حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا بیلد بعدی ویندوز ۱۰ موبایل ۱۰۵۱۲ باشد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

در حدود یک ماه است که بیلد ۱۰۱۶۶ عرضه شده است و کاربرانی زیادی منتظر هستند تا بیلد جدید عرضه شوند. بیلد ۱۰۱۶۶ در مقایسه با بیلد قبلی خود یعنی بیلد ۱۰۱۴۹ تغییرات زیادی نداشت و تنها عملکرد کلی دستگاه را بهبود می‌داد. اما این جهش بزرگ در ارقام بیلد ها احتمالا تنها برای ما یک پیغام را در بر می‌گیرد: منتظر یک چیز فوق العاده باشید!

با ترنجی همراه باشید…

دیروز تام وارن٬ سردبیر وبسایت معتبر The Verge طی یک توییت در توییتر٬ اعلام کرد که بیلد بعدی ویندوز ۱۰ موبایل به احتمال زیاد بیلد ۱۰۵۱X خواهد بود. او تنها به همین موضوع اشاره داشت و در رابطه با تغییرات این بیلد توضیحی نداد. البته با توجه به تغییرات بسیار زیاد شمارگان بیلد‌ها از ۱۰۱۶۶ به ۱۰۵۱X باید منتظر تغییرات گسترده در ویندوز ۱۰ موبایل باشیم. ویندوز ۱۰ موبایل نسبت به بیلدهای اولیه‌ی  تغییرات بسیاری را به خود دیده است و هنوز راه زیادی تا عرضه‌ی رسمی ویندوز ۱۰ موبایل وجود دارد.

حال یک وبسایت چینی دوست‌دار ویندوزفون به نام ItHome.om خبر داده است که برخی از بتاتستر‌های داخلی مایکروسافت توانسته‌اند بیلد جدیدی را تحت عنوان ۱۰۵۱۲ را دریافت کنند و هیچ‌گونه اطلاعات دیگری در رابطه با این بیلد به دست ما نرسیده است. ما فقط می‌دانیم که این بیلد وجود دارد و در حال آزمایش است. به گفته‌ی این وب‌سایت٬ این بیلد هفته‌ی آینده برای اینسایدر‌‌ها منتشر خواهد شد.

10512

هنوز چندین وعده‌ی مایکروسافت در رابطه با ویندوز ۱۰ موبایل عملی نشده است و امکاناتی همانند WiFi Direct و OTG به این سیستم عامل افزوده نشده است. ممکن است با انتشار این بیلد شاهد اضافه شدن این امکانات به پیکربندی ویندوز ۱۰ موبایل باشیم.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا شما نیز منتشر بیلد جدید هستید و فکر می‌کنید تغییرات زیادی را در آن شاهد باشیم؟

[su_button url=”http://wmpoweruser.com/windows-10-mobile-technical-preview-build-10512-in-testing-in-china/”]wmpoweruser[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

بنظرم تغییرات ظاهری آنچنانی نداشته باشه. بیشتر روو باگ ها کار کردن.

max.weli

دوستان ویندوزی لطفا کمکم کنین.من برنامه تلگرامو روی گوشیم(لومیا۹۳۰)نصب کردم.وقتی گوشیم قفل میشه دیگه نوتیفیکیشن های تلگرام واسم نمیاد ولی وقتی قفل رو باز میکنم شروع با آپدیت و آمدن نوتیفیکیشن ها میکنه.بنظرتون مشکل کجاست؟

پویا رحمانی

درود. نسخه نرم افزار ۱٫۱۳٫۰٫۰ هستش؟ حدود ۲ هفته قبل این نسخه عرضه شد که یکی از مهمترین تغییرات آن بهبود بخش پیام رسانی بود و شاید مشکل شما برطرف شه.
در منوی Battery Saver در تب Usage برنامه تلگرام رو انتخاب کنید ببینید تیک Allow app to run in backgroud فعال باشه
البته یه چیز هم بگم اونم اینکه کیفیت دریافت نوتیفیکیشن ها در ویندوزفون به اندازه اندروید نیست و این مشکلی هستش که من هم تا حدودی با اپ تلگرام دارم هرچند که همین محدود بودن نمایش پیام ها خودش دلیلی هستش برای مصرف کمتر برق باتری

ss007

همین که برنامه های اندروید و ios رو بشه روش اجرا کرد خیلیه دیگه این قرطی بازیا نمی خوایم. :whistle:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com