حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سومین ویرایش آزمایشی از ویندوز سرور ۲۰۱۶ در ماه جاری میلادی عرضه خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

کار ویندوز مایکروسافت به همین جا ختم نشده و ویندوز ۱۰ فقط گامی از گام‌های محکم این شرکت در راستای تقویت موقعیت پلتفرم محبوبش بوده است و باید بزودی خودمان را برای ارائه‌ی ویندوزی جدید البته برای سرورها و DataCenterها آماده کنیم. ظاهرا باید در ماه جاری میلادی منتظر بیلد جدیدی از نسخه‌ی آزمایشی ویندوز سرور جدید باشیم. در ادامه با ما باشید.

زمانی که مایکروسافت با بیلدهای آزمایشی ویندوز ۱۰ کاربران را سرگرم کرده بود و اینسایدرها پیوسته در حال تست و ارائه‌ی بازخورد خود از کار با ویندوز جدید بودند، این شرکت ویرایشی آزمایشی از ویندوز سرور جدید را عرضه کرد، هرچند که به اندازه‌ی ویندوز ۱۰ خبرساز نشد اما برای صاحبان شبکه و مدیران فعال در این حوزه شاید اهمیت این نسخه از ویندوز کمتر از ویندوز ۱۰ نباشد.

ویندوز سرور بعدی طبق برنامه‌ی از پیش تعیین شده در سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه خواهد شد و به احتمال بسیار زیاد ویندوز سرور ۲۰۱۶ نام خواهد داشت، البته اگر مایکروسافت نام ویندوز ۱۰ را به آن نچسباند و با نام ویندوز ۱۰ سرور عرضه نکند!

در ماه آوریل(فروردین) مایکروسافت دومین بیلد آزمایشی از این سیستم‌عامل را تحت عنوان Technical Preview 2 در اختیار اینسایدرها قرار داد و در آن تعداد قابل توجهی بهینه‌سازی و امکانات جدید را ارائه کرد. امروز Gabe Aul چهره‌ی خوش خبر ردموندی‌ها اعلام کرد که در ماه جاری میلادی بیلد سوم آزمایشی ویندوز سرور جدید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

گرچه Gabe جزییات زیادی را از ویندوز جدید منتشر نکرد اما انتظار می‌رود که این بار شاهد تغییرات به مراتب بیشتری نسبت به بیلدهای قبلی باشیم و قابلیت‌های پرشماری به آن اضافه شوند. علاوه بر آن انتظار می‌رود که بیلد جدید با شماره ورژنی بالاتر از ۱۰۲۴۰ عرضه شود.

یک بسته‌ی بروزرسانی برای بخش RSAT(Remote Server Administration Tools) ویندوز ۱۰ در ماه جاری میلادی در راه خواهد بود که همزمان با ویندوز سرور ۲۰۱۶ نسخه‌ی Technical Preview 3 عرضه خواهد شد.

گرچه اطلاع دقیقی از میزان تغییرات در ویندوز سرور جدید در دسترس نیست، اما بتاتسترها و مدیران شبکه‌ی پرشماری در سراسر جهان منتظر عرضه‌ی آن هستند تا با آزمایش بیلد جدید، مشکلات و نظرات خود را به مایکروسافت انعکاس دهند. به نظر شما ویندوز سرور جدید می‌تواند مانند نسخه‌ی اصلی ویندوز ۱۰ مورد استقبال عمومی قرار گیرد؟ آیا مایکروسافت پس از مدت‌ها قید نام سال عرضه را در ویندوز سرور می‌زند و از ویندوز جدید با نام ویندوز ۱۰ سرور نام خواهد برد؟

[su_button url=”http://www.winbeta.org/news/windows-server-2016-technical-preview-3-coming-sometime-month” target=”blank” background=”#2adcab”]winbeta[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
APK-LEARN.IR

:heart:

Chalton

.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...