حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاربران سیانوژن بیشتر از کاربران سیستم عامل بلک بری و ویندوز موبایل است

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

طبق اظهارات کارمند سیانوژن Adnan Begovic، این شرکت دارای ۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان است و کاربرانش بیشتر از کسانی است که از محصولات ویندوز موبایل و بلک بری استفاده می‌کنند. با این سیستم عامل همه چیز برای توسعه دهندگان محیا است، سیستم عاملی که در دسامبر ۲۰۱۳ (آذر ۱۳۹۲) چیزی معادل ۱۰ میلیون کاربر داشت. در ادامه همراه باشید.

در واقع سیانوژن بر روی دستگاه‌هایی که روت شده‌اند قابل استفاده است اما اخیراً این سیستم عامل به عنوان یک سیستم عامل بومی و از پیش نصب شده استفاده می‌شود، مثال بارز این گفته گوشی‌های وان پلاس است. سیانوژن اخیراً طی یک قرار داد با یک شرکت در هند، قرار است به صورت سیستم عامل از پیش نصب شده بر روی دستگاه‌های آن شرکت هندی نصب شود و این یک زنگ خطر برای وان پلاس بوده تا به فکرسیستم عامل مخصوص خود باشد.

cm-a

مزیت استفاده از سیانوژن بر روی گوشی‌های اندرویدی این است که سطح بسیار بالایی از شخصی سازی را به شما می‌دهد که مطمئناً در اندروید چنین آزادی وجود ندارد. با نصب سیانوژن، گوشی شما بسیار به رنگ خلاقیت شما در می‌آید.

در اینجا مقداری نگران کننده به نظر می‌رسد، چرا که Begovic، سیانوژن را با ویندوز موبایل یعنی سیستم عاملی که چنیدن سال از مردنش می‌گذرد مقایسه کرد است، نه با ویندوز ۱۰ موبایل، شاید چون که ویندوز ۱۰ موبایل به تازگی عرضه شده این مقایسه را انجام داده است. البته با این که سیانوژن بر روی تعداد زیادی گوشی هوشمند استفاده می‌شود اما هیچ نگرانی برای گوگل و سیستم عامل اندروید به همراه ندارد. با این وجود همگی می دانیم که سیانوژن یک داستان موفق را تا به حال طی کرده است و به راحتی تسلیم نخواهد شد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Cyanogen-We-have-more-users-than-Windows-Mobile-and-BlackBerry-combined_id72432″ target=”blank” background=”#2adcab”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali.R

چقدر این ویندوزفونیها خاصن:)

کلا سه دسته آدم هستن که شدیداً می خوان بقیه رو متقاعد کنن که کار خوبی کردن:
.
.
یکی اونایی که گوشی Huawei خریدن
یکی اونایی که ماشین چینی خریدن!!!
یکی هم اونایی که گوشی ویندوزفونی خریدن B-) :whistle: :bye:

saeid ds

آقا علی چرا ویندوزفونی هارو وارد این دسته ها میکنی…حالا دسته های ۱ و۲ رو درست میگین

saeid ds

واقعا من لذت خودم رو از سری رام های سیانوژن رو سری اکسپریا بردم….واقعا عالین :yahoo: :yahoo: :yahoo:

mohammadh hossein

خخخخخ یعنی اون دو تا سیستم عامل نتونستن برسن به این کاستوم رام. یعنی داغوننا.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....