حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

روسیه قرار است طی چهار سال، برنامه‌های شبیه‌سازی پرواز به ماه و مریخ را اجرا کند

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | فناوری هوافضا، نجوم

روسیه قرار است بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ یک سری آزمایش‌های بین‌المللی پرواز شبیه‌سازی‌شده به ماه، مریخ و سایر سیارات انجام دهد. این خبر به نقل از نایب سرپرست اول موسسه مسائل مهندسی پزشکی روز سه‌شنبه در مصاحبه با نشریه RIA Novosti است.

اولگ اورلوف گفت این آزمایش‌های جدید شامل ترکیبی از خدمه با جنسیت‌های متفاوت (برخلاف آزمایش‌های شبیه‌سازی قبلی مارس-۵۰۰ و لونا ۲۰۱۵) خواهد بود.

اولگ اورلوف همچنین گفت:

پس‌ازاینکه برنامه Luna-2015 با شش داوطلب زن در سال ۲۰۱۵ به پایان برسد، ما تصمیم داریم یک سری کامل از پروژه‌های شبیه‌سازی پروازهای فضایی را از ۱۴ روز تا ۱۲ ماه با داوطلبانی از روسیه، آمریکا، اروپا و ژاپن آغاز کنیم.

به توجه به برنامه موسسه، دو آزمایش ۱۴ روزه بین ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ اجرا خواهند شد، یک آزمایش ۴ ماهه در ۲۰۱۷ و یک آزمایش ۸ ماهه در ۲۰۱۸ اجرا شده و در میان سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ یک آزمایش پرواز شبیه‌سازی‌شده ۱۲ ماهه اجرا خواهد شد.

اورلوف همچنین گفته:

ماژول زمین موسسه IBMP (موسسه مسائل مهندسی پزشکی) که قبلاً در پروژه مارس-۵۰۰ استفاده شده بود، بار دیگر به یک بلوک واقعیت مجازی جدید با قابلیت‌های بیشتر مجهز خواهد شد. علاوه بر این، یک بخش دیگر در ماژول برای ایجاد یک محل با میدان مغناطیسی کاهش‌یافته تعیین خواهد شد که به‌طور ویژه برای شبیه‌سازی شرایط پرواز فضایی لازم است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علي رسول زاده