حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارشات جدید نشان می‌دهند که سامسونگ در حال آزمایش پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ برای گلکسی اس۷ است

نوشته

8 سال قبل | 11 دیدگاه | ترنجی

حدود ۶ ماه از معرفی رسمی گلکسی اس۶ به بازار سپری شده و در شرایطی که در این روزها شایعات و اخبار پیرامون گلکسی نوت۵ و اس۶ اج پلاس به اوج خود رسیده و سامسونگ بزودی از این محصولات در روز پنجشنبه‌ی هفته‌ی جاری رونمایی خواهد کرد، شایعات پیرامون گلکسی اس۷ از راه رسیده و اخباری پیرامون کهکشانی بعدی کره‌ای‌ها منتشر شده است که خواندن آن خالی از لطف نیست. در ادامه با ما باشید.

هفته‌ی گذشته‌ی اخباری منتشر شد که حکایت از آن داشت سامسونگ پرچمدار بعدی خود را سریعتر از برنامه‌ی زمان‌بندی قبلی عرضه خواهد کرد که می‌تواند ناشی از برآورده نشدن انتظارات این شرکت از آخرین پرچمدار سری S خود باشد. اکنون گزارشی از چین منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ آزمایشات مختلف را بر روی آخرین پردازنده‌ی قدرتمند کوالکام با نام اسنپدراگون ۸۲۰ آغاز کرده و در پی آن است که از این پردازنده در گلکسی اس۷ خود که در سال ۲۰۱۶ روانه‌ی بازار خواهد شد استفاده کند.

این شرکت در نسل ششم گلکسی قید پردازنده‌های کوالکام را زد و به تنهایی با سری قدرتمند ۱۴ نانومتری اکسینوس خود به نبرد با سایر رقبای خود رفت اما ظاهرا این بار در گلکسی اس۷ که با نام سری “Jungfrau” در حال توسعه است، به صورت همزمان مانند آنچه که در گلکسی‌های قبل از اس۶ شاهدش بودیم از سری اکسینوس خود در کنار آخرین مدل اسنپدراگون که ۸۲۰ باشد استفاده خواهد کرد.

اکنون در میان اسنادی که این شرکت برای ارتقای محصولات خود به اندروید M در نظر گرفته، تصاویری لو رفته که به نظر می‌رسد رد پای گلکسی اس۷ در آن پیدا شده و چشمان تیزبین کارشناسان توانسته آن را شکار کند.

طبق مشخصاتی که اخیرا منتشر شد، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ با معماری ۶۴ بیتی تولید خواهد شد که پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای و ۱۴ نانومتری FinFET بوده که حدود ۳۵ درصد عملکرد بهتری را نسبت به اسنپدراگون ۸۱۰ از خود نشان خواهد داد. چیپ گرافیکی استفاده شده در آن آدرنو ۵۳۰ با قابلیت پشتیبانی از رم LP-DDR4 است که مودمی ۱۰ LTE در آن استفاده شده و از هر دو نوع حافظه‌ی eMMC 5.1 و UFS پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر مشخصات منتشر شده لازم بذکر است که این پردازنده قابلیت گرفتن ویدیوهایی با وضوحیت ۴K و ۶۰ فریم بر ثانیه را نیز خواهد داشت.

در گلکسی اس۶ و زمانی که بحث استفاده از اسنپدراگون ۸۱۰ داغ بود، سامسونگ قبل از آنکه ضرری را متحمل شود در حرکتی هوشمندانه قید این پردازنده را زد و از اکسینوس‌ ۷۴۲۰ در پرچمدار خود استفاده کرد و ظاهرا این بار کره‌ای‌ها قصد دارند مجدد به کولکام اطمینان کرده و آخرین پرچمدار خود را به این شرکت بسپارند، البته ناگفته نماند که کار تولید اسنپدراگون ۸۲۰ را خود سامسونگ بر عهده گرفته است و این بار با خیالی آسوده این کار را انجام خواهند داد و از کیفیت کاری آن آگاهی کامل دارند.

