده است که بیان می‌شود مربوط به دستگاه بعدی هوآوی خواهد بود. البته از نظر طراحی تفاوت زیادی با دستگاه های فعلی هوآوی خواهد داشت اما معلوم نیست، شاید این شرکت چینی بتواند چنین هیجانی را فراهم کند. اجازه دهید در ابتدا دو تصویر را ببینید:

۱٫

۲٫

تصویر اول که کاملا ساختگی است اما در تصویر دوم با دستگاهی همانند تصویر اول ولی به صورت واقعی رو به رو هستیم. به نظر می‌رسد این دستگاه همانند سری اج سامسونگ باشد اما از انحنای کمتری برخوردار بوده در هر صورت این‌طور به نظر می‌رسد که درگاه سیم کارت و جک ۳٫۵ میلیمتری نیز به بالای دستگاه منتقل شده است. لبه های دستگاه تراش خورده است که نشان می‌دهد با دستگاهی رده بالا رو به رو خواهیم شد. نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟ آیا هواوی موفق خواهد شد؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Is-this-a-curved-screen-phone-from-Huawei_id72509″ target=”blank” background=”#159f84″]phonearena[/su_button]
اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Navid

از پیشرفت شرکتهای ..چینی خوشحال نمیشم اینا زالو صفتان دنیای تکنلوژی ان هدفشون از میدون بدر وردن شزکتهای بزرگ و بعد بدست گرفتن بازار و…

sasan70

عجب منطقی دارید شما !!! به نظر شما بده در دنیای تکنولوژی رقابت باشه ؟! آیا این به نفع مصرف کننده نیست ؟و آیا این باعث نمیشه شرکتهای بزرگ نتوانند محصولات خود را به هر قیمتی که دلشان خواست در بازار عرضه کنند.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....