Samsung-Galaxy-S7-Snapdragon-820-Processor-01 Samsung-Galaxy-S7-Snapdragon-820-Processor-02

به نظر شما امکان دارد که سامسونگ برخلاف رویه‌ای که در گلکسی اس۶ در پیش گرفت و بازخوردهای نسبتا مثبتی را که از پردازنده‌ی ۱۴ نانومتری اختصاصی خود دریافت کرد، باز به سمت کوالکام رفته و تامین بخشی از پردازنده‌های مورد نیاز خود را به این شرکت بسپارد؟

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/08/10/has-samsung-already-begun-testing-the-snapdragon-820-for-the-galaxy-s7″]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dontbon

عاقا سایت درست نشده ۹۹۹۹۹۹ هزار بار رفرش کردم بزور این صفحه باز شد یکاریش کنید 🙁

حسین

البته ناگفته نماند که کار تولید اسنپدراگون ۸۲۰ را خود سامسونگ بر عهده گرفته است و این بار با خیالی آسوده این کار را انجام خواهند داد و از کیفیت کاری آن آگاهی کامل دارند.
……
به نظر شما امکان دارد که سامسونگ برخلاف رویه‌ای که در گلکسی اس۶ در پیش گرفت و بازخوردهای نسبتا مثبتی را که از پردازنده‌ی ۱۴ نانومتری اختصاصی خود دریافت کرد، باز به سمت کوالکام رفته و تامین بخشی از پردازنده‌های مورد نیاز خود را به این شرکت بسپارد؟

وقتی کار تولید اسنپ ۸۲۰ به خود سامسونگ واگذار شده پس این جمله تامین بخشی از پردازنده از جانب کوالکام ( برای استفاده در محصولات سامسونگ) جالب نیست !!!
……………………………………………

اصلا اینا رو ول کن . نوکیا داره برمی گرده !!! نوکیا آمد . نوکیا با گوشی های اندرویدی آمد !!! :good:

alanda

سامسونگ است دیگر!چه میشود گفت !!

HEDAYAT

چون خود سامسونگ آون رو تولید میکنه، بله منطقی هست
از طرفی دیگر فکر نکنم سامسونگ توان مقابله با پردازنده ای که خود تولید میکند و از برترین تکنولوژی همین شرکت استفاده میکند رو داشته باشد، مخصوصا پردازنده گرافیکی ۵۳۰

مچکر از همه دوستان

احمد

سامسونگ تو ساخت پردازنده خوب پیشرفت کرده اما تو بخش مودم و گرافیک هنوز وابسته هست و نمیشه اینو کتمان کرد

Ari khan

صرفا جهت اطلاع اپل هم تو بخش گرافیک وابسته است!!!
راستی سامسونگ تو اس۶ از مودم های خودش به نام shannon استفاده کرده

ahmadM2

گرافیک رو که همشون وابستن
در ضمن در بخش مودم هم خودکفا شده و مودم طراحی شده توسط خودش با نام شانون رو میخاد در ۷۴۲۲ استفاده کنه شما ببینی

Ari khan

احمد خان سامسونگ قبلا از مودم های شانون تو ۷۴۲۰ استفاده کرده 😉

mohsen happy

درست اگزینوس های اخیر سامسونگ خوب جواب داده ولی هنوز اعتبار پردازنده های کوالکام رو تو آمریکا و اروپا نداره و شاید یکی از دلایل عدم فروش گلکسى ها به تعداد پیش بینی شده به همین اعتبار بر می گرده… به هر حال کوالکام موقعی بهترین پردازنده های موبایل رو تولید کرده که بزرگان این صنعت چیپست های نسبتا ضعیفی رو تولید می کردند و از اون زمان روز به روز به اعتبار این شرکت افزوده شده.. تنها سال گذشته با تولیدS810 نتونست از این اعتبار دفاع کنه…

mohsen.j

به نظر من که مهم ترین استفادش در اس ۷ حالا اونم اگه استفاده کنه میتونه به خاطر گرافیک این پردازنده باشه .شایدم بخواد از این پردازنده برا خودش استفاده کنه یجورایی .ینی ساده ترش بزن قد هم یه چیزی دربیاد چه میدونم والا.دیگه سامسونگه برا رقابت همه کار میکنن.ولی تا جایی که من میدونم تو بخش گرافیکیش هنوز به پاش نرسیده

ehsan sony

:wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...